معصومه سیدی که شاگردانش موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک زنان شدند، پس از کسب این عنوان گفت: سطح مسابقات لیگ دسته یک زنان به ویژه مرحله نهایی این رقابت ها خیلی خوب و بالا بود.

 


وی با بیان اینکه تیم های والیبال زنان برای جذب حامی مالی با مشکل جدی روبرو هستند، تصریح کرد: قرار بود لیگ دسته یک زنان در مدت دو ماه برگزار شود و تیم ها نیز با حامیان خود برای مدت دو ماه هماهنگ شده بودند، اما رقابت ها نزدیک به چهار ماه تیم ها را درگیر کرد که جبران آن مشکل بود.


سرمربی تیم والیبال زنان میزان خراسان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در رقابت های دسته یک، گفت: تیم جوانی داشتیم و تلاش آنان در رقابت ها در خور تقدیر بود. تجربه خوبی کسب کردند و در آینده حتما این تجارب در تیم های ملی و رده سنی زنان به آنان کمک خواهد کرد.


وی با یادآوری ضرورت برگزاری این رقابت ها در کوتاه مدت، گفت: اکثر بازیکنان تیم های شرکت کننده در لیگ دسته یک دانش آموز یا دانشجو بودند و اگر زمان مسابقات طولانی شود، آنان با مشکل روبرو می شوند. زیرا درگیر درس و امتحانات هستند.


مرحله نهایی لیگ دسته یک زنان سال 93 با حضور چهار تیم به مدت دو روز در تهران پیگیری شد که تیم میزان خراسان به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم های یک تهران، سفیر قم و معدن آباده شیراز نیز رتبه های دوم تا چهارم لیگ دسته یک زنان را به دست آوردند.