loading...
گروه ورزشی نوین جوان

به گزارش نوین جوان گلستان و به نقل اولکامیز- فاطمه روزخوش: مسئوليت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزش هاي مسلم دين اسلام مي باشد و اين امر در آيات و احاديث و روايات مورد تاکيد قرار گرفته است.

 


تصویر کوچک شدهامروزه يکي از مظاهر رقابت جمعي مي تواند کسب کرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در کشور ما باشد که به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شرايط تحقق کسب آن براي همه آحاد ملت فراهم گرديده است.

آنچه در موفقيت انتخاباتي يک کانديداي نمايندگي بسيار مهم و چشمگير به نظر مي رسد گذشته از داشتن ويژگي هاي خاص، درايت و هوشياري و پايبندي به ارزشهاي اسلامي، شناخت احتياجات و مصالح مملکتي، شناخت عامل وحدت و تعامل در جامعه، داشتن هسته تشکيلاتي قوي و منسجم با توانايي تنظيم برنامه حساب شده مي باشد که مجموعه اين عوامل و در کنار آن تعامل و همراه بودن با مردمي که به نماينده شان اعتماد کردند و راي و نظر مثبتشان را به صندوق آراء تقديم نمودند که در قبال آن، نماينده منتخبشان صندوقچه قلبش را با عطوفت و مهرباني زمان تبليغات با صبوري گنجينه اميد و انگيزه هاي بعدي به روي آنان بگشايد و اگر جوابي يا لبيکي به خواسته ها و مشکلات وجود ندارد ولي خودش را از اين مردم بداند و وفاداريش به برگه هاي راي را ثابت نمايد.

مبحث مربوط به تشکيل کميته هايي جهت مراجعات مردمي که محقق نشد و هنوز همگان اندر خم يک کوچه اند تا نماينده شان را در شهرستان ملاقات کنند و يا مکالمه اي هرچند کوتاه تلفني داشته باشند.

آنچه که بيشتر از هر موردي ضرورت انعکاس درد دلها و مطالبات مردم را ايجاد نمود، گله مندي ها و زمزمه هاي زيادي در خصوص عملکرد مثبت يا منفي چندساله نماينده محترم گنبدکاوس بود اگرچه اين واگويه ها خوشايند بزرگواران نيست و در بيشتر مواقع انتقاد را نوعي بي انصافي دانسته و مورد غضب نماينده محترم و مشاوران شان واقع شده ايم اما برحسب وظيفه مندي و رسالتي که خبرنگاران دارند و به نمايندگي از مردم که نقش ناظر و رکن چهارم نظام محسوب مي شوند با يادآوري واقعيت هايي مي خواهيم يادآوري موضوعاتي را داشته باشيم که در مجال کمتر از 2 سال باقي مانده خدمت در جايگاه نماينده مجلس همانند مسابقه بازي فوتبال شايد در دقيقه هاي 90 ،حرکتي و يا تلاشي در جهت محقق نمودن برخي وعده ها و يا طرحهاي ناتمام بکارگرفته شود و دومين شهر استان و منطقه بخش داشلي برون از توفيقاتي بيشتر بهره مند گردند.

اگرچه اين روزها دو پروژه افتتاح بيمارستان پيامبر اعظم(ص) و فرمانداري ويژه گنبدکاووس از اهم موضوعاتي است که گوش نواز همه همشهريان و شايد هم استانيها گرديده است اما اي کاش حلاوت و شيريني روند پيشرفت کارها بر اين افتخارات افزوده مي شد.

بيمارستاني که پس از دو دهه انتظار هنوز معلوم نيست بخش هاي مهم آن از جمله بخش هاي دياليز، زايشگاه، سي سي يو و آي سي يو چه زماني تجهيز و راه اندازي خواهد و انگار افتتاح و ثبت هر پروژه اي بنام نماينده وقت افتخاري است که در تاريخ کارنامه درخشان هر نماينده ثبت مي شود.

بد نيست در اينجا يادي کنيم از نمايندگان دوره قبل بخصوص محمد قلي مارامائي نماينده دوره هفتم که عضو کميسيون بهداشت و درمان بود و پروژه متوقف شده اين بيمارستان را پيگير و در دوره بعد نيز عبدا.. رستگار عضو کميسيون عمران مجلس مراحل ديگري از اين طرح را پيگير و در زمان دکتر عباسي که ايشان عضو کميسيون بهداشت و درمان بودند اين بيمارستان نيمه تجهيز افتتاح و بسياري از نيروهاي سفارشي و حتي غيربومي را جذب اين بيمارستان نمودند و از آنجاييکه شعار دادن مان براي ويترين سخنرانيها همواره خانواده هاي معظم شهدا هستند چون فرزند شهيدي که در اين بيمارستان معرفي شد از دوستان و سفارش شدگان نبودند از آنجا رانده شد و اصلا متاسف نشديم براي خودمان که در شعار خود را مديون رشادتها و فداکاريهاي شهدايمان مي دانيم و در عمل ارزش و احترامي براي يادگارانشان قائل نمي شويم.

در خصوص موضوع فرمانداري ويژه گنبدکاووس که از دوره هاي قبل مطرح و مورد بحث بود که در اين دوره حکمي مبني بر نام گرفتن «فرمانداري ويژه» گنبدکاووس قرائت گرديد و نام فرماندارمان شد: فرماندار ويژه و معاون استاندار و اداراتي هم که رديف مستقل ويژه بودن را دارا شدند همچنان در نداري و مشکلات غوطه ورند و مردم جز تابلوي فرمانداري ويژه و چند پوستر و بنر تبليغاتي چيز ديگري نديدند.

شايد دوره خدمت نمايندگي 4 ساله کوتاه است و فرصتهاي بيشتري نياز است تا از زمان نهايت بهره مندي انجام گيرد و همراه نام «ويژه» اعتباراتي ويژه هم جذب گردد.
البته اگر با زمان 4 ساله نمايندگي همسو گردد چرا که خيلي از زمانهاي خدمت نمايندگان ما صرف موضوعاتي غير مرتبط با کارشان مي شود و در جايگاه قوه مجريه، جايگزين ايفاي نقش و جايگاه نماينده که قانونگذاري و نظارت است قرار مي گيرند.

بارزترين نمونه آن انتخاب و معرفي فرماندار گنبدکاووس بود که زمان و انرژي بسياري از نماينده محترممان صرف پيگيري و تلاش جهت نيامدن فرماندار و مقاومت در مقابل استاندار گرديد اگرچه در جلسه توديع و معارفه گفت و شنودهاي زيادي انجام شد و در نهايت استاندار گلستان دلايل و پاسخهاي لازم را ياداوري نمودند.

مشابه اين موضوعات بازهم تکرار شد پيگيريها و جلسات متعدد و صرف وقت هايي در خصوص عزل استاندار و تلاش در جهت همسو نمودن نمايندگان ديگر که البته نتيجه اي هم نداشت وقت هايي که در تصميم گيريهاي ساير مديران شهرستاني از جمله رئيس آموزش و پرورش، مداخله در عزل و نصب هاي کوچک که مجموع همه اينها فرصت هايي است که متعلق به مردم است و در جايگاه مجلس شوراي اسلامي بايد به حق و حقوق و مصوبات مهم و مطالبات مردمي پرداخته شود نه اينکه صرف عزل و نصب هاي مديراني شود که بررسي صلاحيتها و پالايش آنان از طريق دستگاههاي مرتبط مقدوراست.

غافل از اينکه خدمت رساني به مردم در انتصابات و تصاحب صندليها خلاصه نمي شود که با حفظ ميز رياست و سروري بر مردم به هر قيمتي و بهره گيري از اين سمت دنيوي براي تسهيل و دستيابي به برخي توفيقات و امکانات براي زندگي در اين دنياي دون و گذرا، فرصتهايي کوتاه را مغتنم بشمارند در حاليکه مي توانند با بکار بستن هوش و استعداد و آميختن آن با تجربيات و پالايش افرادي وارسته جهت پيشرفت و تعالي کشور و مردمي که افتخار خدمتگزاري بر آنها مهر تاييد بر بالانشينان است فراهم گردد و آناني که در منصب هاي خدمتگزاري قرار مي گيرند تلاش صادقانه دولتمردان مخلص در نظامي اسلامي را با عملکردي مثبت و رضايت بخش همسو با ارزشهاي شهيدان و امام شهيدان قرار دهند و در نهايت کشورمان بوي مدينه فاضله اي را به خود بگيرد که ثمره اين مداخلات و اظهارنظرات بر تاثيرپذيري بيشتر و رضايت مندي خداو خلق خدا قرار گيرد.

در خصوص شعبه دوم تامين اجتماعي که نماينده محترم در يکي از گفتگوهاي راديويي هم اعلام نمود ظاهرا مجوز تاسيس اخذ شده و علت تاخير را معرفي نکردن ساختمان و يا مکان مناسب از سوي مسئولين شهرستاني جهت اجراي اين طرح مطرح نمود در حاليکه با پيگيريها و مصاحبه هايي که با مسئولين مربوطه شهرستان داشتيم اظهار بي اطلاعي نمودند و گفتند: هيچ مشکل و يا مانعي جهت معرفي مکان نداريم فقط بايد مصوبه اي که اخذ شده معرفي شود تا مراحل اجرايي آن اعمال گردد که هيچ مجوز مکتوب و يا ثبت در سيستم بدستشان نرسيده است.

در مورد رشته هاي ارشد دانشگاه آزاد گنبدکاووس هم متاسفانه با اينکه حدودا 11 سال از قدمت اين دانشگاه مي گذرد متاسفانه بسياري از دانشجويان بومي اين شهرستان و حتي شهرها و روستاهاي اطراف جهت تحصيل در مقاطع ارشد در شهرستان ديگر مستقر و به ادامه تحصيل مي پردازند در حاليکه دانشگاه آزاد اين شهرستان با داشتن سه ساختمان مجزا با تمام امکانات بغير از يک رشته ارشد تاکنون نتوانسته رشته هاي ديگري را مجوز بگيرد در خصوص رشته هاي پيراپزشکي و پزشکي که در آبانماه سال 88 درخواست هاي متعددي از طريق نماينده وقت به وزارت علوم ارائه شده در اين دوره اتفاق تازه اي نيفتاد و عليرغم وجود پتانسيل و تواناييهاي قابل توجه متاسفانه از حيث رشته هاي تحصيلي پزشکي در سيستم دانشگاه آزاد از محروميت خاصي برخوردار است.

امر مهمي که چه بسا تاخير و بي توجهي آن اسباب برون رفت سرمايه هاي انساني و ناتواني در تامين نيروي انساني بومي توانمند خواهد بود که يقينا با سياست هاي کلان نظام همخواني مناسبي ندارد. اگرچه در مراسم آيين توديع و معارفه دکتر ستاريان و دکتر گلچيني در دانشگاه گنبدکاووس عباسي نماينده مردم در مجلس اعلام نمود: در صورت موافقت وزارت بهداشت و درمان دانشکده پيراپزشکي در دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي خواهد شد.

در ادامه اين مطالب برخي طرحها و موارديکه از دوره هاي قبل مصوب شده و برخي نيز متوقف شده اند را فهرست وار عنوان مي کنيم و هدفمان ياداوري و اهميت اين موضوعات است و اميدواريم در فرصت باقي مانده دوره ي نمايندگي پيگيري در جهت شتاب بخشيدن و يا جذب اعتبارات اين موارد انجام پذيرد.

- فاضلاب شهري گنبدکاووس که از اولين پروژه هاي فاضلاب دهه 70 در سطح کشور بود که تا کنون به بهره برداري نرسيده.

- مجتمع گل و گياه خوجملي که اشتغالزايي مستقيم 700 نفر را در بر مي گيرد.

- سد لاستيکي ديکچه - سدلاستيکي گنبد(داشلي عليا) توجه و اهميت جاده نفت(گنبد – اينچه برون)

- پروژه چهار بانده کردن مسير گنبد – آق قلا که در سال 88 داراي رديف اجرايي بوده و نياز به جذب اعتباراتي دارد چرا که مسير 4 بانده گنبد – آق قلا از شريانهاي اصلي پرترافيک و پرحادثه استان محسوب مي گردد.

- ساخت موزه ترکمن که يکي از مطالبات قوم ترکمن در مرکزيت شهر گنبدکاووس مي باشد. به دليل سکونت و قرارگيري قوم ترکمن در حاشيه شمالي و شرقي استان گلستان به مرکزيت شهرستان گنبدکاووس، ساخت فرهنگسرا و موزه ترکمن جهت حمايت از فرهنگ، زبان آداب و رسوم، پوشاک و صنايع دستي و موسيقي ترکمن که از نيازها و ضروريات مردم ترکمن صحرا مي باشد.

موضوعات و مواردي که بدان اشاره شد، بخشهايي از مطالباتي است که در کنار برخي موارد ديگر زمان تبليغات انتخاباتي عنوان و مردم اميدوار به ثمربخشي آنان هستند که در بسياري موارد اولين دليل محقق نشدن آن را عدم جذب اعتبارات بيان مي کنند.

در پاياني ديگر ياداور مي شويم که فرصت هاي خدمت بسيار کوتاه است و زودگذر چون گذرا سپري مي شود و در زندگي انسان ارزشهايي وجود دارد که بدون پايبندي به آن، فضايل اخلاقي و سجاياي شکوهمندش استوار نمي ماند. اهميت خدمت به مردم را با بيان پندي از يگانه شيفته خدمت به مردم يعني مولي الموحدين امير مومنين(ع) الگوي صداقت و عدالت خاتمه مي دهم ايشان مي فرمايند:«هر آمدني را رفتني است و هر انتصابي راعزلي، خوشا به حال آنانکه در خدمت خدا و خلق اويند.»
و اين واقعيتي است که ارائه بهترين خدمات به ارباب رجوع در هر سازمان و موسسه اي که نهايتا در سير صعودي و ارتباطات طولي اداري به تحقق اهداف دولت بيانجامد، مشروط و منوط به استفاده از مديران متخصص در علوم و فنون مديريتي و در عين حال متعهد مي باشد.
در پايان لازم به يادآوري است در خصوص انعکاس موارد و موضوعات فوق با مدير دفتر محترم نماينده، آقاي فاطمي تماس گرفتيم و بمدت يک هفته منتظر هماهنگي ملاقات و پاسخگويي مطالب مطرح شده باآقاي دکتر عباسي بوديم که خبري نشد و قضاوت در اين باره را به افکار عمومي مي سپاريم.
منبع - هفته نامه پژواک سخن
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 635
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 2,749
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 6,296
  • بازدید ماه : 6,296
  • بازدید سال : 226,955
  • بازدید کلی : 4,097,311
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید