loading...
گروه ورزشی نوین جوان
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی از والیبالیست‌های کشورمان به خاطر کسب عنوان قهرمانی آسیا تشکر کردند.

در پی قهرمانی والیبالیست های کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری با صدور پیامی از تلاش ملی پوشان تشکر کردند.

متن پیام معظم‌له به این شرح است:

باسمه تعالی

از جوانان والیبالیست عزیز تشکر می‌کنم؛ به خاطر اینکه دل ملت ایران را شاد کردند.

 

گزارش تصویری / افتتاحیه برنامه های تابستانه کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سپاه آق قلا
طی مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج آق قلا برنامه های تابستانی کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج آق قلا افتتاح شد.

.

.

 
برگزاری مسابقات تیراندازی استانی بسیج گلستان + تصاویر
مسابقات تیراندازی خواهران با تفنگ بادی استانی بسیج گلستان ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا به نقل از خبرگزاری بسیج ، مسابقات تیراندازی خواهران انتخابی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور 40 نفر از خواهران بسیجی از سراسر استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در محل سالن تیراندازی شهید بیارجمندی سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

در پایان نتایج و افراد راه یافته به مسابقات قهرمانی کشور که در اول تیرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود به شرح ذیل است:

 
گزارش تصویری / برگزاری مسابقه دارت به مناسبت آزاد سازی خرمشهر‎ در آق قلا
.

.

.

.

 
برگزاری مسابقات دارت بمناسبت دهه فجر در مدارس شهرستان آزادشهر
بمناسبت دهه فجر یکدوره مسابقه دارت در مدارس آزادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از آزاد شهر در این مسابقات که باحضور ۴۵ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان آزادشهری در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد در بخش فرهنگیان آقای مهرعلی شفائی قهرمان شد و آقایان ایوب میرعرب و سیدرضا سجادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش دانش آموزی هم فرزاد سنچولی قهرمان شد و حسین مسعودی و حسین رستمی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان از نفرات برتر با اهداء جوایزی تجلیل شد.

 
گزارش تصویری / مسابقه تنیس روی میز به مناسبت دهه فجر‎
یکدوره مسابقات تنیس روی میزبه مناسبت دهه مبارک فجربا حضور حلقه های صالحین پایگاههای تابعه حوزه بدردرشهر انبارالوم برگزارگردید.

.

.

.

 
برگزاری مسابقات والیبال پایگاههای بسیج شهرستان رامیان به مناسبت دهه فجر‎
به مناسبت دهه فجر مسابقات والیبال پایگاههای بسیج شهرستان رامیان در سالن ورزشی شهید بهرامقلی صادقلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگاربسیج ازرامیان ، یک دوره  مسابقات والیبال  بین پایگاه های مقاومت  سپاه رامیان به مدت 2 روز در سالن  شهید یهرامقلی صادقلو شهر رامیان برگزار شد .

در  این مسابقات 4 تیم از پایگاه های مقاومت شهید مطهری قورچای -شهدای رامیان - شهید شیخ سلیمانی  باقرآباد و شهید قدیر جاهدی رامیان به رقابت پرداختند.

 
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان قهرمان جام شهدای روحانی گلستان شد
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان با شکست تیم مدرسه علمیه سعدیه رامیان در مرحله نهایی اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای روحانی مدارس علمیه استان گلستان، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در مرحله نیمه نهایی، تیم فوتسال مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان با نتیجه 3 بر 1 تیم مدرسه علمیه منتظریه گنبدکاووس را شکست داد و تیم مدرسه علمیه سعدیه رامیان نیز با نتیجه 4 بر 1 از سد مدرسه علمیه امام صادق (ع) بندرترکمن گذشت.

 
برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی بسیج پیشکسوتان شهرستان رامیان+تصاویر‎
یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با حضور بسیجیان پیشکسوت در سپاه شهرستان رامیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از رامیان ، این مسابقات با حضور 20 نفر از پاسداران بازنشسته شهر رامیان برگزار شد.
 نعمت الله بای، حسن قاسمی ،قنبر سعیدی به ترتیب با کسب امتیاز 87 ، 71 و64 نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شهرستانی شدند.
گفتنی است ، نفرات برتر اول تا سوم به دوره دوم مسابقات استانی معرفی شدند.

 
جشنواره ورزشي طلاب بسيجي استان گلستان + تصاوير
مسئول بسيج طلاب و روحانيون سپاه نينوا استان گلستان گفت: جشنواره ورزشی، ویژه طلاب و روحانیون بسیجی درسراسر استان بمناسبت هفته بسیج از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در سالن ورزشی شهید بیارجمندی سپاه نينوا در رشته فوتسال، امروز با شرکت ۱۶ تیم از ۱۶ حوزه علميه برادران برگزار می گردد.

مسئول بسيج طلاب و روحانيون سپاه نينوا استان گلستان گفت: جشنواره ورزشی، ویژه طلاب و روحانیون بسیجی درسراسر استان بمناسبت هفته بسیج از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در سالن ورزشی شهید بیارجمندی سپاه نينوا در رشته فوتسال، امروز با شرکت ۱۶ تیم از ۱۶ حوزه علميه برادران برگزار می گردد.

 
پرافتخارترین تیم جهان هم مقابل ایران زانو زد/ شاهکار شاگردان اوکتاویو مقابل برزیل
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در مسابقات بین قاره‌ای مقابل برزیل به برتری دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا ، در دومین روز از رقابت‌های جام بین‌ قاره‌ای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف برزیل رفت که در پایان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر عهده مارکو اوکتاویو برزیلی است.

شاگردان اوکتاویو در 12 دقیقه اول به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. گل اول ایران را در این نیمه پیمان حسینی، دروازه‌بان کشورمان به ثمر رساند.

 
پیام سرلشکر فیروزآبادی به مناسبت مسابقات کشتی نظامیان جهان:
نمایندگان ورزشی نظامیان جهان در تهران پیام صلح و دوستی سر می دهند
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت برگزاری مسابقات کشتی نظامیان جهان در تهران حضور نمایندگان نیروهای مسلح کشورهای خارجی در کشورمان را نشان از عمق دوستی ملل آزاده‌ای دانست که مشتاق هستند در رقابتی سالم پیام صلح و دوستی را در جهان سر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا ؛ سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) در تهران پیامی صادر کردند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار
با اهداء سلام و عرض خوش آمد به همه میهمانان گرامی از ارتشهای جهان؛

 
دیدار با خانواده شهدای ورزشکار شهرستان گنبد + تصاویر
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته تربیت بدنی با هیاتی همراه از خانواده شهدای ورزشکار این شهرستان دیدار کرد.

ابراهیم غفاری با حضور جمعی از کارکنان اداره تربیت بدنی و بنیاد شهیدان  صبح امروز از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان گنبد کاووس دیدار کرد.

این دیدارها به همت بنیاد شهید شهرستان گنبد کاووس صورت گرفت و با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

 
اردوی فرهنگی ورزشی شجره طیبه صالحین شرکت توزیع برق
اردوی تفریحی یک روزه ای با هدف تجدید روحیه و افزایش توان خدمتی بسیجیان شاغل در ستاد و مدیریت های شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و همچنین با هدف تقدیر و تکریم از این کارکنان، در محل مقبره شهدای گمنام استان گلستان واقع در تپه نورالشهداء و پس از آن جنگل النگدره گرگان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بسیج از کردکوی ، اردوی تفریحی یک روزه ای با هدف تجدید روحیه و افزایش توان خدمتی بسیجیان شاغل در ستاد و مدیریت های شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و همچنین با هدف تقدیر و تکریم از این کارکنان، در محل مقبره شهدای گمنام استان گلستان واقع در تپه نورالشهداء و پس از آن جنگل النگدره گرگان برگزار گردید. 

 
قهرمانان رشته های شنا، جودو و ووشوی بسیج معرفی شدند
جشنواره مسابقات قهرمانی کشور شنا، در رشته های جودو و ووشوی خواهران بسیج گرامیداشت يادواره شهیده سیده طاهره هاشمی از ۱۷ مهر به مدت دو روز به میزبانی سپاه قائم آل محمد سمنان برگزار شد.

جشنواره مسابقات قهرمانی کشور شنا ، جودو و ووشوی خواهران بسیج در سمنان با معرفي تيم هاي برتر به پايان رسيد. 

جشنواره مسابقات قهرمانی کشور شنا ، جودو و ووشوی خواهران بسیج گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و یادواره شهیده سیده طاهره هاشمی از 17 مهر به مدت دو روز به میزبانی سپاه قائم آل محمد سمنان با حضور 330 ورزشکار برگزار شد .

در رشته جودو که به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد به ترتیب تیم های سپاه انصارالحسین ع همدان ، سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان ، سپاه محمد رسول الله ص تهران بزرگ مقام اول تا سوم تیمی را کسب نمودند

 
مسابقات چهارجانبه نیرو های مسلح در گرگان برگزار شد
مسئول تربیت بدنی سپاه نینوا از برگزاری مسابقه چهر جانبه نیرو های مسلح استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا ، محسن زائری مسئول تربیت بدنی سپاه نینوا استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج گفت : یک دور مسابقات ورزشی به مناسبت هفته ناجا در سپاه نینوا استان گلستان برگزار می شود .

وی در ادامه افزود: این مسابقات در قالب یک دوره مسابقه 4 جانبه والیبال در سطح پایوران و نیرو های وظیفه در گرگان برگزار می شود .

این مسابقات با حضور یک تیم از هر یگان در سالن شهید بیارجمندی سپاه نینوا برگزار خواهد شد و سپاه نینوا هم با در نظر گرفتن یک تیم منتخب از پایوران و نیروهای وظیفه در این مسابقات شرکت می کند.

 
رهبر معظم انقلاب از والیبالیست‌های کشورمان تشکر کردند
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی از والیبالیست‌های کشورمان به خاطر کسب عنوان قهرمانی آسیا تشکر کردند.

در پی قهرمانی والیبالیست های کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری با صدور پیامی از تلاش ملی پوشان تشکر کردند.

متن پیام معظم‌له به این شرح است:

باسمه تعالی

از جوانان والیبالیست عزیز تشکر می‌کنم؛ به خاطر اینکه دل ملت ایران را شاد کردند.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۴ مهر ۱۳۹۲

رییس جمهور و رییس مجلس نیز در پیام های جداگانه ای این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام روحانی به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

 
مسابقه تیر اندازی سازمان بسیج فرهنگیان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس
مسابقات ورزشی و تیراندازی توسط سازمان بسیج فرهنگیا ن استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا به نقل از بسیج فرهنگیان ؛ سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس یک سری مسابقات تير اندازي با اسلحه بادي در اداره كل آموزش و پرورش گلستان برگزارنمود ، که طی 10 تیم در این دوره مسابقات شرکت کردند ودر نتايج انفرادي ، عبدالمجيد يازرلو مقام اول را كسب و، يحيي پورغاز، اسماعيل شجاعي و رضا سعيدي مشتركاً با امتياز 41 مقام دوم را كسب كردند.همچنين در بخش خواهران نرجس چهارنايي مقام اول انفرادي را كسب نمود.

 
موفقيت دانش آموز بسیجی گلستاني در مسابقات بين المللي اسكواش
دانش آموز دبيرستان شهيد مياندره شهرستان كردكوي مقام سومي مسابقات بين المللي اسكواش را از آن خود كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا ، عبدالحسين بهرامي كارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان كردكوي گفت:رضوان سادات نقيبي دانش آموز دبيرستان شهيد مياندره شهرستان كردكوي در مسابقات بين المللي اسكواش «ايران جونيور» يادواره شهداي 17 شهريوركه در تهران برگزار شد در جايگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

وي افزود:چهارمين دوره مسابقات ايران جونيور اوپن با درجه سيلور و با رنكينگ آسيايي امسال در رده هاي سني 17 و 19 سال به ميزباني تهران در شهريور ماه 92 با حضور 80 ورزشكار از ايران، عراق و كويت برگزار شد.پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی

 
مسابقات قهرمانی بسیج کشور ؛
کسب یک طلا و یک برنز توسط ووشوکاران مینودشتی
ووشوکاران مینودشتی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور در بخش ساندا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.

یاسر دوزینی مربی تیم اعزامی ووشوی مینودشت گفت : دومین دوره مسابقات ووشو قهرماني بسیج کشور ، با شرکت ۴۴۸ ووشوکار در قالب ۲۸ تیم در مجموعه ورزشي انقلاب زنجان برگزار شد.

 
گزارش تصویری / مسابقات تیراندازی سازمان بسیج مهندسین گلستان
مسابقه تیر اندازی سازمان بسیج مهندسین استان گلستان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا گلستان ، مسابقه تیر اندازی بسیج مهندسین سپاه نینوا استان گلستان با شرکت 40 تن از اعضای این سازمان در سالن تیر اندازی سپاه نینوا گلستان برگزار شد ، به نفرات برتر این مسابقه جوائزی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد.

 
گزارش تصویری/ برگزاری مسابقات تیراندازی توسط بسیج دانش آموزی
مسابقات تیر اندازی در مدارس شهرستان آق قلا توسط بسیج دانش آموزی این ناحیه انجام شد.

مسابقات تیر اندازی در مدارس شهرستان آق قلا توسط بسیج دانش آموزی این ناحیه انجام شد.

 

 
کوهپیمایی قلعه ماران کارکنان ادارات شهرستان رامیان/گزارش تصویری
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج ادارات شهرستان رامیان کوهپیمایی به سمت قله قلعه میران توسط کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج ادارات شهرستان رامیان کوهپیمایی به سمت قله قلعه میران توسط کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد.

kohkarkonan

kohkarkonan2

 
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگار شد:
همایش بزرگ پیاده روی بسیجیان شهرستان بندر گز
همایش بزرگ پیاده روی بسیجیان و بازاریان و مدیران دولتی شهرستان بندرگز به همراه خانواده هایشان امروز برگزار شد.

همایش برزگ پیاده روی بسیجیان شهرستان بندرگز صبح امروز در جنگل روستای لیوان شرقی برگزار شد.

این همایش که به همت بسیج سپاه بندرگز برگزار گردید.

 
مسابقات تيراندازي بانوان بسيجي در گالیکش پايان يافت
با معرفی نفرات برتر مابقات تيراندازي بانوان بسيجي شهرستان گالیکش پایان یافت.

رقابت‌ تيراندازي بانوان بسيجي شهرستان گالیکش با شركت تيراندازان از ناحيه مقاومت بسیج این شهرستان به مناسبت گراميداشت دهه کرامت برگزار شد. 

این دوره از مسابقات با شرکت 24 بانوی تیرانداز از پایگاه های مقاو مت بسیج خواهران حضرت زهرا، تکتم، مریم، ام البنین، آمنه، رقیه، طاهره، معصومه، حضرت زینب و صدیقه طاهره در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گالیکش برگزار شد.

 
به مناسبت دهه کرامت :
کوهپیمایی خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج آق قلا
به مناسبت دهه کرامت خواهران بسیجی ناحیه آق قلا فاصله روستای زیارت گرگان تا آبشار این روستا را پیمودند.

به مناسبت دهه کرامت خواهران بسیجی ناحیه آق قلا فاصله روستای زیارت گرگان تا آبشار این روستا را پیمودند.

 
برگزاري مسابقات قهرماني دو ميداني بسيج استان گلستان
مسابقات قهرماني دو ميداني بسيجيان استان گلستان در پيست دو وميداني شهرستان گميشان برگزار شد.

كامراني مسئول برگزاري مسابقات دو و ميداني استان در مصاحبه با خبرنگار بسيج گلستان گفت : اين مسابقات با حضور 40 ورزشكار در قالب برنامه ابلاغي و با  استقبال سه تيم از استان دررشته هاي دو ، پرتاب نيزه ، پرتاب ديسك و پرش سه گانه در پيست دو و ميداني شهرستان گميشان برگزار شد.

وي درادامه گفت : ورزش در جوانان شور و نشاط خاصي را ايجاد مي كند و باعث سلامتي جسمي و روحي مي شود.

كامراني در پايان بيان كرد : تيم هاي بندر تركمن ، گنبد و آق قلا به ترتيب توانستند مقام هاي اول تا سوم اين مسابقات را از آن خود كنند.

 
کوهپیمایی بسیجیان خواهر علی آباد کتول در ارتفاعات گنو+تصاوير
بسیجیان حلقه های صالحین حوزه های مقاومت حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) ناحیه علی آباد کتول ارتفاعات امام زاده گنو را کوهپیمایی کردند.

معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار بسیج از علی آباد گفت: هدف از این کوهپیمایی عمل به تاکیدات امام خامنه ای در سپاه و بسیج و ارتقاء آمادگی جسمانی و توان رزمی نیروهای بسیجی در موارد بحرانی است.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحيه علی آباد کتول در جمع بسیجیان به تبیین شخصیت حضرت معصومه (س) پرداخت و افزود: حضرت فاطمه (س) الگویی مناسب برای دختران مسلمان است .

 
گزارش تصویری/کوهپیمایی 1000 نفره بسیجیان شرق گلستان در ارتفاعات رامیان
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت مراسم کوهپیمایی متمرکز 1000 نفره بسیجیان شهرستانهای رامیان، آزادشهر و گنبد در ارتفاعات رامیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از رامیان ، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و به همت تربیت بدنی سپاه شهرستان رامیان مراسم کوهپیمایی متمرکز 1000 نفره
بسیجیان  شهرستانهای رامیان، آزادشهر و گنبد در ارتفاعات رامیان برگزارشد.

در این کوهپیمایی بسیجیان مسیر رفت و برگشت ارتفاعات پاقلعه - پشمکی را در طبیعت زیبا و وصف ناپذیر پیمودند.

 

 
کوهپیمایی بسیجیان و حلقه های صالحین علی آباد کتول در ارتفاعات گنو
بسیجیان حلقه های صالحین حوزه های مقاومت حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) ناحیه علی آباد کتول ارتفاعات امام زاده گنو را کوهپیمایی کردند.

معاونت تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار بسیج از علی آباد گفت: هدف از این کوهپیمایی عمل به تاکیدات امام خامنه ای در سپاه و بسیج و ارتقاء آمادگی جسمانی و توان رزمی نیروهای بسیجی در موارد بحرانی است.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول در جمع بسیجیان به تبیین شخصیت حضرت معصومه (س) پرداخته و افزود: حضرت فاطمه (س) الگویی مناسب برای دختران مسلمان است .

 
پایگاه استعداد یابی کاراته علی آبادکتول ثبت و شناسنامه دار شد
طی بازدید جانشین سازمان ورزش بسیج مستضعفین کشور از پایگاه استعداد یابی کاراته شهرستان علی آبادکتول، این پایگاه در سازمان ورزش بسیج کشور ثبت و دارای شناسنامه شد.

سرهنگ فارسیان جانشین سازمان ورزش بسیج در این بازدید، پایگاه استعدادیابی کاراته علی آباد کتول را یکی از بهترین پایگاه ها در سطح کشور دانسته و افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بهتر این پایگاه باشیم.

در این بازدید تجهیر، ارتقاء سالن تمرین و اختصاصی شدن سالن رزمی پایگاه استعدادیابی کاراته علی آباد کتول به عنوان تنها پایگاه استعدادیابی ثبت شده ی استان گلستان مصوب شد.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 615
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 1,724
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 5,271
  • بازدید ماه : 5,271
  • بازدید سال : 225,930
  • بازدید کلی : 4,096,286
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید