loading...
گروه ورزشی نوین جوان
هفته نخست لیگ برتر والیبال سال 93 «جام زنده یاد حسین معدنی» عصر روز یکشنبه با شش دیدار در دو گروه پیگیری شد.
اخبار مهم باشگاه
اخبار والیبال : میزان و شهرداری ارومیه صدرنشین شدند
تصویر کوچک شدههفته نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد "حسین معدنی" امروز «یکشنبه» با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه در دو گروه مقدماتی این رقابت ها صدرنشین شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران سال 1393 تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه با 3 امتیاز در صدر گروه های اول و دوم مقدماتی قرار گرفتند.
نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال سال 93 به قرار زیر است:

گروه اول:
شهرداری زاهدان یک – پیکان تهران 3
(25 بر16، 19 بر 25، 18 بر 25 و 23 بر 25)
میزان مشهد 3– بازرگانی جواهری گنبد صفر
(25 بر 22، 26 بر 24 و 25 بر 17)
تعاون گنبد یک – شهرداری تبریز 3
(20بر 25، 17 بر 25، 29 بر 27 و 17 بر 25)
  
اخبار باشگاه : جواهری امیدوارانه باخت (گزارش تصویری)
تصویر کوچک شدههفته نخست لیگ برتر والیبال سال 93 «جام زنده یاد حسین معدنی» عصر روز یکشنبه با شش دیدار در دو گروه پیگیری شد.
در گروه نخست این رقابت ها تیم والیبال میزان خراسان در سالن مهران مشهد میزبان بازرگانی جواهری گنبد بود در این دیدار بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد با ترکیب هومن باقری ـ متین تکاورـ سخی عیدی ـ اکبری ـ امین حسن زاده ـ بابایی و هادی سید نیازی وارد میدان شد در طرف مقابل نیز تیم میزان مشهد با بازیکنان تیم ملی و خارجی خود پای به میدان گذاشت این دیدار در یک بازی پایاپای در گیم اول ودوم والبته کمی اشتباهات داوری به سود میزان مشهد به پایان رسید گنبدیها در این بازی با دو بازیکن سرعتی زن به میدان رفته بودند و مهران زارع به علت مصدومیت به مشهد نرفت .
  
اخبار والیبال : حاتمی: قوانین جدید داوری در لیگ برتر اجرا می شود
تصویر کوچک شدهقوانین جدید داوری از یکشنبه در ایران قابل اجرا خواهد بود.
به گزارش خبرنگار اختصاصی آاونا، محدوده خط سرویس در والیبال از 6 متر به 5/5 متر کاهش پیدا کرد.

فرهاد شاهمیری داور والیبال ایران با اشاره به وضع مقررات جدید در کنگره فدراسیون جهانی والیبال به آاونا گفت: بحث قدیمی مربوط به تعیین محدوده زمانی خاص هر ست به تصویب نرسید اما تعداد تایم اوتهای هر ست از 2 بار به یک مرتبه تقلیل پیدا کرد اما در هر ست دو تکنیک تایم اوت اجرا می شود این مورد البته در ست پنجم اجرا نمی شود، ضمن اینکه در زمان طولانی توقف 10 دقیقه ای بین ست های سوم و چهارم که اختصاص به پخش برنامه های میزبان دارد دیگر تیم ها مجبور به ترک سالن و رفتن به رختکن ها نخواهند بود و می توانند در تالار مسابقات بمانند و در نهایت اینکه برخورد بازیکنان به هر قسمتی از تور خطا خواهد بود.

امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال در مورد اعمال قوانین جدید در لیگ ایران گفت: در این باره با کمیته داوران آسیا مکاتبه کرده ایم اما تلاش می کنیم که همه موارد را از روز یکشنبه در لیگ ایران اجرا کنیم تا بازیکنان ما با قوانین جدید آشنا و هماهنگ شوند.
  
اخبار باشگاه : نیم نگاهی به باشگاه میزان مشهد اولین حریف جواهری گنبد
تصویر کوچک شدهاولین حریف تیم جواهری گنبد از هفته اول مسابقات سوپر لیگ باشگاه های ایران جام زنده یاد "حسین معدنی "در مقابل تیم میزان مشهد خواهد بود. این بازی روز یک شنبه هفته آینده در سالن مهران مشهد ساعت 17 برگزار خواهد شد. قبل از هر چیز از تمامی همشهریان عزیز به خصوص دانشجویان و سربازان وظیفه انتظار داریم با حضور پر رنگ خود تیم محبوب شهرشان جواهری گنبد را تشویق نمایند.اما تیم میزان مشهد در لیگ سال گذشته با کسب عنوان سومی پدیده مسابقات سوپر لیگ شد. امسال نیز سرمایه گذاری مناسبی از طرف مسئولین باشگاه جهت کسب نتایج خوبی صورت گرفته است. سر مربی امسال باشگاه میزان مشهد غلامرضا مومنی خواهد بود بازیکن اسبق تیم های ملی و مربی تیم ملی نوجوانان ایران سال گذشته کمک جبار قوچان نژاد بود وی اصالتا خراسانی است. امسال ظاهرا جبار قوچان نژاد بر سر میزان قرار داد با باشگاه میزان مشهد نتوانسته به تفاهم برسد.غلامرضا مومنی تیمش را با بازیکنان خوبی بسته است نگاهی مختصر داریم به بازیکنان اولین حریف جواهری گنبد 

پست پاسور

جورجی باربرا: جوردی جنس باربرا پاسور سابق تیم ملی والیبال اسپانیا برای یک فصل به تیم والیبال میزان مشهد پیوست . وی متولد سال 1978 در شهر بارسلونا اسپانیا می باشد و بازی والیبال را به صورت حرفه ای از تیم بارسلونا شروع نموده است . او سابقه حضور در تیمهای تنه ریف، پانایتینایکوس،پیکان ،کاله و همچنین بازی در لیگ ترکیه را نیز در پرونده سوابق خود دارد 

  
اخبار باشگاه : تمرینات تیم جواهری گنبد پی گیری شد
تصویر کوچک شدهعصر امروز 14 آبانماه تمرینات تیم جواهری گنبد پی گیری شد. بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری در تمرین امروز بیشتر بر حمله بازیکنان سرعتی و پشت خط زن کار می کرد.ریکاردو بازیکن پشت خط زن برزیلی هنوز آمادگی و شرایط خوبی را در تمرین امروز نداشت.از اتفاقات تمرین امروز تیم باشگاه جواهری حضور احمد بابایی بازیکن پشت خط زن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه داماش گیلان بود. بایایی برای تست به گنبد است و در صورت صلاحدید کادر فنی با باشگاه جواهری قرار داد خواهد بست . لازم به ذکر تیم جواهری گنبد روز یکشنبه آینده با میزان مشهد بازی سختی خواهد داشت .
  
اخبار والیبال : اسامی ناظران و داوران هفته نخست لیگ برتر والیبال
تصویر کوچک شدهدور رفت بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران 18 آبان ماه با شش مسابقه آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست لیگ برتر والیبال یکشنبه 18 آبان ماه در شهرهای زاهدان، مشهد، گنبد، شیراز، کرج و تهران پیگیری خواهد شد.
براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:


مشهد، ساعت 17
میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبد
ناظر: علاس جلایر، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم:محسن ترابی


  
اخبار والیبال : دوجی: گنبدی ها به جنگ غول ها می روند
تصویر کوچک شدهبای محمد دوجی یک بار دیگر هدایت جواهری گنبد را پذیرفت در حالی که باور این حضور با اتفاقاتی که سال گذشته ورفت امدهایی که وی داشت، سخت به نظر می رسید اما او اینبار با دو تن از بزرگان دهه 60 والیبال ایران بازگشت تا نماینده شایسته ای برای خطه گنبد باشد.

ما هم به سراغ این مربی رفتیم تا از اخرین وضعیت شاگردانش مطلع شویم.

بای محمد به پرسش های خبرنگار خبرگزاری آاونا چنین پاسخ داد:

*شرایط تیم در استانه لیگ برتر والیبال چگونه است؟

در حال حاضر شرایط بازیکنان خوب است و در دوهفته اخیر 22 جلسه تمرین را سپری کردم. تنها مشکل ما نبود پشت خط زن و دریافت کننده است که ضف داریم هرچند صمد اکبری، امین حسن زاده واحسان دوجی را در پست دریافت کننده داریم.

*پس ناسیمینتو برزیلی را رد کردید؟

بله او به شرط تست به ایران امد که در تمرینات نمره قبولی نگرفت. یک گزینه دیگر برزیلی به تیم ملحق شد، در این شرایط وفا زیتونلی تنها یارما در پشت خط است.

  
اخبار باشگاه : گزارش اولین دیدار تدارکاتی تیم جواهری با متین ورامین

تصویر کوچک شدهاولین بازی تدارکاتی تیم والیبال جواهری گنبد عصر گذشته با تیم متین ورامین برگزار گردید.به گزارش روابط عمومی باشگاه جواهری گنبد . بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری هومن باقری ٬ مهران زارع ٬ صمد اکبری ٬ وفا زیتونلی ٬ امین حسن زاده٬ سخی عیدی و حمید محمد آلق را در ابتدای بازی روانه میدان کرد و در طرف مقابل بهروز عطایی سرمربی متین ورامین مهدی مصطفی شریفات،حسام بخششی،مهدی فرجی،احسن شیرکوند،محمد طاهر وادی و مهدی بازارگرد را روانه میدان نمود. گیم اول را تیم جواهری گنبد خوب شروع کرد و توانست این گیم را 25 بر 22 به نفع خود تمام کنند. در گیم دوم بازیکنان متین ورامین کمی به خود آمده اند آندریاس یونانی با درخشش در این ست ورامینی ها را جلو انداخت در نهایت متین ورامین توانست 25 بر 23 گنبدیها را شکست دهد از گیم سوم به بعد بای محمد دوجی دست به تعویض زد تا بتواند از جوانان گنبدی بهره مند شود. دوجی به متین تکاور ٬ احسان دوجی ٬ مصطفی آزمون ٬ هادی سید نیازی و کاستر پاسور فنلادی میدان داد اما در آنسوی میدان بهروز عطایی زیاد از بازیکنان ذخیره خود استفاده نکردگیم سوم را گنبدیها 25 بر 22 بردند و گیم چهارم را 22 بر 25 باختند در گیم پنجم نیز تیم جواهری گنبد پیش افتاد ولی تجربه بازیکنان متین باعث شد که این بازی را از حریف گنبدی خود ببرند.
  
اخبار والیبال : با بازگشت جوانان تمرین دیشب جان تازه ای گرفت(گزارش تصویری)
تصویر کوچک شدهتمرینات تیم والیبال باشگاه جواهری عصر روز گذشته ششم آبانماه در سالن المپیک گنبد پیگیری شد. بای محمد دوجی سر مربی تیم کار تمرین بر روی بازیکنان را مدیریت می نمود. از خبرهای خوش تمرین دیروز اضافه شدن دو بازیکن جوان و بومی به جمع بازیکنان بود هادی سید نیازی لیبروی ارزشمند تیم ملی جوانان که چند روز پیش بر قله رفیع قهرمانی آسیا رسیده بود در تمرینات حضور پرنشاطی داشت همچنین متین تکاور سرعتی زن جوان تیم بعد از رهایی از مصدومیت توانست به جمع بازیکنان بپیوندد. تمرینات عصر دیروز با گرمی خاصی پیگیری شد.برای دیدن گزارش تصویری تمرینات بر رویتیتر خبر کلیلک کنید.
  
اخبار باشگاه : گزارش تصویری از استقبال سه ملی پوش والیبال باشگاه جواهری
تصویر کوچک شده
بعداز ظهر دیروز 3 بازیکن شاخص تیم ملی جوانان ایران وارد شهرشان گنبد شدند. به همین خاطر مراسم استقبالی توسط مدیریت باشگاه جواهری در مکان مجموعه جواهری برگزار گردید. در این مراسم مسئولین ، خانواده ها و سایر علاقمندان و دوستداران والیبال گنبد حضور داشتند برای دیدن گزارش تصویری این مراسم بر روی تیتر خبر کلیلک کنید 

  
اخبار باشگاه : گزارش تصویری از تمرین امروز تیم جواهری گنبد
تصویر کوچک شدهامروز عصر دوشنبه 28 مهر ماه تمرینات تیم جواهری گنبد به صورت جدی پیگیری شد.در تمرین امروز به غیر از سه بازیکن جوان جواهری که در کوران مسابقات قهرمانی جوانان آسیایی قرار گرفته اند متین تکاور نیز غایب بود. تکاور در تمرین دیروز جواهری دچار آسیب دیدگی شد. گزارش تصویری تمرین امروز را با کلیک روی تیتر خبر می توانید ببینید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 615
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 1,654
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 5,201
  • بازدید ماه : 5,201
  • بازدید سال : 225,860
  • بازدید کلی : 4,096,216
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید