loading...
گروه ورزشی نوین جوان

حواشی تیم ملی فوتبال ایران - ادامه مطلب 

 

بازیکن تیم ملی ایران پس از تعویضش که به خاطر مصدومیت انجام شد بسیار عصبانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 امشب به مصاف مونته‌نگرو رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

*روی نیمکت کشورمان، علیرضا جهانبخش، حسین ماهینی، مهرداد بیت‌آشور، محمدرضا خان‌زاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری و دانیال داوری حضور داشتند. قرار است با توافق دو تیم هر تیم در این دیدار شش تعویض انجام دهد.

*استیون جووتیچ، بازیکن تیم منچسترسیتی در این دیدار در ترکیب مونته‌نگرو مقابل کشورمان به میدان رفته است.

حاشیه دیدار ایران و مونته‌نگرو


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:حاشیه دیدار ایران و مونته‌نگرو، جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، آخرین اخبار تیم ملی ایران،رحمان احمدی، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 5 خرداد 1393
آخرین خبرها از اردوی تیم ملی در اتریش/ نکونام به جمع ملی‌پوشان پیوست

 




کاپیتان تیم ملی سرانجام به جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران در اردوی اتریش اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن الکویت پس از برگزاری آخرین دیدار تیمش در رقابت‌های AFC CUP که شب گذشته با برتری این تیم و صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها همراه بود، کویت را به مقصد وین ترک کرده و صبح امروز سرانجام به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش در اردوی اتریش اضافه شد.

نکونام پیش از این به خاطر شرایط حساس تیمش در کویت توانسته بود تیم ملی را در اردوی آفریقای جنوبی و تهران همراهی کند.

نکونام به جمع ملی‌پوشان پیوست


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، آخرین اخبار اردوی تیم ملی در اتریش، جواد نکونام، تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
واکنش شرکت آل‌اشپورت به اعتراض‌ ایرانی‌ها به لباس‌های تیم ملی

 




تولید کننده آلمانی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی نسبت به اعتراض بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران نسبت به کیفیت لباس‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سوپراسپورت، شرکت آل اشپورت به ادعاهای ایرانی‌ها در خصوص کوتاه شدن جوراب‌ها و تی‌شرت‌های بازیکنان واکنش نشان داد. این شرکت درنامه‌ای که برای خبرگزاری فرانسه در تهران ارسال کرده، اعلام کرد که از این ادعاها در خصوص اینکه محصولات درجه دو را برای تیم ملی فوتبال ایران به منظور شرکت در رقابت‌های برزیل فراهم کرده، شوکه شده است.

در این نامه نوشته شده: این ادعا که بازیکنان به اندازه کافی برای این رقابت‌‌ها لباس دریافت نکرده‌اند، پوچ و اشتباه است. ما از همان استانداردی برای ایران استفاده کردیم که برای هر باشگاه یا مؤسسه دیگری که با آن کار می‌کنیم، استفاده می‌کنیم.

واکنش شرکت آل‌اشپورت به اعتراض‌ ایرانی‌ها به لباس‌های تیم ملی


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، واکنش آل‌اشپورت به اعتراض‌ ایرانی‌ها، شرکت آل اشپورت،انتقاد از شرکت آل اشپورت، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
مشخص شدن اسامی ۳۰ بازیکن نهایی معرفی شده به فیفا

 




اسامی ۳۰ بازیکن نهایی جهت معرفی به فیفا برای مسابقات جام جهانی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بنا بر اعلام کارلوس کی روش - سرمربی تیم ملی، اسامی 30 بازیکن نهایی معرفی شده به فدراسیون جهانی فوتبال برای مسابقات جام جهانی به شرح زیر است:

سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس تهران)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان)، هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال تهران)، احمدآل نعمه، علیرضا بیرانوند، رضا نوروزی (نفت تهران)، قاسم حدادی فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن اصفهان)، کریم انصاریفرد (تراکتورسازی تبریز)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، سوشا مکانی، بختیار رحمانی (فولاد خوزستان)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایخمن هلند)، اشکان دژاگه (فولهام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دانیال داوری (اینتراخت)، علیرضا حقیقی (اسپرتینگ پرتغال)، سردار آزمون (روبین کازان) لازم به ذکر است 23 بازیکن نهایی از میان 30 بازیکن فوق به فیفا معرفی خواهند شد.

 به گزارش فارس به این ترتیب رویای حضور در جام جهانی برای بازیکنانی مانند علی کریمی و سیدمهدی رحمتی نقش برآب شد، ضمن اینکه پیش از این نیز کی روش از احتمال حضور یک یا دو بازیکن جدید در لیست 30 نفره خبر داده بود که این اتفاق هرگز رخ نداد. از فهرست 30 نفره فوق به جز بیرانوند و نوروزی سایر بازیکنان در لیست اردوی اتریش قرار دارند.

مشخص شدن اسامی ۳۰ بازیکن نهایی معرفی شده به فیفا



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، اسامی نهایی نفرات تیم ملی، اسامی ۳۰ بازیکن نهایی جهت معرفی به فیفا، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 23 اردیبهشت 1393
شروع تمرینات تیم ملی فوتبال فردا زیر نظر کی‌روش

 




تیم ملی ایران فردا تمرینات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش صبح امروز ساعت 10:30 به ایران بازگشت تا از فردا تمرینات تیم ملی فوتبال تا پیش از اعزام به اردوی اتریش آغاز شود.

نخستین تمرین ملی پوشان، فردا (پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه) ساعت 17:30 و در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حضور خبرنگاران جهت پوشش خبری بلامانع و به همراه داشتن کارت شناسایی حراست وزارت ورزش و جوانان الزامی است. ضمن اینکه ورودی خبرنگاران از درب اصلی ورزشگاه خواهد بود. 



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، تازه ترین اخبار تیم ملی ایران، شروع تمرینات تیم ملی ایران،اعزام به اردوی اتریش، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393
برتری تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی مقابل تیم بلک ایسز

 




تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی مقابل حریف لیگ برتری‌اش از کشور میزبان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی عصر امروز از ساعت 15 به وقت محلی به مصاف تیم رده چهارم لیگ برتر این کشور یعنی بلک ایسز رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.

احمد آل نعمه در دقیقه 55 و کریم انصاری فرد در دقیقه 74 برای ایران در این دیدار گلزنی کردند. شاگران کی‌روش در این بازی قرمز پوش بودند و تیم رقیب سفیدپوش بود. در این دیدار محمدرضا خلعتبری نمایش خوبی را از خود ارائه کرد و بارها زمینه ساز حملات ایران شد. تیم ملی ایران در نیمه اول این دیدار با سیستمی تدافعی به میدان رفت اما در نیمه دوم و با تغییر ترکیب، شاگردان کی روش رو به بازی هجومی آورده و به این ترتیب دو بار مقابل حریف لیگ برتری کشور میزبان نیز موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی ایران با برگزاری این دیدار به کار خود در اردوی آفریقای جنوبی پایان خواهد داد و بازیکنان حاضر در این اردو در دو گروه پروازی عصر فردا، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک می‌کنند. 3 ملی‌پوش باشگاه سپاهان به همراه 4 ملی‌پوش استقلال به همراه مجید صالح دستیار جدید کی‌روش از طریق خط هوایی ترکیه، عازم استانبول می‌شوند و سپس به تهران می‌آیند. همچنین سایر ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به همراه کادر فنی و نمایندگان فدراسیون فوتبال، ساعت دو بعد از ظهر به وقت محلی با خطوط هوایی امارات، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک خواهند کرد، البته گفته می‌شود کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در ژوهانسبورگ می‌ماند تا پس از تعطیلات این کشور، هفته آینده به تهران بازگردد. تیم ملی ایران در 4 دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی مقابل تیم‌های باشگاهی لیگ برتر این کشور با 2 پیروزی، یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد.



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، آخرین دیدار تدارکاتی اردوی آفریقای جنوبی، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : جمعه 12 اردیبهشت 1393
کی‌روش: یک درصد هم شانس صعود نداریم

 




سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: افرادی در پشت پرده تصمیم گرفتند این اردو را به هم زده و به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بی‌احترامی کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش که در آفریقای جنوبی حضور دارد از طریق ویدئو کنفرانس امشب مهمان برنامه 90 بود، با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم بازیکنانم در این اردو بسیار متعهد ظاهر شدند، اظهار داشت: از لحاظ رسیدن به اهداف‌مان با یک شکست بزرگ مواجه شدیم که می‌توانید تأثیرات آن را در جام جهانی ببینیم. شما می‌توانید یک اردو را برگزار کنید بدون اینکه هتل یا امکانات داشته باشید اما بدون بازیکن نمی‌توان اردو برگزار کرد و این در حالی است که من این برنامه را از یکسال پیش تدوین کرده بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شد اردوی تیم ملی را با پنج روز تأخیر و پس از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد، گفت: یک بار دیگر تأکید می‌کنیم که از یک‌سال پیش این تدوین و برنامه‌ریزی شده بود اما این اردو هم یکی از گزینه‌ها بود که من آن را فقط پیشنهاد دادم و افراد دیگر این گزینه را انتخاب کردند پس اینجا این موضوع مطرح نیست که باید  4، 5 روز دیرتر اردو را برگزار می‌کردیم بلکه اهداف ما مطرح بود و آن چیز‌هایی که قرار بود به آنها برسیم.

کی‌روش: یک درصد هم شانس صعود نداریم!

 


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، جدیدترین مصاحبه کارلوس کی روش، شانس صعود تیم ملی ایران، افرادی در پشت پرده، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 9 اردیبهشت 1393
رضایت کارلوس کی‌روش درقبال اجرای برنامه های تیم ملی

 




بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی از رضایت کارلوس کی‌روش درقبال اجرای برنامه های خود در ژوهانسبورگ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، ملی‌پوشان صبح امروز تمرینات بدن سازی خود را از سر گرفتند و بعدازظهر هم در مجموعه ورزشی «مودر فونتین» تمرینات تاکتیکی خود را ادامه خواهند داد.

احمد آل نعمه، بازیکن تیم نفت تهران با تأکید بر رضایت کی‌روش از تمرینات تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از این اردو راضی است و بازیکنان نیز بسیار سرحال تمرین می‌کنند.

آل نعمه همچنین با اشاره به اینکه کی‌روش بر روی تمرکز بازیکنان هنگام کارهای تاکتیکی و تکنیکی و تمرین‌های بدنسازی آنها تاکید زیادی دارد، افزود: رسیدن به هماهنگی در تمرین‌های تاکتیکی تیم ملی، هدفی است که کی روش آن را دنبال می‌کند.

همچنین سوشا مکانی، دروازه‌بان باشگاه فولاد نیز در این خصوص به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: از زمانی که تعداد بازیکنان تیم ملی به حد نصاب رسیده، دست کادر فنی هم برای اجرای تمرین‌های تاکتیکی در زمین باز شده است.

با اضافه شدن 2 بازیکن تیم سپاهان به اردوی آفریقای جنوبی، هم اکنون ملی‌پوشان تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را در ژوهانسبورگ دنبال می‌کنند. 



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، رضایت کی‌روش از تمرینات تیم ملی، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال، کارهای تاکتیکی و تکنیکی، تمرین‌های بدنسازی، اردوی آفریقای جنوبی، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393
کی‌روش: در زمان مناسب دستیارانم را معرفی می‌کنم

 




سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تمام گزینه‌هایی که در مورد دستیارانم مطرح شده در حد گمانه‌زنی است.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سال جدید را به مردم ایران تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا لغو کنفرانس مطبوعاتی‌اش که ناگهان صورت گرفته بود علت خاصی داشت یا خیر گفت: در واقع دوست داشتم که این کنفرانس برگزار شود اما متاسفانه بنا بر دلایلی (کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی در مورد فوتبال) و مسئولیتم این نشست خبری لغو شد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال درباره انتخاب دستیارانش که این روزها شایعاتی را درباره افراد مختلف مطرح شده است تاکید کرد: درباره توافق با دستیاران جدیدم باید بگویم که هر آنچه را که این روزها مطرح شده همانطور که گفتید شایعه و گمانه‌زنی است اما مطمئن باشید به موقع و در زمان مناسب تصمیم خود را خواهند گرفت و دستیارانم را معرفی می‌کنم.

در زمان مناسب دستیارانم را معرفی می‌کنم



برچسب ها:تازه ترین اخبار تیم ملی ایران، جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال،دستیاران کی روش، آخرین مصاحبه کارلوس کی‌روش، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392
اخبار تیم ملی/ قرارگیری تیم ایران در سید اول جام ملت‌های آسیا

 




تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در سید اول قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سال 2015 در استرالیا برگزار خواهد شد و قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز روز چهارشنبه (ششم فروردین ) در این کشور برگزار خواهد شد.

سید بندی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا مشخص شد که تیم ملی ایران به همراه تیم‌های استرالیا میزبان، ژاپن و ازبکستان در سید نخست قرار گرفته است. این در حالی است که کره جنوبی که جدی ترین رقیب ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بوده است، در سید دو قرار گرفته است.

 قرارگیری تیم ایران در سید اول جام ملت‌های آسیا

 


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:سید بندی رقابت‌های جام ملت های آسیا، جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، ایران در سید نخست، سید بندی جام ملت های آسیا، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392
گزارش تمرین تیم‌ ملی/ بیک‌زاده همچنان فقط نظاره‌گر تمرینات

 




آخرین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران قبل از دیدار تدارکاتی با گینه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین آخر تیم‌ملی قبل از بازی با گینه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی از ساعت 16 آغاز شد و در این تمرین علیرضا حقیقی نیز حضور داشت و آندرانیک تیموریان تنها غایب تمرین بود.

*هاشم بیک‌زاده که مصدوم است فقط از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود.
*تیم‌ملی در ابتدا به سه گروه تقسیم شد.
*بازیکنانی که روز گذشته مقابل کویت بازی کرده بودند سپکتاکرا بازی کردند و دو گروه دیگر زیر نظر دستیاران کارهای کششی و نرمشی انجام دادند.
*رسانه‌های گروهی استقبال خوبی از این تمرین داشتند.
*از ساعت 16 و 20 دقیقه بازیکنان در دو گروه و با 6 دروزاه فوتبال بازی کردند که بیشتر دستور بر حفظ توپ و پاس‌های تک‌ضرب بود.
*دکتر دیه‌گو فیزیوتراپ آرژانتینی هم تمرین را با دقت زیر نظر داشت.
* ملی‌پوشانی که مقابل کویت بازی کردند زودتر رفتند.
* در قسمت پایانی تمرین بازیکنان به دو گروه 9 نفره تقسیم شدند و فوتبال دست‌گرمی انجام دادند.
* علی کفاشیان رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی حضور داشت.
*یک خبرنگار انگلیسی از مجله 4-4-2 این کشور برای تماشای تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور داشت.



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، گزارش تمرین تیم‌ ملی، بازی با گینه، علیرضا حقیقی، هاشم بیک‌زاده، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
118 روز تا جام جهانی 2014 برزیل- اردوی اتریش بعد از آفریقای جنوبی

 




طبق اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال اردوهای تیم ملی فوتبال از 24 فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران سال آینده در  جام جهانی 2014 برزیل حاضر می‌شود.

طبق اعلام مهدی محمد‌نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال اردوهای تیم ملی از 24 فروردین آغاز می‌شود. در اولین اردو در راستای آماده‌سازی حضور در جام جهانی تیم ملی 24 فروردین به ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی می‌رود.

پس از بازگشت از این اردو ملی‌پوشان اردویی 27 روزه در اتریش برگزار می‌کنند که طی آن در 3 مسابقه دوستانه به مصاف بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا می‌روند.

کاروان تیم ملی سپس به ایران باز می‌گردد و دو روز استراحت می‌کند و پس از آن برای سفر به برزیل عازم سائوپائلو می‌شود.

118 روز تا جام جهانی 2014 برزیل



برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، 118 روز تا جام جهانی 2014 برزیل، زمان شروع اردوهای تیم ملی فوتبال، جام جهانی 2014 برزیل، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
سقوط ۴ پله‌ای تیم ملی ایران بر اساس آخرین رده‌بندی فیفا

 




تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی فیفا در مکان سی و هشتم تیم‌های ملی دنیا و رده اول قاره آسیا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی فوتبال جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی دنیا را امروز منتشر کرد و تیم ملی ایران با 729 امتیاز و 4 پله سقوط در رده سی و هشت ایستاد.

ژاپن با 601 امتیاز در رده 50 دنیا قرار گرفته و دومین تیم آسیایی است. این در حالی است که استرالیا و ازبکستان به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های 53 و 57 نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در رده‌بندی فیفا، اسپانیا همچنان با 1506 امتیاز صدرنشین است و آلمان در رده دوم قرار دارد. آرژانتین سوم است و پرتغال با یک پله صعود در رده چهارم ایستاد.

سقوط ۴ پله‌ای تیم ملی ایران بر اساس آخرین رده‌بندی فیفاکی‌روش


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، آخرین رده‌بندی فیفا، جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی دنیا،رده‌بندی فیفا، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
مشخص شدن ساعت دیدارهای تیم ملی در جام جهانی برزیل

 




ساعت دیدارهای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعت دیدارهای تیم ملی در جام جهانی برزیل 2014 به وقت ایران به شرح زیر مشخص شد:

تیم ملی ایران در اولین بازی خود 26 خرداد ساعت 21:30 به وقت محلی در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت.

تیم ملی در دومین دیدار باید با سرگروه گروه F یعنی آرژانتین در تاریخ 31 خرداد 1393 ساعت 18:30 در شهر بلوهوریزونته بازی خواهد کرد.

همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور ساعت 19:30 با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.

مشخص شدن ساعت دیدارهای تیم ملی در جام جهانی برزیل

 



برچسب ها:تازه ترین اخبار تیم ملی ایران، جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، ساعت و تاریخ بازی ایران و آرژانتین، ساعت و تاریخ بازی ایران و نیجریه، ساعت و تاریخ بازی ایران و بوسنی و هرزگوین، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : شنبه 16 آذر 1392
رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا: بازی با ایران بعد از قرعه‌کشی مشخص می‌شود

 




رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد تا قرعه‌کشی جام جهانی انجام نشود، برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران مشخص نیست.

 

سونیل گولاتی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل، در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است تیم‌های ملی آمریکا و ایران بازی دوستانه‌ای را مقابل هم انجام دهند، عنوان کرد: من ارتباط دوستانه‌ای با یکی از مربیان تیم ملی ایران دارم و این پیشنهاد به ما رسیده اما باید اول تکلیف قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شود.

وی افزود: من ارتباط خوبی با گاسپار دستیار کی‌روش دارم و این امکان وجود دارد که ما با ایران بازی کنیم ولی تا زمانی که قرعه‌کشی نشود نمی‌توانیم زمانی برای آن تعیین کنیم.

بازی با ایران بعد از قرعه‌کشی مشخص می‌شود



برچسب ها:تازه ترین اخبار تیم ملی ایران، جدیدترین اخبار تیم ملی ایران، بازی دوستانه ایران و آمریکا،رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 652
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 4,331
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 7,878
  • بازدید ماه : 7,878
  • بازدید سال : 228,537
  • بازدید کلی : 4,098,893
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید