تیم های پیکان، تعاون گنبد، میزان خراسان از گروه اول و شهرداری ارومیه، نوین کشاورز و متین ورامین از گروه دوم به عنوان شش تیم برتر جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را به دست آوردند.
در گروه اول این رقابت ها که تیم های پیکان تهران، شهرداری زاهدان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، بازرگانی جواهری گنبد و تعاون گنبد در شهر گنبد کاووس با یکدیگر رقابت داشتند، تیم های پیکان تهران، تعاون گنبد و میزان خراسان به ترتیب با 15، 10 و 9 امتیاز رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و راهی مرحله نهایی شدند. در این گروه تیم های بازرگانی جواهری، شهرداری تبریز و شهرداری زاهدان در رتبه های چهارم تا ششم با امتیازهای 8، 3 و صفر قرار گرفتند.
در گروه دوم این مسابقات نیز که تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندرعباس، سایپا البرز و پارس مهر فارس با یکدیگر رقابت داشتند، تیم های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز و متین ورامین به ترتیب با 15، 10 و 8 امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و راهی مرحله نهایی شدند.
در این گروه و در دور مقدماتی تیم های سایپا، پارس مهر و المهدی به ترتیب 6، 6 و صفر امتیاز کسب کردند و از راهیابی به مرحله نهایی بازماندند.

 


نتایج دیدارهای دو روز پایانی این رقابت ها به قرار زیر است:


گروه اول در گنبد:
دوشنبه هشتم دیماه
تعاون گنبد 3- شهرداری زاهدان صفر
پیکان تهران 3- بازرگانی جواهری صفر
میزان مشهد 3 – شهرداری تبریز صفر
سه شنبه نهم دیماه
پیکان تهران 3- شهرداری تبریز صفر
تعاون گنبد 3- بازرگانی جواهری یک
میزان مشهد 3- شهرداری زاهدان صفر


گروه دوم در ارومیه:


دوشنبه هشتم دیماه
نوین کشاورز 3- آلومینیوم المهدی 2
شهرداری ارومیه 3- پارس مهر فارس یک
سایپا البرز صفر – متین ورامین 3
سه شنبه نهم دیماه
مهرپارس فارس 3- سایپا البرز 2
متین ورامین 3- آلومینیوم المهدی صفر
شهرداری ارومیه 3- نوین کشاورز صفر