مربیان لیگ برتری پس از پایان هفته سوم چه گفتند ؟!

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ما در ست اول عملکرد رو به رشد و قابل قبولی داشت و توانستیم با اختلاف پوئن بالا حریف را مغلوب کنیم به همین دلیل  در ست دوم اقدام به استفاده از نیروهای نیمکت نشین کردم آن‌ها متاسفانه با احساس به این که ست نخست را 25 بر10 برده‌اند حریف را دست کم گرفته و عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند.
در این ست نوجوانان ارتعاشات در سرویس خوب ظاهر شدند و ما نتیجه را واگذار کردیم و مجبور شدم بازی را با همان نیروهای اصلی و فیکس ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز یادآور شد: ما نیمکت و جایگزین‌های قدرتمند و مناسبی نداشتیم ذخیره‌ها در تمرین عملکرد بهتری دارند حتی اگر در ست چهارم از آن‌ها استفاده می‌کردم احتمال کشاندن بازی به ست پنجم هم می‌رفت.

وی عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان را بسیار حرفه‌ای ارزیابی کرد و گفت: این بازیکنان می‌توانند برای آینده والیبال ایران مفید باشند اما با توجه به این که همه در لیگ برتر دنبال نتیجه هستند،‌باخت شاید برای نوجوانان که تازه اول راه دنیای حرفه‌ای هستند مشکل ساز خواهد شد اگر اعضای کادر فنی تیم ملی بتوانند از نظر روحی و روانی بازیکنان نوجوان را کنترل کنند و این شکست‌ها باعث افت روحی آن‌ها نشود به نظرم حضور این تیم در لیگ برتر یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون محسوب می‌شود.



عطایی: روز خوبی را تجربه نکردیم/ اختلاف سطح‌مان با ارومیه تا این حد نیست


سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: به هیچ وجه باخت مقابل متین ورامین اختلاف سطح 2 تیم را نشان نمی‌دهد.
بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ارومیه یکی از تیم‌های قدرتمند امسال است که برای قهرمانی بسته شده و این یک واقعیت انکارناپذیر است آن‌ها برای قهرمانی هدف گذاری و هزینه‌های زیادی کرده‌اند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: در بازی هفته سوم بازیکنان متین توانستند اطلاعات ارائه شده را به خوبی در زمین به مرحله اجرا درآورند، بازی پایاپای دنبال می‌شد ولی ارومیه‌ها پخته‌تر عمل کرده و نتیجه ست را به نفع خود پایان دادند در ست دوم ما در یک دنده گیرکردیم عملکرد بدمان باعث شد تا حریف با سرویس‌های انتهاری خود بر امتیازاتش بیافزاید شاگردانم در این شرایط نتوانستند خود را به خوبی به وضعیت مطلوب بازگردانند در ست سوم هم به تبع ست دوم عملکرد تیم متین غیر قابل قبول بود و حریف با سرویس‌های خوب نتیجه را به نفع خود خاتمه داد.

وی گفت: معتقدم بازی بد ما سبب برد حریف شد نه قدرت مطلق تیم شهرداری ارومیه  می‌توانستیم برای آن‌ها مشکل ساز شویم که متاسفانه روز خوبی را تجربه نکردیم ولی در اواسط فصل به همگان قدرت اصلی خود را ثابت می‌کنیم.

عطایی در خصوص بروز برخی اتفاقات غیر ورزشی از سوی برخی تماشاگران حاضر در سالن گفت: باید بپذیریم که فضای والیبال ایران خیلی سالم نیست برخی رفتارها در زمین غیر حرفه‌ایست و از میزبانی‌ها به نحو مطلوب استفاده نمی‌شود ولی امیدوارم این مسائل برطرف شود.



مومنی‌مقدم: بازی به خاطر هسته خرما بارها سکته کرد/ پیکان ارجحیت فنی نسبت به ما نداشت


سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در بازی مقابل پیکان به هیچ عنوان از نظر فنی و تاکتیکی نباختیم و هواداران برنده اصلی دیدار هستند.
غلامرضا مومنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: 2 ست اول بازی بسیار خوب و حرفه‌ای بدون هیچ گونه صحبت و حاشیه‌ای پیش رفت اما از ست سوم به بعد وضعیت روند دیدار تغییر کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: از ست سوم کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان با اعتراضات زیاد خود به داور، بازی را به حاشیه کشاندند، متاسفانه شاگردانم علی رغم تذکرات زیادی که به آن‌ها داده بودیم در این دیدار اسیر حواشی شدند این امر در حالی بود که داور و ناظر بازی هم نتوانستند حواشی بوجود آمده را کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازی روز گذشته حتی "محمد موسوی" که در ترکیب تیم نبود از روی نیمکت می‌آمد داخل زمین و به داور اعتراض می‌کرد در این شرایط وی حتی یک کارت هم از سه داور نگرفت.

مومنی‌مقدم افزود: به نظرم پیکانی‌ها بازی را با سیستم غیر والیبالی و غیر فنی بردند در غیر این صورت آن‌ها هیچ گونه برتری و ارجحیت فنی نسبت به تیم متین نداشتند. پیکانی‌ها با اعتراضات مکرر و بی دلیل خود بارها روند بازی را سکته دادند. آنها در بسیاری موارد می‌گفتند تماشاگرنماها داخل زمین اشیا پرتاب کرده‌اند در صورتی که در کف سالن هسته خرما دیده بودند هیچ تماشاگری برای دیدن بازی خرما در جیبش نمی‌گذارد بلکه این تیم و بازیکنان هستند که در حین بازی خرما می‌خورند. ولی پیکانی‌ها به این بهانه که هسته خرما در زمینشان دیده شد بارها بازی را تعطیل کردند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: ما می‌توانستیم تیم پیکان را سه بر صفر ببریم اما " آرمین تشکری" با وجود درد در زمین حاضر شد، " جردی باربارا" نیز به دلیل عدم اجازه از سوی پزشک تیم نتوانست در ترکیب قرار بگیرد. ما به بد تیمی نباختیم. پیکان پرافتخارترین تیم آسیاست ما 2 ست اول را مقابل تمام بضاعت فنی پیکان بردیم اما ستهای بعدی کار غیر فنی دنبال شد.

وی در خصوص انجام حرکات غیر ورزشی در این دیدار از سوی برخی تماشاگران حاضر در سالن اظهار داشت:‌ چرا 2 ست اول بازی هیچ گونه اعتراضی از سوی برخی تماشاگران صورت نگرفت؟
آنها وقتی بازی فنی بود به خوبی فقط از تیم خود حمایت می‌کردند البته پس از آن هم هیچ گونه حرکتی اتفاق نیافتاد فقط می‌گویند برخی تماشاگران داخل زمین هسته خرما پرتاب کرده‌اند.



سید‌عباسی: با عدم اشتباه حریف را وادار به اشتباه کردیم/ هیچ گونه حرکت غیر ورزشی در طول بازی ندیدم


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در والیبال با سیستم رالی تیمی که اشتباه نکند، برنده میدان خواهد بود.
جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در این بازی ست اول را شروع خوبی داشتیم البته تیم حریف هم عملکرد قابل قبولی داشت هر 2 تیم با احتیاط پیش رفتند اما در ست دوم اشتباهات بازیکنان ارومیه به حداقل رسید و یک رکورد قابل توجه ثبت شد و در ست سوم متین ورامین عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ست دوم داشت اما نتیجه را در نهایت واگذار کردند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: "میلاد عبادی‌پور" با وجود آسیب دیدگی در این بازی از نهایت توانش استفاده کرده و بازی قابل قبولی ارائه داد.

وی گفت: معتقدم در والیبال با سیستم رالی اگر یک تیم اشتباه نکند حریف را مجبور به اشتباه می‌کند، بازیکنان تیم شهردرای ارومیه با همدلی و روحیه تیمی خوب مقابل تیم مدعی متین ورامین موفق عمل کردند.

سیدعباسی در خصوص حواشی که در طول بازی روز گذشته بوجود آمد گفت: برای این دیدار حدود 5 الی 6 هزار تماشاگر در داخل سالن و تعدادی بیش از این رقم در خارج سالن بازی را تماشا می‌کردند.

من به عنوان سرمربی هیچ گونه حرکتی مبنی بر حاشیه‌سازی در سالن ندیدم تمامی تماشاگران حدود یک ساعت و 30 دقیقه به  صورت ایستاده با احترام فقط بازیکنان را تشویق کردند.

تیم والیبال متین ورامین در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه بر صفر مقابل تیم شهرداری ارومیه شکست خورد.


جزیده: افت ذهنی بلای جان تیم ماست/ خدا را شکر از بحران خارج شدیم

سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد گفت: در دیدار مقابل شهرداری زاهدان باز هم بازیکنانم دچار افت روحی شدند.


عظیم جزیده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: ما در دیدار مقابل شهرداری زاهدان شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم ست نخست را به نفع خود به پایان برسانیم اما در ست دوم شاگردانم از لحاظ ذهنی دچار افت شده و امتیازات کسب شدمان 5الی6 پوئن از حریف عقب افتاده و نتیجه ست را واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد تصریح کرد: در ست سوم هم ما با حریف برابر بودیم و توانستیم 2 امتیازی که از حریف عقب بودیم را با تعویض‌ها و جا به جایی‌های به موقع جبران کنیم، پاسور اصلی تیم به خوبی از بازیکنان بهره گرفت و بازی را بردیم.
ولی در ست چهارم باز هم نوسان و افت روحی به جان تیم گنبد افتاد و از حریف 10 پوئن عقب افتادیم نتیجه به نفع تیم زاهدان رقم خورد و کار به ست پنجم کشیده شد. در ست پایانی با تغییر تاکتیکی و ارنج برنامه‌های حریف را بر هم ریختیم و موفق به برد آنها شدیم.

وی در خصوص وضعیت تیم شهرداری زاهدان اظهار داشت: برای این تیم و قدرت شاگردان جبار قوچان‌نژاد احترام زیادی قائل هستیم.
بازیکنان این تیم با تجربه بوده و درصدد خودنمایی و قدرت نمایی به حریفان هستند. معتقدم سرعتی زن‌های این تیم نقش قابل قبولی در امتیاز‌آوری زاهدان دارند.

جزیده در خاتمه گفت: ما با کسب نخستین برد در لیگ برتر امسال از بحران خارج شدیم و از این پس می‌توانیم کار را بهتر پیش ببریم.



وکیلی :فقط به دنبال ارتقا اعتماد به نفس بازیکنانم هستم/ تیم ها جسارت استفاده از ذخیره‌هایشان مقابل ما را ندارند


سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: از وضعیت عملکرد بازیکنان و روند رو به رشد تیم راضی هستم.
محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازیکنان قاعدتاً باید تماشاچی مسابقات لیگ برتر باشند نه آن که در آن بازی کنند ولی با حمایت‌هایی که از سوی رئیس فدراسیون و حامی مالی تیم انجام شد خوشبختانه توانستیم در رقابت‌های سوپر لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران تصریح کرد: سرمربی تیم تبریز در بازی هفته سوم خواست بازیکنان خود را جا به جا کرده و از نیروهای ذخیره در زمین استفاده کند که نتیجه را با اختلاف پوئن بالا ست دوم را واگذار کردند به همین دلیل به طور مجدد نیروهای فیکس خود را به کار گرفت. خوشحالم که هیچ تیمی جسارت استفاده از نیروهای ذخیره خود را مقابل ما ندارد این به معنای احترام به ماست.

وی عنوان کرد: بازیکنان ما باید تجربه کنند تا برای مسابقات جهانی نوجوانان با آمادگی کامل حاضر شوند، این باختها به هیچ عنوان باعث افت شرایط روحی شاگردانم نمی شود چون بعد از هر بازی بازسازی خوبی داریم. در حال حاضر مشکل تیم ما فنی نیست بلکه روحی و روانی است.

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در دیدار هفته سوم خود مقابل تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک شکست خورد و دومین باخت خود را در فصل جاری تجربه کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان