loading...
گروه ورزشی نوین جوان

ترکمن اسپورت : سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد گفت: برای تقویت ترکیب تیم اقدام به جذب باقرپور در پست دفاع وسط کردیم.

[ ادامه مطلب ]

  تیم والیبال تعاون گنبد برای نخستین بار در سال جاری حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند.

 

ترکمن اسپورت : سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد گفت: برای تقویت ترکیب تیم اقدام به جذب باقرپور در پست دفاع وسط کردیم.

[ ادامه مطلب ]

  تیم والیبال تعاون گنبد برای نخستین بار در سال جاری حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند.

[ ادامه مطلب ]

  والیبال ساحلی ایران دوره کاری جدید را در حالی با تغییرات وسیع در شکل سازمانی(تغییر ازکمیته به سازمان)و جوانگرایی در تیم های ملی آغاز کرده که برخی نتایج و اتفاقات ابهام هایی را ایجاد کرده است.

[ ادامه مطلب ]

  شنیده‌های حاکی از آن است که تیم والیبال شهرداری بوشهر از حضور در مسابقات لیگ برتر امسال انصراف داد.

[ ادامه مطلب ]

  دو بازیکن خارجی از دیروز تمرینات خود را با تیم جواهری گنبد آغاز کرده اند، الساندرو دیه گو اولیویرا ناسیمنتو پشت خط زن از برزیل و ویلی کاسپر ورونین پاسور از فنلاند، تاکنون چندین برزیلی به ایران آمده بودند که بیشتر در حملات روی تور و سرویس خیلی خوب بودند.

 

[ ادامه مطلب ]

گزارش تصویری از تمرین تیم والیبال تعاون گنبد !

سه شنبه 22 مهر - گنبد کاووس

تصاویر : محمد بهلکه

[ ادامه مطلب ]

  مربی جوان و با انگیزه گنبدی تیم تعاون گفت:  ان شا الله مایه افتخار برای شهرمان بشیم.
به نقل از خبرگزاری ورزش والیبال ، امشب ما درحالی به سراغ عظیم جزیده مربی جوان و آینده دار تیم تازه تاسیس بانک تعاون رفتیم که جزیده در حال آماده سازی تیمش برای حضور نخست در لیگ برتر والیبال بود.

[ ادامه مطلب ]

  تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد از فصل گذشته هنوز با چهار بازیکن مسعود عزیزی ، حمید سوسن آبادی ، رضا سلیمانی ،فیروز تابش نژاد تسویه حساب نکرده است.

[ ادامه مطلب ]

  سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان اسامی 12 بازیکن ایران را برای شرکت در هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان مرد آسیا اعلام کرد.

[ ادامه مطلب ]

  تیم والیبال گنبد با الکساندر تاسیمینو بازیکن نامدار برزیلی وارد مذاکره شد. تاسیمینون که همدوره جیباست و با 194 سانتی‌متر از اشتهار بالایی در دنیای توپ و تور برخوردار است از سوی دیگر بحث پیوستن ماریسیو انیتاس جونیور پاسور برزیلی هم به گنبدی‌ها شده.

[ ادامه مطلب ]

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا : رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از تاسیس شعبه گلستان شرکت فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد خبرداد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان را در دانشگاه‌های استان راه اندازی کنید و با اعطای وام به آنها در توسعه دانشگاه و شهر سهیم شوید.

[ ادامه مطلب ]

  مربی بوکس استان گلستان گفت: گلستان با 2 مدال طلا و یک برنز در بیست و پنجمین دوره مسابقات ملی بوکس جوانان به مقام چهارم دست یافت.
مجتبی نوده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس جوانان که با رقابت 32 تیم و 176 بوکسور در 10 وزن مختلف در کرمانشاه برگزار شد، استان گلستان توانست با دستیابی به دو مدال طلا و یک مدال برنز مقام چهارم این دوره از رقابت‏‌ها را کسب کند.

[ ادامه مطلب ]

پوستر های زیبا تیم ملی والیبال در مرحله سوم رقابت ها !

[ ادامه مطلب ]

  در جریان رقابت های قهرمانی مردان جهان در لهستان روزنامه مشهور ایتالیایی گاتزتا دلو سپرت به تحلیل عملکرد ایران در این رقابت ها پرداخت.

[ ادامه مطلب ]

  تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله سوم رقابت های جهانی در سه گیم متوالی مغلوب تیم والیبال آلمان شد تا کارش برای صعود به جمع چهار تیم پایانی سخت شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا به نقل از خبرگزاری ورزش والیبال ،تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در تاریخ موفق شده به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یابد، در اولین دیدارش از مرحله سوم رقابتها برابر آلمان قرار گرفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

[ ادامه مطلب ]
 

  فرهاد قائمی به نتیجه دادن تدبیر کادر فنی در خصوص نرفتن به رختکن در بین ست های دوم و سوم اشاره کرد و اظهار کرد آن چیزی که می خواستیم انجام دادیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان پس از شکست 3 بر صفر آرژانتین گفت:«خدا را شکر امشب همان نتیجه ای که پیش بینی می کردیم و کادر فنی از ما می خواست را به دست آوردیم و ما آرژانتین را 3 بر صفر بردیم.»

[ ادامه مطلب ]

  تیم ملی والیبال مردان ایران صبح جمعه برای انجام دو دیدار پایانی اش از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان، بیدگوشچ را به مقصد غوچ ترک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا ،ملی پوشان کشورمان عصر جمعه و صبح شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پی می گیرند تا شنبه شب راس ساعت 22.55 در برابر لهستان؛ میزبان مسابقات به میدان بروند.

[ ادامه مطلب ]

آخرین عناوین

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال استان گلستان بعد از ظهر امروز با برگزاری چهار دیدار به اتمام رسید. در مهم ترین دیدار این هفته تیم شهدای آق قلا با برتری مقابل عقاب گنبد با اقتدار کامل قهرمانی نیم فصل را کسب کرد. 

[ ادامه مطلب ]

  هفته هفتم لیگ برتر فوتبال استان گلستان فردا جمعه مورخ 25 مهر ماه در چهار شهر استان برگزار خواهد شد. در مهم ترین دیدار های این هفته تیم شهدای آق قلا میزبان عقاب گنبد خواهد بود و همچنین همت گنبد نیز به مصاف شاهین بندرگز خواهد رفت. 

[ ادامه مطلب ]

  هفته سوم لیگ دسته سه فوتبال کشور با برتری نمایندگان استان گلستان خاتمه یافت. تیم های عمارت گلستان و پارس ایده گرگان موفق شدند در دیدار های با نتیجه مشابه دو بر یک مقابل حریفان خود به برتری دست یابند.

[ ادامه مطلب ]

  هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان گلستان جمعه 18 مهر ماه راس ساعت 15  چهار شهر استان گلستان برگزار خواهد شد. 

[ ادامه مطلب ]

  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان گلستان امروز بعد از ظهر برگزار شد که طی آن تیم های شهدای آق قلا و همت گنبد مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و به ترتیب رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را تصاحب کردند.

[ ادامه مطلب ]

  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه مورخ 11 مهر ماه در چهار شهر استان برگزار خواهد شد. در حساس ترین دیدار این هفته تیم شهدای آق قلا میزبان استقلال بندرگز خواهد بود.

 

[ ادامه مطلب ]

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه 4 مهر ماه با برگزاری سه دیدار خاتمه یافت. در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی همت گنبد و شهدای آق قلا در ورزشگاه تختی گنبد به مصاف یکدیگر رفتند.

[ ادامه مطلب ]

  لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه 4 مهر ماه با برگزاری چهار دیدار وارد هفته چهارم خواهد شد. در مهم ترین دیدار این هفته نیز دو تیم مدعی همت و شهدا به مصاف هم خواهند رفت. 

 

[ ادامه مطلب ]

حبیب اله خواجه سرمربی تیم فوتبال عقاب گنبد پس از برتری ۲ بر ۱ برابر تیم مدعی استقلال بندرگز ، غیبت علیرضا آلوستانی بر روی نیمکت استقلال را مهمترین عامل برتری شاگردانش دانست .

 

[ ادامه مطلب ]

  عبدالله شایسته ، سرمربی تیم شهدای آق قلا پس از کسب سومین پیروزی متوالی تیمش با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش از همدلی آنان برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات خبر داد.

 

[ ادامه مطلب ]

  قربان محمد کوچکی سرمربی تیم فوتبال همت گنبد پس از برتری قاطعانه تیمش در خانه تیم استقلال تمیشه سرکلاته عملکرد بازیکنانش را ستود و خاطر نشان کرد شاگردانش بازی کاملاً برتری را به نمایش گذاشته اند .

[ ادامه مطلب ]

  هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گلستان امروز جمعه 28 شهریور ماه راس ساعت 17 در چهار شهر استان گلستان برگزار خواهد شد. 

[ ادامه مطلب ]

مصاحبه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا با رسول آقچه لی کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات برگزیده شد. 

[ ادامه مطلب ]

  برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان گلستان از سوی هیئت فوتبال استان اعلام شد. هفته سوم مسابقات روز جمعه 28 شهریور ماه در چهار شهر استان برگزار خواهد شد. 

 


آخرین عناوین

  در هفته ی پنجم رقابت های سوپرلیگ والیبال ایران، روز چهارشنبه 12 آذر تیم والیبال جواهری گنبد در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس از یاران فرهاد قائمی پذیرایی خواهد کرد.

[ ادامه مطلب ]

 در هفته ی پنجم رقابت های سوپرلیگ والیبال ایران روز چهارشنبه دوازدهم آذر، تیم والیبال تعاون گنبد در یک بازی سخت در مشهد به مصاف میزان خراسان خواهد رفت.

[ ادامه مطلب ]

  برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مشخص شد و این رقابت ها از دهم دیماه به مدت هفت هفته پیگیری خواهد شد.

[ ادامه مطلب ]

  هفته پنجم بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۴ آذرماه با شش مسابقه پیگیری خواهد شد.

[ ادامه مطلب ]

  تیم هندبال ارکین گستر گنبدکاووس در اولین بازی خود در سری مسابقات دسته یک کشور که امروز آغاز شد در مقابل تیم هندبال شیراز به پیروزی رسید.

[ ادامه مطلب ]

 به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه تنیس روی میز با شرکت تیم های گنبد و کلاله و با حضور 24 نفر از علاقمندان این رشته به میزبانی شهرستان گنبد برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

 روز دوم دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور (گروه یک) دوشنبه دهم آذر ماه در سالن المپیک گنبد پیگیری شد.

[ ادامه مطلب ]

  صحبتی دارم خودمانی با خوانندگان عزیز و دائمی سایت بامپوش گنبد.

[ ادامه مطلب ]

  در حالی که دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور (گروه یک) به میزبانی باشگاه تعاون گنبد و در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس در حال برگزاریست و روز اول این رقابت ها نیز به پایان رسیده است، استقبال کم هواداران والیبال دوست گنبدی باعث تعجب همگان بود.

[ ادامه مطلب ]

  به نقل از سایت تعاون گنبد، نتایج و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور (گروه یک) که در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس در حال برگزاریست به شرح زیر میباشد :

[ ادامه مطلب ]

  باشگاه تازه تاسیس فرهنگی ورزشی تعاون گنبد که به تازگی شکل گرفته است بالاخره وبسایت خود را طراحی کرد .
آدرس سایت باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد:
www.Taavongonbad.ir

[ ادامه مطلب ]

  روز نخست رقابت های مقدماتی لیگ برتر نوجوانان (گروه یک) یکشنبه نهم آذر در سالن المپیک گنبد و به میزبانی باشگاه تعاون گنبد برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

  به نقل از سایت تعاون گنبد، اسامی کامل بازیکنان و مربیان تیمهای شرکت کننده در دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان (گروه یک) که به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد و در سالن المپیک این شهر در حال برگزاریست به شرح زیر میباشد :

[ ادامه مطلب ]

  مراسم قرعه کشی گروه یک مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب هشتم آذرماه در هتل قصر مینودشت برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

  ساعت شش عصر روز جمعه یک بازی دوستانه بین نوجوانان دو باشگاه بزرگ والیبال گنبد برگزار شد که در پایان نوجوانان تعاون گنبد با اقتدار توانستند نوجوانان جواهری گنبد را شکست دهند.

[ ادامه مطلب ]

  تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس چهارمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ برتر والیبال نشسته کشور در برابر تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان بدست آورد.

[ ادامه مطلب ]

  کاپیتان تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: از ابتدا می دانستیم کار سختی برای حضور در لیگ برتر والیبال داریم.

[ ادامه مطلب ]

 تیم فوتبال نونهالان استیل البرز آق قلا در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر این رده سنی امروز پیروز شد .

[ ادامه مطلب ]

  مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی ایران عصر امروز برگزار شد و گل گهر سیرجان با کریم غراوی و صنعت ساری با جلال قزل بعد از تساوی در 120دقیقه ای  در مقابل دو غول فوتبال ایران پرسپولیس و نفت تهران در ضربات پنالتی نتیجه بازی را واگذار کردند.

[ ادامه مطلب ]

 هفته ششم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور عصر جمعه در میان استقبال زیاد علاقه مندان به این ورزش در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

 تیم فوتبال شهدای آق قلا با برتری مقابل تیم استقلال بندرگز در فاصله ۲ هفته تا اتمام مسابقات لیگ برتر باشگاههای استان ، عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را مسجل کرد.

[ ادامه مطلب ]

 سرمربی تیم بوکس گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم بوکس استان گلستان با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در جایگاه سوم کشور ایستاد.

[ ادامه مطلب ]

 هفته پنجم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور عصر جمعه در میان استقبال زیاد علاقه مندان به سوارکاری در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

  هفته چهارم لیگ برتر والیبال نشسته ایران روز پنجشنبه ششم آذرماه در حالی پیگیری میشود که در یکی از بازیهای حساس این هفته تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد کاووس باید ساعت 14:30 عصر همین روز در سالن شهدای چای بوئین این شهرستان از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی کند.

[ ادامه مطلب ]

  عیسی سنگدوینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تیم به منظور حضور در رقابت های انتخابی نیروهای مسلح، خود را آماه می کند.

[ ادامه مطلب ]

  هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز چهارشنبه با شش دیدار پیگیری شد که از ساعت ۱۷ دو تیم شهرداری تبریز و جواهری گنبد در سالن پورشریفی به مصاف هم رفتند و در نهایت شهرداری تبریز موفق شد حریف را با نتیجه سه بر صفر بدرقه کند.

[ ادامه مطلب ]

  دانیال گرگانی از نوجوانان برومند شهرستان آق قلا می باشد که موفق به کسب رتبه های اول کشوری و استانی در رشته دومیدانی 110 متر با مانع و 100متر آزاد شده است.

[ ادامه مطلب ]

  اسماعیل مسافر نوجوان آینده دار والیبال ترکمن صحرا که امسال در تیم ارتعاشات صنعتی ایران توپ میزند همچنان در حال خوش درخشیدن در این تیم میباشد.
او در دریافت و سرویس و حتی امتیاز آوری در آبشار، خود را به مربیان با شخصیت و خوش فکر تیمی که در آن بازی میکند ثابت کرده است.

[ ادامه مطلب ]

  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز (دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی پیرو مسائل به وجود آمده در بازی میزان مشهد و پیکان تهران با حضور مسئولین فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، نمایندگان وزارت ورزش و تیم ها تشکیل شد و پس از بررسی گزارش ناظر مسابقه و شنیدن صحبت های طرفین آرای زیر صادر شد:

[ ادامه مطلب ]

  تیم های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و مورد استقبال مسئولین فدراسیون از جمله محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و عبدالعزیز عزیزخانی رییس سازمان ساحلی قرار گرفتند.

[ ادامه مطلب ]

  هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی در حالی در روز چهارشنبه پنجم آذرماه پیگیری می‌شود که تیم والیبال تعاون گنبد این هفته استراحت دارد و تیم والیبال جواهری گنبد نیز باید در تبریز به مصاف تیم والیبال شهرداری این شهر برود.

[ ادامه مطلب ]

 احمد نوراللهی بازیکن جوان و آینده دار گلستانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر روز جمعه با شماره 28 در شهرآورد 79 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرد و توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد.

[ ادامه مطلب ]

  دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان سال جاری از نهم آذرماه به میزبانی دو شهر گنبد و شیراز آغاز خواهد شد.

[ ادامه مطلب ]

  تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران  در مجموعه با پنج پیروزی و پذیرش تنها یک شکست برابر اندونزی به مدال نقره چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا دست یافت.

[ ادامه مطلب ]

  کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، هفت نفر از بازیکنان و مربیان تیم های میزان مشهد و پیکان تهران را احضار کرد.

[ ادامه مطلب ]

  کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال اسامی پذیرفته شدگان طرح استعدادیابی آینده سازان المپیک 2020 را اعلام کرد.

[ ادامه مطلب ]

  سومین هفته از لیگ برتر والیبال نشسته سال 93، با برگزاری چهار دیدار در آبادان، اصفهان، سبزوار و گچساران پیگیری شد که در یکی از بازیها تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس موفق شد بر میزبان گچسارانی خود غلبه کند .

[ ادامه مطلب ]

  هفته سوم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس روز پنجشنبه 28 آبان 93 پیگیری شد که در کورس اول مادیان "ایران گل" که متعلق به باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد میباشد موفق شد دز زمان یک دقیقه و دوازده ثانیه مقام اول این کورس را به خودش اختصاص دهد.

[ ادامه مطلب ]

 هفته چهارم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور عصر جمعه در میان استقبال زیاد علاقه مندان به سوارکاری در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

[ ادامه مطلب ]

  هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال استان گلستان در سرکلاته ،کلاله و گنبد برگزار شد .

[ ادامه مطلب ]
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 653
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 4,399
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 7,946
  • بازدید ماه : 7,946
  • بازدید سال : 228,605
  • بازدید کلی : 4,098,961
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید