loading...
گروه ورزشی نوین جوان

نقش عقاب طلایی بر پیراهن میزان : 
آیین رونمایی از تیم های فصل 93 میزان، کنار باغچه های پرگل و ریحان هتل پارس مشهد با شرکت مسئولان کشوری و استانی، ملی پوشان والیبال و مدیران باشگاه میزان برگزار شد.


 به گزارش نوین جوان گلستان و به نقل از روابط عمومی باشگاه میزان ، همه آمده بودند. آن هم چند صد نفرکه با جان به دعوت این باشگاه برای تجلیل از قهرمانان این رشته در عرصه های بین المللی، لبیک گفته بودند.
بازیکنان لیگ برترو دسته یک خانمها و آقایان، مربیان و سرپرستان تیمها، پیشکسوتان ورزش و خانواده هایی که درخشش گلهای زندگی شان، اینک مایه مباهات بود و مشهد به داشتنشان افتخار می کرد؛ مقابل مردانگی دلیر مردان ایران زمین ایستاده بودند.
گروه استقبال موسسه مالی – اعتباری میزان فرش قرمز گسترانیده و این شب خاطره انگیز را در قاب خاطره یک عکس یادگاری برای تک تک میهمانان مانا می ساخت.
میزبان تمام قد به احترام دلاور مردان و شیرزنان عرصه ورزش ایران ایستاده و به حرمت پهلوانی ایشان سلام و درود می داد.
وقتی کلام سبز قرآن کریم از" میزان "طنین انداز شد، سالن همایش یکپارچه سکوت کرد و دست دلش را به آسمان رساند.
لحظاتی بعد سرود سربلند ایران عزیز جایگاه میهمانان را به خلیج همیشه پارس و خزر همواره سبز رساند و از حافظ و عشق، مولوی و معرفت عطار و عدالت، خیام و صداقت رساند به سبلان شیرین و سهند سرافراز.
کارنامه چهارساله
حالا زمان آن بود که مدیر عامل باشگاه بیاید و بگوید از چهارسال پیش تا کنون چه کرده و کارنامه میزان را مقابل عاشقان تربیت بدنی، ورق بزند.
احسان حلمی خطاب به میهانانش گفت: باشگاه را از سال 90 تشکیل دادیم. آن هم با راه اندازی فصل جدیدی در والیبال. برنامه مان مدون و پله ای بود. در نخستین سال حضورمان یازدهم شدیم و سال دوم به رده هفتم و سال سوم به رده چهارم صعود کردیم.
برنامه ریزی ما برای ارتقا جایگاه در لیگ برتر و ایجاد انگیزه و نشاط بین جوانان این مرزو بوم است. خراسان رضوی این پتانسیل را دارد تا مشتاقان را به سوی والیبال حرفه ای سوق دهد.
او اضافه کرد: جمع کردن پیشکسوتان والیبال، مربیان و بازیکنان استان اولویت کارمان شد. همانها که به دلیل نبود حامی در دیگر استانها فعالیت داشتند. اکنون با جلب موافقت آنها حضورشان در لیگ برتر رقم خورد و تیمهای دسته یک نیز انسجام یافت.
حالا 120 تن از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در این باشگاه حضور و سال 93 را با نتایج مثبت تلاش خود به پایان خواهند رساند.
وی ادامه داد: در این باشگاه جو دوستی و تفاهم برقرار است. شکوفایی بازیکنان بر مدار اخلاق مداری و جوانمردی در دستور کار و براساس توصیه سال نخست فعالیت به کادر فنی، باردیگر تاکید داریم هیچ قهرمان بی اخلاقی را نخواهیم پذیرفت.
حلمی با اشاره به دریافت کاپ اخلاق این تیم در سال 90 یادآورشد: قرارگرفتن تماشاچیان مشهدی به عنوان با اخلاقترین تماشاچیان لیگ والیبال سال 91 از سوی فدراسیون نیز برگ دیگری از افتخارات ماست.
آکادمی شرق کشور / حمایت از جودو وگلبال
امروز مفتخریم که بزرگترین آکادمی شرق کشور را در مشهد راه اندازی کرده تا پشتوانه والیبال خطه خورشید شده و استعدادها به ظهور بنشیند. وجود 500 ورزشکار دختر و پسر آن هم بدون دریافت شهریه در کلاسهای ما گواه بر این ادعاست. برای این نونهالان نیز در کنار کلاسهای آموزشی، مباحث اخلاقی نیز ایجاد تا با روحیه پهلوانی از همان ابتدا آشنا و الفت بگیرند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی میزان در خصوص حمایت از ورزش جودو اذعان کرد: به دلیل وجود پتانسیل خوب این ورزش در خراسان شمالی، امسال سومین سالی است که این تیم را مورد حمایت قرار دادیم که با تلاش ورزشکاران و مدیران آن استان یک سال به قهرمانی و سال بعد نایب قهرمانی را تجربه کردیم.
احسان حلمی در بخش دیگر سخنان خود به حمایت دوساله از تیم گلبال نابینایان و ناشنوایان از سوی باشگاه اشاره و بیان داشت: با توجه به کمبود زیرساختهای ورزشی در مشهد که دغدغه اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز هست، برای استاندارد سازی داریم تلاش می کنیم.
مجموعه و کمپ ورزشی
وی ابراز امیدواری کرد با ساخت مجموعه ورزشی 5 تا 6 هزار نفری کامل در مشهد، نه تنها والیبال را از سالنهای شهر بی نیاز سازد بلکه زمین دیگری نیز موسسه در اختیار باشگاه قرارداده تا کمپ ورزشی بر اساس فاکتورهای لازم در مجموعه ای 52 هکتاری برگ برنده ای برای ورزش استان رقم زند.
او از حضور مسئولان کشوری و استانی در آیین افتتاح تیمهای فصل 93 این باشگاه قدردانی واذعان کرد: هیات مدیره موسسه مالی - اعتباری میزان با همراهی باشگاه و اختصاص اعتبار لازم جوانان را به سمت ورزش و نشاط سوق داده است.
توسل به امام رضا (ع)/ بهترین سکو
کلیپی بر دل میهمانان می نشیند. فعالیت جوانان لیگ برتردر محل تمرینها.
محمد ابراهیمی مدیر اجرایی باشگاه، این مجموعه را تنها باشگاه تخصصی والیبال در کشور معرفی می کند و می گوید: باید کمک کنیم جوانان در محیطی سالم به رشد و پویایی برسند. همچنان که در آکادمی با بینش پژوهشی – ورزشی به جلو گام بر می داریم.
رضا مومنی سرمربی تیم لیگ برتر به حاضران سلام می دهد و می گوید: هرچند باشگاه میزان، جوانان را پوشش داده اما تفکرات حرفه ای 30 ساله دارد. با توجه به اهداف بلند مدت افق خوبی برای این تیم می بینم. ایجادشور و نشاط از اهداف ماست. بهترین نتیجه را امسال می گیریم. در مشهد با توسل به امام رضا(ع)آرزو می کنم بهترین سکو از آن ما باشد.
محمد رضا تابعی سرمربی تیم دسته یک هم خطاب به بینندگان می گوید: تیم خوبی درست شده امیدواریم رضایت هواداران را هم جلب کنیم.
در این نماهنگ مدیر عامل باشگاه اذعان می کند: سیاست بر استفاده از بازیکنان بومی است. جذب فرهاد ظریف نیز در این راستا صورت گرفته است.
مدیر عامل موسسه مالی – اعتباری میزان نیز در دیدار از تمرینات تیم که به تصویرکشیده شده ابراز می دارد: از همه شما راضی هستم بر این سخت کوشی ادامه بدهید و برای بقیه تیمها و رشته های ورزشی الگو باشید.
معصومه سیدی سرمربی دسته یک بانوان میزان نیز از مسئولان می خواهد بر حمایتشان از بانوان ادامه دهند تا خانمها نیز برسکوی قهرمانی و افتخار بدرخشند.
عقاب طلایی خطه خورشید برسینه ملی پوشان
میراث تاریخی زیستگاه ایران برسینه بازیکنان لیگ برتر والیبال میزان درخشید. تصویر زیبای سلطان آسمان ایران این پرنده بی رغیب عرصه های بلند با حمایت موسسه مالی اعتباری میزان بر لباس ورزشکاران باشگاه این مجموعه در بازیهای فصل 93 ؛ پاسداشت ایران است.
اوج عقاب طلایی میزان از سرزمین خورشید آغاز و دلاوران تیم والیبال میزان را بر آسمان حمایت از محیط زیست سرزمین سبزشان ایران می رساند. این خبر شب گذشته در آیین افتتاح فصل 93 تیمهای والیبال میزان با رونمایی از پیراهنهای بازیکنان منتشر شد. پرنده ای که زیستگاهش خراسان رضوی و نیاز به شناسایی و حمایت همه ایرانیان دارد. 
در شباهنگام آدینه به هنگامه شور و نوای پخش سرود تیم میزان، حمید صحاف ترانه ای از علیرضا سپاهی لایین را به میهمانان باشگاه فرهنگی – ورزشی میزان تقدیم می کند. 
باشگاه میزان قانون مداراست
و مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی خطاب به حاضران گفت: پرداختن به ورزش حرفه ای جز سیاستهای وزارت است.ما به چهار گروه ورزش همگانی، قهرمانی، پرورشی و حرفه ای تمرکز داریم. در بخش حرفه ای سیاست این است که دولت در باشگاه داری دخالت نکرده و امور را به مردم بسپارد.
کوروش صبوریان افزود: باشگاه میزان از بدو ورود با برنامه و حرفه ای وارد میدان شد. آنها با فراهم آوردن زیرساختهای ورزش،درخشیدند.
وی با اشاره به بیانات رئیس جمهور که بر الگو بودن ورزشکاران برای نسل جوان و قانون مداری و مردم داری تاکید دارد؛گفت: در میان باشگاههای خراسان رضوی، قانون مداری و اخلاق گرایی میزان سرآمد است.آنها در گفتار و رفتار حرفه ای گری را بارها نشان دادند.
او با سپاس از غفور حلمی رئیس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان که با تلاش و پشتکار اداره ورزش و جوانان را حمایت می کند،ابراز داشت: امیدوارم همه ورزشکاران و مدال آوران سالم و تندرست باشند.
حمایت از بانوان
معاون وزیر ورزش در امور استانهای کشور نیز در این نشست فرهنگی ورزشی تصریح کرد: مفتخرم یک بار دیگردر جمع همشهریان خود شور و نشاط ورزش را می بینم.
امیررضا خادم افزود: حمایت از سرمایه گذاری و بخش خصوصی با هرعنوان و هدفی که متعالی و خیر بوده و وارد ورزش شود؛ ارزشمند است.
امروز باید مسئولان از حامیان خصوصی ورزش حمایت کنند. سرمایه داران بایستی ترغیب شوند و با انتظارات بیهوده دولتی آنها را مایوس و از گود خارجشان نسازیم.
این گونه دیگران نیز ترغیب نمی شوند. خراسان می تواند در این راستا بهترین الگو برای کشور باشد.میزان به عکس باشگاههای دیگر از مجرای فوتبال به عرصه نیامد و خوشبختانه با توجه به دیگر ورزشها و به خصوص ورزش بانوان در میدان حاضر شد.
وی اضافه کرد: درست است که با شرایط جامعه پرداختن به ورزش بانوان انتفاعی را برای حامیان در بر نداشته اما اعتبار خاص ایجادشده ازاین حیث می تواند زمینه الگو سازی برای دیگران را فراهم سازد.
حالالحظات با اهدا تابلوفرشهایی به نقش آفرینی چهره های دوست داشتنی حامی ورزش زیبا می شود. هدایا توسط مسئولان کشوری و استانی به دستان پرتلاش غفورحلمی و پسر برومندش زمان را طلایی و ماندگار می سازد.
باخت با اخلاق برد بی اخلاق برتری دارد
و سپس مدیرعامل موسسه مالی – اعتباری میزان با 14 سال فعالیت و 112 شعبه در کشور بر صحنه آمده و خطاب به میهمانانش گفت: پیشکسوتان، ورزشکاران و مسئولان سپاسگزارم که در این جشن شرکت کردید. هدف میزان از کمک به ورزش ایجاد نشاط در جامعه به خصوص میان جوانان است.
غفور حلمی تصریح کرد: ورزش و تلاش می تواند ناامیدی و افسردگی را از میان بردارد.ما ورزش سیاسی را نمی پذیریم و بی اخلاقی را در میادین و پشت صحنه ورزش به هیچ عنوان نمی خواهیم.
ورزشکاران و مدیران ما بایستی اخلاق اسلامی را رعایت و اخلاق پهلوانی را سرلوحه کار خود قراردهند.
ما باخت با اخلاق را بر برد بی اخلاق ترجیح می دهیم. نمی خواهیم با هر قیمتی در صدر قرار بگیریم. جوان و پهلوان ما الگویش حضرت علی (ع)است. در میادین ورزشی جوانان بایستی تربیت اسلامی شوند. نشاطی که اسلام همراهش نباشد را قبول نداریم.
وی افزود: در سال چهارم فعالیت باشگاه از زحمات کشیده شده راضی و از مربیان و کادرفنی تشکر می کنم.هدف این است که باشگاه میزان الگوی جامعه ورزش شده و مردم از بازی اعضا، لذت ببرند.این موسسه بر اساس قانون پیش رفته و مستقل به فعالیتش ادامه می دهد.
وی بیان داشت: در یک مجموعه کارآمد مسئولیت پذیری حرف اول را می زند چرا که انسان موفق وجدانش قانع و کارهایش را خوب انجام می دهد.
حلمی از بازیکنان تیمهای میزان خواست فکر کنند به تنهایی باید تیم را قهرمان سازند و مصصم، پیروز میدان شوند.
وی بار دیگر بردفاع از محیط زیست با نماد عقاب طلایی که نقشینه پیراهن نام آوران میزان است تاکید و اظهار داشت: ما از محیط زیست حمایت می کنیم چرا که سلامتی انسانها در راس امور جامعه است.
تقدیر از خانواده معدنی و ملی پوشان
هنگامه تقدیر از خانواده حسین معدنی و ملی پوشان می رسد. طنین ملکوتی صلوات و کف زدنهای حاضران بر حضور همیشگی آن عزیز از دست رفته و این دلاورمردان با غیرت صحه می گذارد.
میان شور و رنگ و نور و نوا، از پیراهن فصل 93 باشگاه رونمایی و دقایقی بعد افتتاح سایت رسمی باشگاه نیز به دیدگان حاضران و علاقه مندان ندای به روز رسانی دارد.
این جا سالن همایشهای هتل پارس مشهد ،شبی که در خاطرات مشهد ماندنی و ضیافت شامی که ورزشکاران و حامیان قدرتمند صحنه های حرفه ای ورزش را به سرزمین پارس پیوندی حرفه ای و اخلاقی بخشید.
گزارش : عزت خیابانی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 659
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 4,903
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 8,450
  • بازدید ماه : 8,450
  • بازدید سال : 229,109
  • بازدید کلی : 4,099,465
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید