loading...
گروه ورزشی نوین جوان
۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون از بدهی‌های ذوب آهن را پرداخت کردم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دو سال گذشته ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون از بدهی‌های باشگاه به ورزشکاران را پرداخت کردم.
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعد از سه، چهار سالی که در ورزش کشور کم‌فروغ و کم‌توان ظاهر شد دوباره با سعید آذری مدیرعامل باشگاه به روزهای اوج خود بازگشته است. 
مدیرعاملی که خودش قهرمان ملی ایران بوده و تحصیلات مرتبط با مدیریت ورزشی را هم دارد.
در پایان سال گفت‌وگویی با این مدیر ورزشی در مورد باشگاه ذوب‌آهن انجام دادیم. باشگاهی که به معنی کلمه باشگاه است و فقط یک تیم فوتبال نیست. البته با توجه به اینکه آذری قبلا یک وزنه‌بردار بوده بخشی از این مصاحبه هم به فدراسیون وزنه‌‌برداری اختصاص پیدا کرد.
متن گفت‌وگوی فارس با آذری را در زیر می‌خوانید.
* ذوب‌آهن در مسیر خوبی قرار گرفته

اکثر رشته‌هایی که در آن تیمداری می‌کنیم مسابقاتشان رو به پایان است و ما در اکثر آنها نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم که این نشانگر این است که ذوب‌آهن در مسیری درست و خوبی قرار گرفته است. ما  در ورزش بانوان هم نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم. فریبا صادقی سرمربی تیم بانوان ذوب‌آهن با جوانگرایی که انجام داد دست به یک ریسک بزرگ زد ولی با این وجود توانست نایب‌قهرمان کشور شود. در بسکتبال و هندبال بانوان هم تلاش‌های خوبی انجام دادیم. در والیبال نشسته بانوان هم عملکرد موفقی داشته‌ایم.
* یکی دو تیم دیگر به بانوان اضافه می‌کنیم
در راستای توسعه ورزش بانوان هم قصد داریم سال آینده در یکی دو رشته دیگر هم تیمداری کنیم. در رشته والیبال آقایان هم تیم والیبال ذوب‌آهن فرمانداری مهاباد را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرده و پیش‌بینی می‌کنم این تیم هم به لیگ برتر والیبال کشور راه پیدا کند.
* مشکلات مالی‌مان کم شده اما از بین نرفته
در ابعاد ورزش همگانی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. آقای مرتجعی که مسئول ورزش همگانی ماست خودش یکی از تحصیل‌کرده‌های ورزش است و در ورزش همگانی عملکرد بسیار موفقی داشته است. باید از ایشان تشکر کنم. در بحث زیرساخت‌های ورزشی هم یک سالن ورزشی جدید به اماکن ورزشی ذوب‌آهن اضافه خواهد شد و باید از مجید ادیبی مدیر مجموع ورزش باشگاه هم تشکر کنم. از همه مهم‌تر باید قدردان حمایت‌های سعد محمدی مدیریت محترم کارخانه ذوب‌آهن و هیات مدیره باشگاه باشم که برای پیشرفت و توسعه ورزش ذوب‌آهن از هیچ حمایتی دریغ نکردند. مشکلات مالی باشگاه کم شده اما هنوز به طور کامل از بین نرفته است ضمن اینکه باید از احمدرضا فقیهی هم که معاونت فنی باشگاه است تشکر کنم. ایشان خودش کاپیتان سابق تیم هندبال بوده و کارشناس ارشد تربیت بدنی است. اینها را گفتم تا بدانید در مجموعه ذوب‌آهن چه مدیران پرتلاشی فعالیت می‌کنند و من به عنوان هماهنگ‌کننده خیلی کار  خاصی انجام ندادم بلکه تلاش این نفرات است که باعث شده ذوب‌آهن پیشرفت کند.
* از رسانه‌ها هم ممنونم
از رسانه‌ها که در تمام طول سال ما را نقد و بررسی کردند هم تشکر می کنم. محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه هم عملکرد خوبی داشت که خروجی آن را می‌توانید روی سایت باشگاه ببینید. امروز  باشگاه یک سایت پویا داریم. از مدیر ورزش قهرمانی ذوب‌آهن هم می‌خواهم تشکر کنم. محسن کرباسچی که یکی از دو داوری بود که در المپیک پکن در رشته هندبال قضاوت کرد و همچنین سرکار خانم شریف‌زاده که رئیس ورزش بانوان باشگاه است هم باید قدردانی کنم.
* 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردم
در بحث ورزش آقایان، اولویتم این نیست که در رشته‌ جدید دیگر تیمداری کنم بلکه به دنبال انجام تعهدات باشگاه به ورزشکارانی هستم که از سال‌های گذشته از باشگاه ذوب‌آهن طلبکار بودند. من 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از مجموعه بدهی‌هایی که باشگاه ذوب‌آهن به ورزشکاران داشته را در دو سال اخیر از بودجه جاری باشگاه پرداخت کرده‌ام.
* حمایت از ورزش ملی هدف ذوب‌آهن است
ما در رشته وزنه‌برداری امسال قهرمان شدیم و بعد از 4 سال توانستیم باشگاه ذوب‌آهن را در یک لیگ به مقام قهرمانی برسانیم. سال آینده هم باید در رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا شرکت کنیم. باید از علی جباری سرمربی و کاظمی سرپرست تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن هم تشکر کنم. یکی دیگر از اهداف مهم باشگاه ذوب‌آهن حمایت از ورزش ملی است و ما ورزشکارانی که در سطح ملی و بین‌المللی برای ایران افتخارآفرینی کردند را جذب می‌کنیم. همین امسال بهداد سلیمی که یک قهرمان نخبه است را جذب کردیم. جذب این قهرمانان هم جنبه شعاری ندارد بلکه ما واقعا قصد حمایت از ورزش ملی کشور را داریم که این اتفاق هم با حمایت‌های سعد محمدی رئیس کارخانه انجام شده است. بنابراین وزیر محترم ورزش باید این مسایل را لحاظ کند و بین باشگاه‌ها تفاوتی قائل شود.
* بخشی از طلب احسان حدادی را دادیم
احسان حدادی از حدود 4 سال پیش 40 میلیون تومان از باشگاه ذوب‌آهن طلبکار بود که بخشی از این طلب را من پرداخت کردم. در رشته وزنه‌برداری به 70 درصد از تعهدات مالی خود عمل کرده‌ایم. در رشته فوتبال هم تا پایان اسفند 75 درصد از تعهدات مالی خود را به تیم انجام می‌دهیم. تلاش خواهیم کرد جام‌ها و مدال‌های قهرمانی که مدت‌ها بود جایشان در کلکسیون باشگاه ذوب‌آهن خالی بود دوباره به باشگاه برگردانیم و برای باشگاه ذوب‌آهن و ورزش اصفهان افتخارآفرینی کنیم.
* گل‌محمدی دو سال دیگر با ذوب‌آهن قهرمان آسیا می‌شود
روز اولی که با یحیی گل‌محمدی برای عقد قرارداد صحبت کردیم دیدگاه‌مان به هیچ عنوان همکاری کوتاه‌مدت نبود و صحبت از قرارداد سه ساله و همکاری میان‌مدت بود. ما تلاش می‌کنیم برای فصل آینده فوتبال هم ساختار تیم حفظ شود و قبل از پایان سال جاری با گل‌محمدی گفت‌وگو خواهیم کرد تا قراردادش را تمدید کنیم. اکثر بازیکنان فوتبالمان هم مدت قراردادشان هم بیش از یک سال و نیم است. استراتژی ما این است که با گل‌محمدی در دو سال آینده در فوتبال به موفقیت برسیم و یحیی دو سال بعد جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر ببرد. فکر نمی‌کنم مشکلی برای تمدید قرارداد با گل‌محمدی وجود داشته باشد. دو طرف به این همکاری راضی هستند و از هم شناخت خوبی دارند.
 
* انتظار گزارش مالی از سازمان لیگ داشتیم

انتظار ما این بود که سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به نزدیک شدن به پایان سال یک جلسه هم‌اندیشی برگزار کنند و گزارش مالی ارائه کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. حق پخش تلویزیونی هم هنوز پرداخت نشده است اگر سازمان لیگ این مبلغ ما را می‌داد می‌توانستیم به بخشی از تعهدات مالیمان عمل کنیم.
* سازمان لیگ حداقل دو میلیارد تومان باید به ما پول می‌دادند
سازمان لیگ با توجه به اینکه اعلام کرده قراردادی 160 میلیارد تومانی برای دو سال امضا کرده است و اگر 80 میلیارد تومان آن را برای امسال در نظر بگیریم 40 درصد آن رقمی در حدود 32 میلیارد تومان می‌شد که به هر باشگاه رقمی در حدود 2 میلیارد تومان می‌رسید اما این پول پرداخت نشد. به هر حال باید از مدیریت محترم کارخانه ذوب‌آهن تشکر کنم که همواره ما را حمایت کرده است تا با مشکل مواجه نشویم.
* طلب ابراهیم‌زاده، کربکندی و حقی را از سازمان لیگ دادیم
اگر بگویم هیچ دریافتی از سازمان لیگ نداشته‌ایم حرفی غیرواقعی گفته‌ام. واقعیت این است که مطالبات ابراهیم‌زاده، کربکندی، حقی و میرطرقی را از طریق سازمان لیگ پرداخت کردیم که البته رقم و عدد آن ویژه و زیاد نبود.
* اسم سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری را هم نشنیده بودم
من حتی اسم طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری را نشنیده بودم البته روز گذشته شنیدم که ایشان سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری بوده است اما انتخاب چنین سرپرستی برای فدراسیون وزنه‌برداری برای من پیام دارد. برای منی که سال‌ها خودم در وزنه‌برداری بودم این سوال پیش می‌آید که آیا واقعا هیچ فرد واجد شرایطی در جامعه وزنه‌بردرای کشور نبود که سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شود؟ حالا رضازاده مشکل دو شغله بودن دارد. خود من هم به خبرگزاری فارس گفتم که برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ثبت‌نام نمی‌کنم چون به سعد محمدی مدیریت محترم کارخانه ذوب‌آهن قول داده‌ام که در باشگاه ذوب‌آهن حضور داشته باشیم. به نظر من باید به وزنه‌برداری نگاه عمیق‌تر داشته باشیم.
* از این انتخاب به طرز وحشتناکی تعجب کردم
وزنه‌برداری رشته‌ای است که در المپیک 2016 برزیل از قهرمانانش انتظار مدال داریم. خوب است که فردی برای وزنه‌برداری انتخاب شده که حداقل سوابق مدیریت ورزشی دارد اما کاش یک متخصص را به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب می‌کردیم تا زمان برگزاری مجمع کارها را پیش ببرد. از انتخاب طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون به طرز وحشتناکی تعجب کردم. من افتخار می‌کنم که از جامعه وزنه‌برداری به جامعه مدیریتی کشور آمدم و از اینکه خودم را عضو خانواده وزنه‌برداری می‌دانم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. به عقیده من می‌توانستیم افرادی مثل دهنوی که استاد دانشگاه است یا پورکیان را به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب کنیم. شاید وزارت ورزش سیاست‌های خاصی را از انتخاب طباطبایی در فدراسیون وزنه‌برداری دنبال می‌کند که من از این سیاست‌ها بی‌خبرم.
* در نامه آیان  نیمه پر لیوان را ببینیم
من حدود یک ماه و نیم پیش می‌دانستم که تاماش آیان چنین نامه‌ای زده است اما بهتر است در این مسئله نیمه پر لیوان را ببینیم. اینکه فدراسیون‌های جهانی وزنه‌برداری، موتورسواری و اتومبیل‌رانی از الگوها و اسطوره‌های خود حمایت می‌کند اگر تاماش آیان چنین نامه‌ای را نوشته منظورش حمایت از یک اسطوره وزنه‌برداری بوده. کسی که در المپیک قهرمان شده، رکورد قهرمانی را زده و چندین بار هم در آسیا قهرمان شده است.
* رضازاده به من ضربه زد
اگر می‌گویم در نامه آیان نیمه پر لیوان را ببینید معنای حرفم این نیست که به طور کامل از حسین رضازاده دفاع می‌کنم حسین رضازاده 4 سال پیش به من ضربه زد. در زمان علی سعیدلو حکم ریاست من در فدراسیون وزنه‌برداری زده شده بود. می‌توانید از سعیدلو این مسئله را بپرسید اما دخالت‌های بیجای رضازاده باعث شد من به فدراسیون وزنه‌برداری نروم البته اکنون بعد از 4 سال از رضازاده تشکر می‌کنم که باعث شد چنین اتفاقی رقم بخورد اما واقعیت آن است که انتخاب فردی به نام طباطبایی برای سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری را می‌توان توهین به قهرمانان این رشته ورزشی تلقی کرد. رشته وزنه‌برداری می‌توانست سرپرستی از خود اهالی وزنه‌برداری داشته باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 646
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 3,708
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 7,255
  • بازدید ماه : 7,255
  • بازدید سال : 227,914
  • بازدید کلی : 4,098,270
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید