loading...
گروه ورزشی نوین جوان

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اضافه شدن کریمی به کادرفنی از کارهای بسیار خوب کی‌روش بود و بازیکنان جوان به خوبی می‌توانند از تجربیات او استفاده کنند.

 ملی پوش گنبدی والیبال نشسته بستری می باشد/ عیادت مسئولين استان
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۷ ۱۵:۴۰:۰۰

 

قربانعلي پاشا مدير كل ورزش و جوانان از مرد طلاي  مسابقات پارالمپيك آسيا ديدار كرد.

به گزارش سایت گنبداسپورت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش استان، آرش خرمالي در كنار آقايان احمد ايري و آرش قره قولپاقي يكي از سه نماينده استان گلستان  در مسابقات پارالمپيك 2014 اينچئون كره جنوبي كه توانستند با اقتدار عنوان قهرماني،و مدال طلاي مسابقات واليبال نشسته اين دور از مسابقات را به هموطنان خود هديه نمايد و اين قهرمان ارزنده چندي است كه دوچار سانحه رانندگي شده  و در منزل بستري ميباشد.

 

ادامه | 2635 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : پیشباز از لیگ 28 والیبال ایران / تیم تعاون گنبد تداعی تیم های دهه 80 گنبد
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۶ ۲۰:۱۰:۰۰

 

کمتر از 48 ساعت تا شروع لیگ 28 زمان باقیمانده تا یک بار دیگر هیجان والیبال در ایران به اوج خود برسد؛ تب و تاب بهترین لیگ والیبال قاره کهن که در چهار، پنج سال گذشته مردمک چشم ها را به سمت خود قفل کرده و ما معتقدیم یکی دلایل رشد وشکوفایی والیبال ایران در صحنه بین المللی همین لیگ پویا وسازنده بوده که تنور والیبال را گرم کرده است.

​به نقل از آاونا؛ به هر روی دوره 28 بازیها روز یکشنبه استارت خواهد خورد، اما با یک فرمول جدید و ورود تیم های تازه تاسیس که بیکباره؛ بدون حساب وکتاب سر از لیگ برتر دراوردند! هرچند جای خالی باریج اسانس و کاله، قهرمان دو دوره ایران واسیا در بین شرکت کنندگان احساس می شود که به دلایلی از حضور در بازیها انصراف داد تا شوک بزرگی بر پیکره والیبال مازندران وکاشان وارد شود.

 

ادامه | 10964 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : سردار آزمون: از بيمارستان وارد زمين شدم! / خواهش کردم که پنالتي را بزنم
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۶ ۸:۵۰:۰۰

 

سردار آزمون بازي درخشاني مقابل اسپارتاک مسکو به نمايش گذاشت.
 سردار آزمون بعد از درخشش مقابل اسپارتاک مسکو و گلزنی از روی نقطه پنالتی در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه" به سوالات پاسخ داد.

تیم بزرگی را بردیم
بازی خیلی خوب و سطح بالایی بود. ما تیم بزرگی را بردیم. اسپارتاک مسکو یکی از بهترین تیمهای فوتبال روسیه است که سابقه سالها بازی در لیگ اروپا و کسب نتایج فوق العاده را در کارنامه دارد. خیلی خوب بازی کرده و این تیم قدرتمند را حذف کردیم اما این بازی گذشت و باید فراموشش کنیم. از حالا باید به فکر بازی بعد باشیم. بازی مقابل آمکار در لیگ روسیه.

 

ادامه | 3561 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : بای محمد دوجی: گنبدی ها در لیگ برتر والیبال به جنگ غول ها می روند
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۶ ۸:۴۰:۰۰

 

بای محمد دوجیبای محمد دوجی یک بار دیگر هدایت جواهری گنبد را پذیرفت در حالی که باور این حضور با اتفاقاتی که سال گذشته ورفت امدهایی که وی داشت، سخت به نظر می رسید اما او اینبار با دو تن از بزرگان دهه 60 والیبال ایران بازگشت تا نماینده شایسته ای برای خطه گنبد باشد.
ما هم به سراغ این مربی رفتیم تا از اخرین وضعیت شاگردانش مطلع شویم.

بای محمد به پرسش های خبرنگار خبرگزاری آاونا چنین پاسخ داد:

 

ادامه | 3731 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : عظیم جزیده سرمربی تیم تعاون گنبد : نمی گذاریم در گنبد دو دستگی به وجود بیاید
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۵ ۲۰:۱۰:۰۰

 

عظیم جزیدهتیم والیبال تعاون گنبد در هفته اول میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.

​به نقل از خبرگزاری آاونا، تیم تازه تاسیس تعاون گنبد یکشنبه 18 آبان میزبان شهرداری تبریز خواهد بود این تیم دو بازیکن خارجی گرفته است اما نگران صدور کارت ای تی سی ریکاردو (برزیل) و ولچف (بلغار) هستم .

 

ادامه | 1637 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال نشسته : هفته اول لیگ برتر والیبال نشسته روانکاران گنبد میزبان تیم شهرداری ارومیه
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۵ ۱۸:۱۰:۰۰

 

رقابت‌های اولین هفته از لیگ برتر والیبال نشسته سال 93، از 16 آبان ماه به میزبانی سبزوار، گچساران، گنبد و تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش سایت گنبداسپورت، تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد در نخستین مسابقه خود میزبان تیم شهرداری ارومیه می باشد.

برنامه کامل هفته اول لیگ برتر والیبال نشسته برای سال 93 در ادامه آمده است

 

ادامه | 1494 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : بای محمد دوجی سرمربی جواهری : ریکاردوی برزیلی را آماده نمی بینیم
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۵ ۱۶:۲۰:۰۰

 

تیم والیبال جواهری گنبد از دیدار دوستانه خود با تیم متین ورامین راضی است.

​بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد به خبرنگار خبرگزاری آاونا گفت: در بازی متین از همه بازیکنانم وفا زیتنقلی استفاده کردم. تیم ما روی توپ های برگشتی هنوز ضعف دارد.

 

 

ادامه | 1274 کلمه در ادامه متن | نظر
انتقاد ورزشی : بای محمد دوجی خطاب به فدراسیون: سهم باشگاه ها چه می شود؟
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۵ ۱۰:۱۰:۰۰

 

بای محمد دوجیبازیکن تیم والیبال جوانان ایران در گنبدکاووس مورد استقبال قرار گرفت در آیین پیشباز از رحیم چپرلی، حاج نورقلی نیازی پدر والیبال استان گلستان، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه جواهری و غفاری رئیس تربیت بدنی گنبد و جمعی از پیشکسوتان والیبال حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم که از گرگان تا منزل مسکونی چپرلی ادامه یافت، مدیرعامل باشگاه جواهری از چپرلی خواست تا با این تیم قرارداد امضا کند اما وی عقد قرارداد منوط به توافق فرهاد نفرزاده سرمربی تیم جوانان ایران خواند، بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد در این باره به خبرنگار خبرگزاری آاونا گفت:

 

ادامه | 1769 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : هفته نخست لیگ برتر والیبال 93 / جواهری در مشهد ، تعاون در گنبد به میدان می رود
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ ۲۲:۳۰:۰۰

 

دور رفت بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران 18 آبان ماه با شش مسابقه آغاز خواهد شد.
به گزارش سایت گنبداسپورت به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست لیگ برتر والیبال  یکشنبه 18 آبان ماه در شهرهای زاهدان، مشهد، گنبد، شیراز، کرج و تهران پیگیری خواهد شد.
براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

 

ادامه | 2250 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : گزارش اولین دیدار تدارکاتی سال 93 تیم جواهری گنبد با متین ورامین
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ ۱۶:۱۰:۰۰

 

اولین بازی تدارکاتی فصل سال 93 تیم والیبال جواهری گنبد عصر روز نهم آبان ماه با تیم متین ورامین به میزبانی ورامینی ها برگزار گردید.

به گزارش سایت گنبداسپورت به نقل از روابط عمومی باشگاه جواهری گنبد، بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری هومن باقری ٬ مهران زارع ٬ صمد اکبری ٬ وفا زیتونلی ٬ امین حسن زاده٬ سخی عیدی و حمید محمد آلق را در ابتدای بازی روانه میدان کرد و در طرف مقابل بهروز عطایی سرمربی متین ورامین مهدی مصطفی شریفات،حسام بخششی،مهدی فرجی،احسن شیرکوند،محمد طاهر وادی و مهدی بازارگرد را روانه میدان نمود.

 

ادامه | 4207 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : شهرآورد فوتبال گنبد بین عقاب و همت برگزار شد/ نیم فصل دوم آغاز شد
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ ۱۵:۱۰:۰۰

 

نیم فصل دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای استان با تثبیت صدرنشینی تیم شهدای آق قلا و تساوی تکراری شهرآورد بندرگز خاتمه یافت.

به گزارش سایت گنبداسپورت به نقل از گلستان لیگ، در دیدارهای عصر روز جمعه نهم آبان ماه تیم شهدای آق قلا با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل تیم شهید آسیابی کلاله به برتری دست یافت تا شاگردان عبداله شایسته با ۲۲ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را مستحکم تر از قبل نمایند. نجیب کوچکی و جمیل قونج زاده گلزنان میهمان در این دیدار بودند. یاران محمد آسیابی نیز با تحمل ششمین شکست فصل خود در جایگاه هفتم جدول باقی ماندند تا شرایط برای بقای این تیم سخت تر از گذشته گردد.

 

ادامه | 2591 کلمه در ادامه متن | نظر
حاشیه ورزشی : پاسخ منفی ملی پوش مصدوم به تیم والیبال جواهری گنبد / حمزه زرینی
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۴ ۱۰:۱۰:۰۰

 

حمزه زرینی بازیکن مصدوم تیم ملی والیبال به درخواست تیم جواهری گنبد جواب رد داد.

​به گزارش خبرگزاری آاونا:زرینی که در روز آخر لیگ پارسال در جریان دیدار کاله – متین آسیب دیده بود، دوران نقاهت بعد از جراحی را می گذراند و کار با وزنه و آب درمانی را در برنامه های خود دارد ولی دیروز پیشنهاد جواهری گنبد برای بازی در این تیم را نپذیرفت.

 

ادامه | 1118 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : ۹ بازیکن خارجی در لیگ برتر والیبال قرارداد بستند/ سه بازیکن سهم گنبدی ها
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۳ ۲۲:۳۰:۰۰

 

۹ بازیکن خارجی در لیگ برتر والیبال ایران با تیم‌های مختلف قرارداد بسته‌اند.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که لیگ برتر والیبال ایران از یک‌شنبه 18 آبان ماه در 2 گروه آغاز می‌شود، 9 بازیکن خارجی قراردادهای خود را با تیم‌های لیگ برتری قطعی کرده و از تیم‌های خود را همراهی می‌کنند.  اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

 

ادامه | 1279 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : لیگ دسته یک والیبال سال 93 قرعه کشی شد/ گلستان بدون نماینده
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۳ ۱۶:۳۰:۰۰

 

مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌ههای ایران از 28 آبان با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود. 

به گزارش سایت گنبداسپورت به نقل از روابط عمومی فدراسین والیبال، جلسه قرعه کشی لیگ دسته یک صبح روز شنبه دهم آبانماه با حضور نمایندگان تیم ها و مقامات سازمان لیگ برگزار  شد.

 

ادامه | 3263 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : قدیر غفاری سرمربی تیم فوتبال عقاب گنبد در لیگ برتر استان شد
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۳ ۱۴:۵۰:۰۰

 

از سوی مدیرعامل تیم عقاب گنبد ، قدیر غفاری جه بعنوان سرمربی تیم بزرگسالان عقاب جهت حضور در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر استان گلستان انتخاب شد.

به نقل از گلستان لیگ، تیم عقاب گنبد که فصل را با حبیب الله خواجه  آغاز کرده بود ، در پی جدایی این مربی از این تیم و پیوستن وی به تیم پارس ایده سبز گرگان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور ، تا پایان نیم فصل اول با حضور مجید ابهری بر روی نیمکت خود به انجام مسابقات پرداخت.

 

ادامه | 1502 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : مصطفی کارخانه؛ از مربیگری تیم ملی تا مربیگری در علی آباد کتول
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۳ ۱۰:۰۰:۰۰

 

سرمربی سابق تیم های ملی والیبال ایران در حومه استان گلستان کلاس آموزشی دایر کرد.

​مصطفی کارخانه که موفق نشد در فصل جاری هدایت یک تیم سوپر لیگی را برعهده بگیرد به علی آباد کتول واقع در استان گلستان رفت و یک کانون آموزشی گسترده را در این شهر دایر کرده.

کارخانه در این باره به خبرنگار خبرگزاری آاونا گفت: به درخواست یکی از دوستانم به علی آباد آمده ام و با استقبال عالی خانواده ها و نوجوانان علاقه مند مواجه شده ام.

 

ادامه | 2852 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال نشسته : زهرا دانایی : این مدال با ارزش را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۲ ۱۱:۵۰:۰۰

 

در پی کسب مقام نائب قهرمانی آسیا توسط تیم والیبال نشسته بانوان کشورمان زهرا دانایی بازیکن گنبدی این تیم در گفتگو با خبرنگار قابوس نامه گفت: افتخار میکنم که سهمیه پاراالمپیک را به دست آوردیم.
به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، صبح روز جمعه دوم آبان زهرا دانایی بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با ابراز خوشحالی از کسب این افتخار افزود: این مدال باارزش را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم.

 

ادامه | 1521 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال ساحلی : جوان گرایی در والیبال ساحلی کشور با مدیریت سلیقه ای
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰

 

والیبال ساحلی ایران دوره کاری جدید را در حالی با تغییرات وسیع در شکل سازمانی(تغییر ازکمیته به سازمان)و جوانگرایی در تیم های ملی آغاز کرده که برخی نتایج و اتفاقات ابهام هایی را ایجاد کرده است.

به نقل از ایرنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور روزگذشته با قهرمانی تیم شهرداری ارومیه (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) به پایان رسید. این تیم در دیدارنهایی موفق به شکست تیم ملی الف ایران(بهمن سالمی وصابرهوشمند) شد.

پرویز فرخی بعد از کسب مقام قهرمانی در این رقابت ها مدعی شد که والیبال ساحلی ایران پیشرفتی ندارد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ساحلی با مطرح کردن این سئوال که چرا من با 47 سال سن هنوز در این رقابت ها قهرمان می شوم؟ ادامه داد: اگر والیبال ساحلی روند رو به رشد داشت نباید فرخی و سلاق با میانگین 40 سال سن قهرمان شوند.

پرویز فرخی از سوی کمیته فنی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به عنوان کاملترین بازیکن این دوره نیز شناخته شد.

جوانگرایی یکی از مباحث مهم چند سال اخیر والیبال ساحلی است ، در صورتی که تیم های قدرتمند والیبال ساحلی آسیا مانند قزاقستان میانگین سنی بالایی دارند.

 

ادامه | 9515 کلمه در ادامه متن | نظر
انتقاد ورزشی : اعلام حضور مجدد تیم فولاد عظیمی در لیگ 93 ! دروغ یا شوخی با رسانه
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۲ ۱۰:۰۰:۰۰

 

تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد سال 92 در لیگ دسته یک کشوری نماینده شهرستان گنبد بود و متاسفانه تا به امروز نه تنها با بازیکنان و کادر فنی خود در زمینه مالی تسویه حساب نکرده بلکه بدهی های زیادی نیز از همان سال بجای گذاشته است.

به گزارش سایت گنبداسپورت، آقای ابراهیم غفاری ریاست اداره ورزش و جوانان گنبد در نشست چند وقت اخیر با رسانه ها که در محل دفتر آقای حاج رمضان جواهری برگزار شده بود ، حضور دوباره آقای قیوم عظیمی و تیمداری وی در لیگ دسته یک کشوری سال جاری را اعلام و همچنین افزودند که کلیه مسائل مالی مانده از سال گذشته نیز تسویه حساب خواهد شد.

 

ادامه | 4073 کلمه در ادامه متن | 1 نظر
تنيس : پایان مسابقات تنیس بانوان در گنبد / نازنین اهرزاد و باز هم پیروزی دیگر در گنبد
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۲ ۹:۰۰:۰۰

 

نازنین اهرزاد در پایان مسابقات تنیس به میزبانی شهرستان گنبد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش توانست بار دیگر به پیروزی شیرینی دست یابد و جایگاه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

ادامه | 782 کلمه در ادامه متن | نظر
تنيس : پایان مسابقات تنیس گنبد/ مسعود خمر پیروز این دوره از مسابقات
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۱ ۱۰:۵۰:۰۰

 

با پایان مسابقات تنیس گنبد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

 

ادامه | 765 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : سردار آزمون ملی پوش گنبدی تیم روبین کازان روي تخت بيمارستان
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۱ ۱۰:۳۰:۰۰

 

سردار آزمون به دليل مسموميت، در بيمارستاني در کازان بستري شد.

به گزارش "ورزش سه" مهاجم 19 ساله و ایرانی روبین کازان، سه شنبه شب به دلیل مسمومیت، همراه با مترجم خود به بیمارستانی در کازان رفت و برای ساعاتی بستری شد تا به شرایط اولیه برگردد. سردار در مورد بیماری خود می گوید:« برنج و مرغ خوردم و مسموم شدم. آمدم بیمارستان و 4 تا سرم زدم تا کمی خوب شدم»

 

ادامه | 1238 کلمه در ادامه متن | نظر
کوهنوردی : همایش شهرستانی کوهنوردان گنبدی برگزار شد/ قلعه موران ، 2 آبان ماه
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۱ ۱۰:۲۰:۰۰

 

همایش شهرستانی کوهنوردان گنبدی از سوی باشگاه کوهنوردی البرز گنبد در منطقه باقرآباد به پناهگاه قلعه موران برگزار شد.
 
به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، دراین همایش که ۱۹۰نفر از کوهنوردان  شهرستانهای گنبد ٰمینودشت و رامیان شرکت داشتند از سوی هیئت کوهنوردی شهرستان گنبد و باشگاه البرز جوایزی به قید قرعه به کوهنوردان اهداء شد.

 

ادامه | 1251 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال : نورانی : مربیان تیم های لیگ برتری والیبال گنبد به یکدیگر کمک کنند
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۱ ۹:۱۰:۰۰

 

رئیس هیئت والیبال گلستان نسبت به قرارگرفتن تیم های والیبال گنبد در یک گروه واکنش مثبت نشان داد و پیشنهاد کرد: مربیان گنبدی می توانند در بحث آنالیز تیم ها به یکدیگر کمک کنند.
علیرضا نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مسئولان فدراسیون قبلا اعلام کرده بودند که اگر تیم "آلومینیوم المهدی" بندرعباس نتواند مجوز حضور در لیگ را کسب کند، تعاون جایگزین این تیم خواهد شد.

نورانی افزود: با توجه به اینکه تیم آلومینیوم المهدی، در روزهای پایانی جواز شرکت در لیگ را به دست آورده بود، تیم های مورد نظر در گروه دوم بسته شد و دیگر جایی برای تعاون وجود نداشت.

 

ادامه | 4158 کلمه در ادامه متن | نظر
حاشیه ورزشی : حواله ورود خودرو به کشور ، امتیازی که از چنگ ملی‌پوشان والیبال پرید
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۰ ۲۲:۴۰:۰۰

 

در حالی که ملی‌پوشان والیبال ایران بعد از درخشش در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان انتظار کسب امتیازی ویژه را داشتند این امر محقق نشد.

به نقل از خبرنگار مهر، درخشش تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی 2014 و رقابتهای قهرمانی جهان باعث شد تا آنها انتظار کسب امتیاز ویژه‌ای را از مسئولان ورزش داشته باشند اما در عمل وعده‌های داده شده محقق نشد.

 

ادامه | 1579 کلمه در ادامه متن | نظر
والیبال ساحلی : حضور بازیکن گنبدی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران/ جزیره کیش
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۰ ۱۹:۴۰:۰۰

 

تیم ملی والیبال ساحلی که امروز پنجشنبه وارد کیش شده از فردا چهارمین اردوی تمرینی خود را در این جزیره آغاز خواهد کرد.

به نقل از خبرنگار ایرنا ، تیم ملی والیبال ساحلی با هدف برپایی یک اردوی شش روزه و جهت آمادگی برای حضور در بازی های آسیایی تایلند روز پنجشنبه وارد جزیره کیش شده است .

 

ادامه | 2006 کلمه در ادامه متن | نظر
بدمینتون : گفتگو با نوجوان ورزشکار گنبدی در آستانۀ ملی شدن/ روزبه فرجی
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۰ ۹:۵۰:۰۰

 

ورزش بدمینتون یکی از رشته هایی است که در شهرستان گنبد علاقه مندان زیادی دارد و از رشته های فعال در این شهرستان بشمار می رود که البته به نسبت دیگر رشته های ورزشی کمتر در اخبار و رسانه ها از این ورزش یادی می شود.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، روزبه فرجی نوجوان گنبدی یکی از فعالان این رشته است که موفقیت هایی را در این ورزش کسب کرده و به تازگی نیز به تیم ملی بدمینتون دعوت شده است. به بهانه هفته تربیت بدنی به سراغ این ورزشکار رفتیم و گفتگویی با وی انجام دادیم  که در ادامه گفتگوی خبرنگار قابوس نامه با این نوجوان را می خوانید:

 

ادامه | 6114 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : مصاحبه مفصل با سردار آزمون پسرکی که تا 15 سالگی والیبالیست بود
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۱۰ ۹:۲۰:۰۰

 

سردار آزمون پسرکی که تا 15 سالگی والیبالیست بود، آنقدر خوب بود که حتی تیم ملی او را به سمت جذابیت های فوتبال کشاند
در روزهای فقر لژیونر، در روزهای فرش نشینی و در سراشیبی تند سقوط فوتبال ایران، سردار آزمون جوان 19 ساله ای است که چشم روس ها را گرد و به خود خیره کرده!

پسرکی که تا 15 سالگی والیبالیست بود، آنقدر خوب بود که حتی تیم ملی او را به سمت جذابیت های فوتبال کشاند.

وقتی تنها 17 سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشش در سرمای روسیه. آوازه اش از مرزهای سیبری هم فراتر رفت. آن طرف تر و به غرب اروپا. استعدادیاب های آرسنال، او را در اسپانیا دیدند و البته پسندیدند. خیلی زود آرسن ونگر بزرگ در موردش تحقیق کرد و سپس ایمیلی از لندن به کازان رسید. به باشگاه روبین: «ستاره جوان تان را می خواهیم، دو میلیون پوند هم می دهیم.»

 

ادامه | 31164 کلمه در ادامه متن | نظر
حاشیه ورزشی : شروع خوب والیبال گنبد در تقدیرها/ از اهدا لوازم خانگی گرفته تا اسب ترکمن
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۹ ۱۱:۰۰:۰۰

 

امسال در والیبال گنبد با حضور تیم تعاون گنبد به عنوان نماینده پایتخت والیبال ایران بازار اعدا کادو ها و تقدیر و تشکر ها بسیار گرم شده است که ابتدا با اهدا لوازم خانگی و یک دست کت و شلوار برای بازیکنان جدید تیم تعاون گنبد شروع شد.

به گزارش سایت گنبداسپورت، تیم تعاون گنبد به نظر می رسد با بودجه ای بالا وارد والیبال گنبد شده و برای پوشش اعتماد سازی از همان ابتدا با تقدیم هدایایی به بازیکنانی که با تیم تعاون گنبد قرارداد بستند حضور پر بار خود را به نمایش گذاشت.

 

ادامه | 2899 کلمه در ادامه متن | نظر
فوتبال : مصاحبه با سردار آزمون: حضور کریمی در کادرفنی از کارهای ارزشمند کی‌روش بود
در تاريخ ۱۳۹۳/۸/۹ ۱۰:۱۰:۰۰

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اضافه شدن کریمی به کادرفنی از کارهای بسیار خوب کی‌روش بود و بازیکنان جوان به خوبی می‌توانند از تجربیات او استفاده کنند.

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم سردار آزمون که در اردوی پرتغال توانست در دو بازی تدارکاتی دو گل برای تیم ملی به ثمر برساند، امید زیادی دارد تا در اردوهای بعدی نیز همراه با تیم ملی بدرخشد و در نهایت در جام ملت‌های آسیا در ترکیب قرار بگیرد.
مهاجم جوان تیم روبین‌کازان اکنون جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم است و این باشگاه روسیه‌ای برای آینده حساب ویژه‌ای روی او بازی کرده است.
سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به سؤالات پاسخ داد.

 

ادامه | 10492 کلمه در ادامه متن | نظر
(1) 2 3 4 ... 146 »
 هیئت های ورزشی گنبد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 634
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 2,494
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 6,041
  • بازدید ماه : 6,041
  • بازدید سال : 226,700
  • بازدید کلی : 4,097,056
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید