loading...
گروه ورزشی نوین جوان
به منظور هماهنگی برای اردوی آفریقای جنوبی
«خبرگزاری فارس» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به منظور هماهنگی برای برگزاری اردوی آفریقای جنوبی از فرودگاه دوبی راهی ژوهانسبورگ می‌شود.

در حال دریافت زنده جدیدترین اخبار ...  

بین‌الملل
گزارش خبرنگار اعزامی فارس به عین‌العرب/3
«خبرگزاری فارس» رهبر حزب اتحاد دموکراتیک کردستان سوریه با اشاره به اینکه هنوز هزاران نفر از شهروندان غیرنظامی کوبانی در شهر مانده‌اند و امکان خروج ندارند، گفت: عدم موافقت دولت ترکیه با ایجاد کریدور انسانی برای کمک‌رسانی سبب شده مدافعین تنها بمانند.
 
سیاسی
عبدالله تمیمی در گفت و گویی اعلام کرد:
«بولتن نیوز» شک نداریم که ایراد در مدیریت وزارت نفت و بی توجهی به مردم بومی خوزستان است.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» آیت‌الله عطاء‌الله اشرفی اصفهانی، سال 1281 هجری شمسی در خمینی شهر اصفهان متولد شد .تحصیلات ابتدایی مقدماتی را در خمینی شهر گذراند و در سن 12 سالگی برای ادامه تحصیل راهی اصفهان شد.طی حدود 10 سال از محضر علمایی چون آیت‌الله سیدمهدی درچه‌ای،آی...
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری فارس» حمید پور آذری گفت: سازمان بهزیستی می تواند با اجرای نمایش در کنار برپایی جشنواره تئاتر خیابانی بهزیستی، مشکلات اجتماعی بچه های بهزیستی را بهتر منعکس کند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایرنا» تهران-ایرنا- کنسرت موسیقی تلفیقی گروه داماهی به سرپرستی دارا دارایی روز جمعه 25 مهرماه در برج آزادی برگزار می شود.
 
سیاسی
«واحد مرکزی خبر» تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/07/23 دمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه روز چهارشنبه اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را مبنی بر اینکه روسیه در رده دوم فهرست تهدید علیه بشریت قرار دارد « احمقانه » خواند. مدودف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان...
 
ورزشی
«جام جم اسپورت» جام جم ورزشی: ملی‌پوش کاراته ایران که در بازی‌های آسیایی رفتار ناشایستی نسبت به داوران داشت، احتمالا دو سال از حضور در مسابقات قاره‌ای محروم می‌شود.
 
چند رسانه‌ای
«خبرگزاری ایرنا» کشت سیب زمینی و پیاز طرح استمرار در جیرفت واقع در استان کرمان، از نیمه دوم شهریور آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه دارد./ عکس از سیدجمال خوشکام*5
 
استانی
«خبرگزاری ایسنا» "روشن‌دل" واژه‌ای است که امروز برای بسیاری تنها در یک معلولیت خلاصه می‌شود. معلویتی که گاه با ترحم همراه است در این بین اما بودند آنهایی که این نقص عضو سدی برای پیشرفت و ترقی‌شان نشد و نبوغ آنها را حتی گاهی نمی‌توان جای دیگر پیدا کرد.
 
گوناگون
«خبرگزاری فرهنگ» یک روزنامه غربی در گزارشی با اشاره به اهمیت حضور سردار سلیمانی برای حفاظت بغداد تاکید کرد که نقش ایران در عراق حیاتی است.
 
استانی
حجت الاسلام مهدوی امین:
«خبرگزاری مهر» پلدختر - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری سه کارگاه آموزشی در رابطه با پیشگیری اولیه از اعتیاد توسط این نهاد خبر داد.
 
سیاسی
عضویت در
«افکارنیوز» دفتر روابط عمومی محمد هاشمی در اطلاعیه‌ای از استعفای محمد هاشمی از عضویت در حزب کارگزاران خبر داد.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری فرهنگ» در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اسم «بچه پولدارهای تهرانی» ایجاد شده که در آن، تصاویر جوانان ثروتمند در موقعیت‌های مختلفی که ثروتمند بودنشان را نشان می‌داد، عکس های منتشر می‌شد. دو رسانه غربی، گزارشی پیرامون این صفحه منتشر کردند و چند روز قبل ...
 
استانی
عادل:
«خبرگزاری مهر» گرگان – خبرگزاری مهر: مشاور اتاق بازرگانی و رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گلستان از پایان یافتن تور بین المللی دریای خزر با حضور هیئت روسی در استان گلستان خبر داد.
 
استانی
سالاری:
«خبرگزاری مهر» بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: نابینایان بوشهر تسهیلات 150 میلیون ریالی با سود 4 درصد دریافت می‌کنند.
 
سیاسی
به فارس خبر داد
«خبرگزاری فارس» دفتر روابط عمومی محمد هاشمی در اطلاعیه‌ای از استعفای محمد هاشمی از عضویت در حزب کارگزاران خبر داد.
 
ورزشی
«ورزش3» با پرداخت جریمه نقدی پیام صادقیان، این بازیکن می‌تواند پرسپولیس را در دیدار فردا همراهی کند.
 
اجتماعی
در کارگروه لار مطرح شد؛
«خبرگزاری ایرنا» تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل کار گروه لار با حضور تمام اعضا در استانداری تهران و طرح یکپارچه سازی مدیریت حوزه آبریز لار به مدیریت محیط زیست خبر داد.
 
استانی
رزم حسینی:
«خبرگزاری مهر» کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان از حضور 130 هزار حاشیه نشین در اطراف شهر کرمان خبر داد.
 
استانی
در جشن عاطفه‌های امسال صورت گرفت
«خبرگزاری فارس» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از اعطای کمک حدود سه میلیارد و 493 میلیون ریالی به دانش‌آموزان مددجوی کرمانشاهی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.
 
ورزشی
«ورزش3» سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مدارک ما مثل همه تیم‌های لیگ برتر ناقص است اما بحث سقوط ما مطرح نیست.
 
گوناگون
«جام نیوز» 120 نوع بیماری است که بر اثر کشیدن سیگار و دخانیات به سراغ انسان می آید.
 
استانی
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:
«خبرگزاری فارس» عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: وحدت و همدلی ما مسلمانان دشمنی استکبار را به دنبال دارد.
 
استانی
«خبرگزاری ایرنا» زاهدان - ایرنا- مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج از رکود اقتصادی مهمترین اولویت این وزارتخانه است که با تحقق آن شاهد تحول صنعت و تولید خواهیم بود.
 
استانی
برید لقمانی خبر داد:
«خبرگزاری مهر» یزد ـ خبرگزاری مهر: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد از افزایش جذب نخبگان و استعدادهای درخشان به دانشگاه یزد خبر داد.
 
ورزشی
«ورزش3» آلونسو در مصاحبه با نشریه TZ گفت که مشکلی برای رویارویی با رئال ندارد و احتمال برخورد دوباره دو تیم در لیگ قهرمانان را بسیار بالا دانست.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» محمد هاشمی گفت که بیش از یک ماه است که از تمام مسئولیت‌هایش در حزب کارگزاران کناره‌گیری کرده است.
 
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.
 
فرهنگی‌هنری
چند خبر از جشنواره فیلم کوتاه
«خبرگزاری مهر» آغاز داوری بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران و اهدای جایزه 100 هزار تومانی به تماشاگران منتقد، اخبار امروز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هستند.
 
اقتصادی
«جام نیوز» بانک صادرات ایران همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و در راستای رفع نیازمندیهای اقشار کم درآمد جامعه طی ٦ ماه نخست سال ٩٣ رتبه دوم را در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه کسب نموده است.
 
استانی
پدر علم زلزله شناسی:
«خبرگزاری فارس» پدر علم زلزله شناسی ایران گفت: سالانه حداقل وقوع یک زلزله 6 ریشتری در ایران دور از انتظار نیست.
 
فرهنگی‌هنری
معاون رییس سازمان صدا و سیما:
«خبرگزاری ایرنا» اهواز -ایرنا- معاون رییس سازمان صدا و سیما در امور صدا گفت: عاشورا و کربلا نقطه عطف تاریخ اسلام است.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایسنا» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران»
 
بین‌الملل
«خبرگزاری فارس» پس از مطرح شدن موضوع تحریم‌ روسیه توسط کشورهای اروپایی، قزاقستان به فکر جایگزین کردن بازار فروش نفت افتاده است.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایسنا» لئون پانه تا، رئیس سابق سیا و وزیر دفاع پیشین آمریکا اعلام کرد، شکست داعش بدون استفاده از نیروهای زمینی تقریبا غیرممکن است و آمریکا باید نیروهای عراقی و مخالفان دولت سوریه را به عنوان مهمترین نیروها برای مبارزه با این گروه افراطی در نظر بگی...
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایرنا» بندرعباس- روزنامه صبح ساحل در یادداشت صفحه آخر این نشریه 'سهم بندرعباس از صنایع!!' را بیان کرده است.
 
فرهنگی‌هنری
خاطره‌گویی موسوی‌بلده در فراق استاد مولایی
«خبرگزاری فارس» استاد پیشکسوت قرآن، سطح علمی بالا و تسلط به قرائات مختلف را از مهم‌ترین عوامل جذابیت جلسات استاد «مولایی» برشمرد و گفت: قاریان برجسته مصری نیز در این جلسات حاضر شده و تلاوت می‌کردند که بسیاری از آنها ضبط شده‌ است.
 
استانی
قزوین؛
«باشگاه خبرنگاران» اتوبوس مسافربری ولوو در محدوده گردنه کوهین قزوین در آتش سوخت.
 
چند رسانه‌ای
«خبرگزاری مهر» جولیو هاس، سفیر کشور سوئیس در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد. 
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» مهاجم برزیلی بارسلونا عنوان کرد هدف بارسلونا پیروزی در ال‌کلاسیکو است.
 
اقتصادی
«افکارنیوز» امروز سکه طرح جدید با ۴ هزار تومان افت قیمت ۹۳۶ هزار تومان و دلار با رشد ۵ تومانی ۳۲۵۵ تومان به فروش رسید.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» تهران– ایرنا– 'دیمیتری مدودیف' نخست وزیر روسیه مقابله با گروه تروریستی داعش را نیازمند اجماع بین المللی و پرهیز از اقدامات یکجانبه دانست.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای تاکید کرد: روسیه به ارسال کمک های انسانی به سوریه ادامه خواهد داد.
 
ورزشی
شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا – فیلیپین؛
«خبرگزاری مهر» در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا که به میزبانی فیلیپین برگزار می شود تیم های سابر پسران و دختران ایران به ترتیب به مدال های طلا و نقره دست پیدا کردند. پیش از این هم تیم اپه پسران به برنز رسیده بود. در بخش انفرادی نیز شمشیرباز...
 
گوناگون
«فرارو» فرارو- جنگ سرد میان غرب و شرق در حال فروکش کردن است. دیدار دوجانبه وزرای خارجه روسیه و آمریکا که این را نوید می داد؛ نوید آغاز فصل تازه ای از روابط دوجانبه پس از بحران اوکراین؛ روابطی که می تواند بر مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 هم تاثیر بگذار

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» محمد هاشمی گفت که بیش از یک ماه است که از تمام مسئولیت‌هایش در حزب کارگزاران کناره‌گیری کرده است.
 
سیاسی
در پیامی به سردار احمدی مقدم؛
«خبرگزاری مهر» رئیس ‌جمهوری در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت شماری از غیورمردان و حافظان مرزهای امنیت کشور را در سانحه هوایی اخیر، به وی و خانواده‌های این شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» رییس‌جمهور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت شماری از غیورمردان و حافظان مرزهای امنیت کشور را در سانحه هوایی اخیر، به وی و خانواده های این شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
 
سیاسی
حسینی در کمیته توسعه پایدار بین‌المجالس جهانی:
«خبرگزاری فارس» عضو هیأت پارلمانی ایران در صد و سی و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با بیان اینکه تقریبا نیمی از مردم جهان برای رفع نیازهای ابتدایی خود به آب کافی دسترسی ندارند، گفت: در جهان اراده سیاسی جهت حل مشکل کم آبی وجود ندارد.
 
سیاسی
در پیامی به سردار احمدی‌مقدم
«خبرگزاری فارس» رئیس ‌جمهوری در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت شماری از غیورمردان و حافظان مرزهای امنیت کشور را در سانحه هوایی اخیر، به وی و خانواده‌های این شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایرنا» تهران-ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت شماری از غیورمردان و حافظان مرزهای امنیت کشور را در سانحه هوایی اخیر، به وی و خانواده های این شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه تقسیم فقر نباید جایگاهی در نظام ارزشی ما داشته باشد، گفت: دانشگاه در دهه چهارم انقلاب باید در زمینه تولید ثروت از طریق علم پیشتاز باشد.
 
سیاسی
جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
«باشگاه خبرنگاران» عضو فراکسیون حمایت از قانون معلولان با بیان اینکه متاسفانه فضای عمومی کشور برای قشر روشن‌دلان جامعه مساعد نیست، گفت: روز عصای سفید روزی باشد که مسئولان به صورت جدی در رفع مشکلات این عزیزان در جامعه تلاش کنند.
 

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قیمت محصولات جدید این شرکت شامل دو خودروی دانگ فنگ، رنو کپچر، دنا و دنا با گیربکس اتوماتیک را اعلام کرد.
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ، توجه به اقتصاد مقاومتی را در رسیدن به خودکفایی ضروری خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی نباید با ریاضت اقتصادی اشتباه گرفته شود.
 
اقتصادی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد
«خبرگزاری فارس» مسئول کمیته همکاری اقتصادی ایران و روسیه به جزئیات بندهای توافق شده با روس‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد تعرفه ترجیهی در برخی کالاها، صدور ضمانتنامه صادراتی، نحوه انتقال پول و صدور ویزا برای بازرگانان از سرفصل توافق‌های ما با روسیه است.
 
اقتصادی
«جام نیوز» بانک صادرات ایران همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و در راستای رفع نیازمندیهای اقشار کم درآمد جامعه طی ٦ ماه نخست سال ٩٣ رتبه دوم را در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه کسب نموده است.
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: به رغم مشکلاتی که بانک ها به دلیل معوقات 90 هزارمیلیارد تومانی در زمینه پرداخت تسهیلات با آن مواجه هستند اما انتظار می رود در فرایند توسعه استان مشارکت بیشتری داشته باشند.
 
اقتصادی
«خبرگزاری فارس» قیمت نفت در بازارهای جهانی در میان سکوت اعضای اوپک به 83.90 دلار کاهش یافت و نفت برنت از روز گذشته تا این لحظه شاهد 4 دلار کاهش بوده است.
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان گفت: این شهر هفت سکونتگاه غیر رسمی دارد که بیش از 80 درصد جمعیت را درخود جای داده است.
 

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» مهاجم برزیلی بارسلونا عنوان کرد هدف بارسلونا پیروزی در ال‌کلاسیکو است.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» مدیرعامل استقلال می‌گوید به دلیل زمان‌بندی نامناسب، اردوی آبی‌پوشان در آمریکا لغو شده است.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» قهرمانان و مدال‌آوران بازیهای آسیایی اینچئون به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
 
ورزشی
«خبرگزاری فارس» حضور تیم فوتبال استقلال در کشور آمریکا منتفی شد.
 
ورزشی
به منظور هماهنگی برای اردوی آفریقای جنوبی
«خبرگزاری فارس» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به منظور هماهنگی برای برگزاری اردوی آفریقای جنوبی از فرودگاه دوبی راهی ژوهانسبورگ می‌شود.
 
ورزشی
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان در گفت‌وگو با فارس:
«خبرگزاری فارس» سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مدارک ما مثل همه تیم‌های لیگ برتر ناقص است اما بحث سقوط ما مطرح نیست.
 
ورزشی
برخلاف ادعای سایت الکاس
«خبرگزاری فارس» مجوز بین‌المللی بازیکن ایرانی جدید الشحانیه توسط فیفا برای این بازیکن صادر شد.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» رییس جمهور از مدال‌آوران و قهرمانان بازی‌های آسیایی اینچئون تقدیر می‌کند.
 

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
استاد دانشگاه کلن آلمان:
«خبرگزاری ایرنا» گرگان - ایرنا - استاد جغرافیای دپارتمان دانشگاه کلن آلمان گفت: برای جلوگیری از هدر رفت و فرسایش لس، باید پوشش گیاهی مناطق حفظ شود.
 
علمی فناوری
«همشهری آنلاین» تحقیقات نشان می‌دهند میدان مغناطیسی زمین تا ۱۰۰ سال دیگر وارونه خواهد شد، رویدادی که دانشمندان تا هزار سال دیگر انتظار وقوع آن را می‌کشیدند.
 
علمی فناوری
«خبرگزاری ایسنا» طراحان آمریکایی باتوجه به افزایش سطح آب دریا، طرح مفهومی از منازل مسکونی نیمه‌شناور در زیر آب ارائه کرده‌اند.
 
علمی فناوری
«جام نیوز» سیب مقوی معده و حافظ مخاط معده، کاهنده کلسترول خون، مقوی کبد و قلب، دفع کننده اسید اوریک خون، ضد رماتیسم، تصفیه کننده است و موجب جوان ماندن بافت‌های بدن می‌شود.
 
علمی فناوری
نرم‌افزار کاربردی ؛
«باشگاه خبرنگاران» به کمک Internet Download Manager می‌توان سرعت دریافت فایل‌ها را از اینترنت افزایش داد.
 
علمی فناوری
«همشهری آنلاین» دو طراح چینی چتر جدیدی را طراحی کرده‌اند که باران را از شما دور می‌کند.
 
علمی فناوری
«خبرگزاری مهر» گروهی از دانشمندان در آمریکا شیوه ای نوین و پربازده برای تولید بافت استخوانی و غضروفی ابداع کرده‌اند.
 
علمی فناوری
قائم مقام مدیر عامل شرکت توگا گروه مپنا:
«باشگاه خبرنگاران» اولیا گفت: پروژه توربین نیروگاهی با همکاری دو دانشگاه تهران و صنعتی شریف تا یک سال آینده اجرایی می‌شود.
 

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری ایسنا» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایرنا» تهران بزرگ-ایرنا- دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: سامانه جدید پایش و هشدار آلودگی آب شرب در هفته پدافند غیرعامل رونمایی می شود.
 
اجتماعی
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس هشدار داد
«خبرگزاری فارس» رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سبزی در تهران در بسیاری مواقع با آب فاضلاب آبیاری می‌شود و در میوه‌ها باقیمانده سموم به حدی بالاست که نگران کننده شده است.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایرنا» آستارا - ایرنا - طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان با همکاری پایگاه های سنجش بینایی و مراکز مهد کودک در شهرستان آستارا آغاز شد.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایسنا» پزشکان هشدار دادند بی‌تحرکی در زنان از سن 30 سالگی به بعد خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را در آنان تشدید می‌کند.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایسنا» رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا، اعلام کرد: به تازگی مشاهده شده که برخی از تولیدکنندگان داخلی علامت تجاری اختصاصی خود را در خارج از کشور بر روی طلاجات خارجی حک کرده و به صورت قاچاق وارد کشور می کنند و تحت عنوان طلای ایر...
 
اجتماعی
فرمانده بهداشت و درمان ارتش:
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : برای داشتن کشوری قدرتمند و حفظ امنیت راهی جز دستیابی به علوم مختلف نداریم.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون گفت: با توجه به احتمال انتقال ویروس ابولا از طریق خون، مسافرانی که به مناطق آلوده به ویروس ابولا سفر کرده اند و افرادی که در تماس نزدیک با این مسافران بوده اند تا یک ماه از اهدا...
 

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری ایسنا» لئون پانه تا، رئیس سابق سیا و وزیر دفاع پیشین آمریکا اعلام کرد، شکست داعش بدون استفاده از نیروهای زمینی تقریبا غیرممکن است و آمریکا باید نیروهای عراقی و مخالفان دولت سوریه را به عنوان مهمترین نیروها برای مبارزه با این گروه افراطی در نظر بگی...
 
بین‌الملل
«خبرگزاری فارس» پس از مطرح شدن موضوع تحریم‌ روسیه توسط کشورهای اروپایی، قزاقستان به فکر جایگزین کردن بازار فروش نفت افتاده است.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای تاکید کرد: روسیه به ارسال کمک های انسانی به سوریه ادامه خواهد داد.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» تهران- ایرنا- 'وارث الیونس' نماینده مجلس سوریه توسط تروریست ها در استان حماه ترور شد.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» تهران– ایرنا– 'دیمیتری مدودیف' نخست وزیر روسیه مقابله با گروه تروریستی داعش را نیازمند اجماع بین المللی و پرهیز از اقدامات یکجانبه دانست.
 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی با عنوان "کفن سفید" با ماموریت سرکوب عناصر گروه تروریستی داعش اعلام موجودیت کرد.
 
بین‌الملل
اخبار یمن/
«خبرگزاری مهر» درگیری های شدید حوثی ها با القاعده در استان البیضاء و کشته شدن 12 نفر بر اثر این درگیری ها، استقبال از حوثی ها درشهر إب و سفر عمره معنی دار تعدادی از نظامیان جنوب یمن به عربستان از مهمترین اخبار این کشور است.
 
بین‌الملل
سفیر ونزوئلا خبر داد
«خبرگزاری فارس» سفیر ونزوئلا در «ژنو» گفت: ونزوئلا در انتظار حمایت بین‌المللی برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل بوده و آمریکا به شدت نسبت به این مسئله نگران است.
 

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایرنا» بندرعباس- روزنامه صبح ساحل در یادداشت صفحه آخر این نشریه 'سهم بندرعباس از صنایع!!' را بیان کرده است.
 
فرهنگی‌هنری
خاطره‌گویی موسوی‌بلده در فراق استاد مولایی
«خبرگزاری فارس» استاد پیشکسوت قرآن، سطح علمی بالا و تسلط به قرائات مختلف را از مهم‌ترین عوامل جذابیت جلسات استاد «مولایی» برشمرد و گفت: قاریان برجسته مصری نیز در این جلسات حاضر شده و تلاوت می‌کردند که بسیاری از آنها ضبط شده‌ است.
 
فرهنگی‌هنری
چند خبر از جشنواره فیلم کوتاه
«خبرگزاری مهر» آغاز داوری بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران و اهدای جایزه 100 هزار تومانی به تماشاگران منتقد، اخبار امروز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هستند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» نرم‌افزار ثبت نام قطعی و جایابی آن‌لاین از سوی متقاضیان بیستمین نمایشگاه مطبوعات، از پنجم تا هشتم آبان در سایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir فعال خواهد بود.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری مهر» نمایش «p2» به طراحی و کارگردانی مرتضی میرمنتظمی که به بیان مدرنی از اسطوره ضحاک شاهنامه می پردازد تا 25 مهرماه هر شب در تالار حافظ میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.
 
فرهنگی‌هنری
نماینده قم درمجلس:
«خبرگزاری ایرنا» قم- ایرنا - نماینده قم با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران و برادران در مسیر انبیا قدم بر می دارند، گفت: تمام تلاش آنها حرکت در مسیر اهل بیت(ع) و زنده نگه داشتن معارف این بزرگواران است.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری مهر» نرم افزار ثبت نام قطعی و جایابی آنلاین از سوی متقاضیان بیستمین نمایشگاه مطبوعات از پنجم تا هشتم آبان در سایت نمایشگاه (pressexpo.ir) فعال خواهد شد.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایرنا» تهران بزرگ- ایرنا- نمایشگاه خوشنویسی 'مشق نور' که برگرفته از آثار استاد توسلی در شهرستان دماوند به مدت یک هفته برپا بود، به کار خود پایان داد.
 

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران»
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتر یک روزنامه کیهان در 23 مهر به میتینگ انتخاباتی حزب اعتماد ملی اختصاص یافت.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عجیب اما واقعی! خبری که نه تنها جامعه فوتبال بلکه تمام جامعه را تکان داد و موجی از اندوه و افسوس را برای آن هایی به دنبال داشت که برای ستاره های کاغذی، هنجره شان را به حراج می گذارند!
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از اینکه در دیدار قبلی آرژانتین مقابل برزیل، یک هواداران چینی در میانه بازی با مسی سلفی گرفت، امروز در دیدار با هنک کنگ، یک هوادار هنک کنگی از ستاره آرژانتینی امضا گرفت!
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در کوه "نیسن" واقع در سوئیس بلندترین پله دنیا قرار گرفته است که هر ساله در آن یک مسابقه سخت و نفس گیر برگزار می شود. این منطقه به نام هرم سوئیس شناخته می شود چرا که یک شکل خاص مثلثی دارد.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است. علیصدر همچنین بزرگ‌ترین غار آبی جهان می‌باشد. این غار در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علی‌صدر شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان واقع شده‌است. ار...
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از آنکه داعش چهارپایان را برای حمل سلاح بکارگرفت، به استفاده از حیوانات خانگی کوچک برای عملیات تروریستی در خانه های مسئولان امنیتی اقدام کرد.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عضو تیم ملی والیبال ایران گفت: قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا از تیم ایران هراس دارند؛ طلای بازی‌های آسیایی خستگی مسابقات را از تنم خارج کرد.
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 661
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 5,007
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,932
  • بازدید ماه : 8,932
  • بازدید سال : 229,591
  • بازدید کلی : 4,099,947
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید