loading...
گروه ورزشی نوین جوان

ورزشی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان سه وزن اول کشتی فرنگی کشورمان حریفان خود را در بازی‌های آسیایی شناختند.
 
ورزشی
«همشهری آنلاین» تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله پلی‌آف موفق به شکست کره جنوبی شد.
 
ورزشی
هفدهمین دوره بازی های اسیایی2014؛
تیم ملی والیبال ایران از سد میزبان گذشت
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله دوم بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را شکست داد.
 
ورزشی
گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛
پارک و شاگردانش هم تسلیم والیبال ایران شدند/ حضور در نیمه نهایی با سرگروهی
«خبرگزاری مهر» تیم ملی والیبال در دیدار برای سرگروهی دور دوم بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف کره‌جنوبی رفت و با وجود اینکه یک ست را به میزبان رقابتها واگذار کرد این تیم را از پیش روی برداشت تا با سرگروهی راهی مرحله نیمه نهایی شود.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» تیم ملی والیبال ایران با برتری برابر کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی راه یافت.
 
ورزشی
هفدهمین دوره بازی های اسیایی2014؛
«باشگاه خبرنگاران» نماینده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با پیروزی در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر قزاق به مدال طلا رسید.
 
ورزشی
هفدهمین دوره مسابقات اسیایی2014؛
«باشگاه خبرنگاران» تیم 4 در 400 متر ایران در بازی‌های آسیایی با انجام خطا حذف شد.
 
ورزشی
گزارش خبرنگار اعزامی از اینچئون؛
«خبرگزاری مهر» بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل قطر از چند ملیتی بودن بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

در حال دریافت زنده جدیدترین اخبار ...  

بین‌الملل
«خبرگزاری ایسنا» یک منبع عراقی در شهر موصل امروز (دوشنبه) اعلام کرد که رهبر گروه تروریستی داعش پس از فرار از هراس حملات هوایی به شهر رقه سوریه، وارد شهر موصل شد و در این شهر مخفی شده است.
 
اجتماعی
«جام جم آنلاین» بنای باستانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد به عنوان شاخص ترین اثر تاریخی استان لرستان سالهاست در فهرست ثبت موقت جهانی قرار دارد ولی عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا این مطالبه رنگ تحقق به خود نگیرد.
 
ورزشی
«عصر ایران» از 7 کشتی گیری که تیم کشتی آزاد ایران در بازی های آسیایی داشت 4کشتی گیر به مدال طلا رسیدند و یکی شان نقره گرفت. رضایزدانی ، مصطفی جوکار، پرویزهادی و مسعود اسماعیل پور طلایی های ایران بودند در کنار نقره ای که عزت الله اکبری به دست آورد /عکس...
 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» باتری و شارژ آن، مهمترین معضل گوشی‌های هوشمند است، شرکت NGP بهترین و پرقدرت‌ترین شارژر همراه را برای دستگاه اپلی شما، آماده کرده است.
 
ورزشی
«رجانیوز» خانواده ملی‌پوشان والیبال امروز وارد شهر اینچئون شدند. به گزارش تسنیم، خانواده بازیکنان تیم ملی والیبال ایران وارد محل برگزاری بازی‌های آسیایی شدند. خانواده ملی پوشان به خاطر حمایت از آنها و با تصمیم فدراسیون والیبال به محل برگزاری هفدهمین دوره...
 
سیاسی
«افکارنیوز» سامانه های رزمی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده این نیرو مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» یک استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد:آهنگ صدای دولت و شخص رئیس جمهور بر مبنای تکریم مردم است، چراکه از حق مردم دفاع می کنند، لذا باید از او حمایت کرد.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» این روزها تماشاخانه «محراب» با اجرای نمایش «من...» به کارگردانی فرهاد تجویدی با حضور 40 بازیگر جوان، حال و هوای دیگری به خود گرفته است.
 
ورزشی
«افکارنیوز» تیم ملی والیبال ایران در جریان بازی های آسیایی در کشور کره جنوبی یک تماشاچی ویژه داشت.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایسنا» تحصیلات و مهارت‌های گفتاری با توانمندسازی زنان آفریقایی در استفاده از رسانه و آموزش‌های مفید آن در بهبود کیفیت زندگی این زنان تاثیر چشمگیر دارد.
 
سیاسی
«افکارنیوز» مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز دوشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی در مسجد ارک تهران برگزار شد.
 
سیاسی
«فردا نیوز» بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز این هیئت، گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس که با حضور لاریجانی رئیس مجلس و سایر اعضای هیئت رئیسه برگزار شد، مقرر شد که نشست مشترک مجلس و دولت در روز سه‌شنبه هفت...
 
اقتصادی
شافعی‌ خواستار شد
«خبرگزاری ایسنا» رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به قابلیت های بالای صنعتی استان های شمالی، گفت: سند توسعه صنعت و معدن استان های شمالی کشور تدوین شود.
 
ورزشی
«افکارنیوز» مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به خبرهایی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال این باشگاه مطرح شده است گفت: این خبرها ساخته برخی رسانه‌هاست
 
سیاسی
«فردا نیوز» به تازگی گزارشی اطلاعاتی درباره تحرکات و فعالیتهای گروه تروریستی داعش منتشر شده، که ممکن است نوع عملیات ائتلاف آمریکا و همپیمانانش را تحت تأثیر قرار دهد.
 
استانی
مدیرکل گمرکات مازندران خبر داد
«خبرگزاری فارس» مدیرکل گمرکات مازندران از رشد 31 درصدی درآمد گمرکات استان در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.
 
اجتماعی
مدیرکل اوقاف قم:
«خبرگزاری ایرنا» قم - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: حدود 14 هزار ملک وقفی این استان در سامانه جامع اوقاف به ثبت رسیده است.
 
استانی
«خبرگزاری ایرنا» تهران بزرگ - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای تهران با وجود کاهش میزان آلودگی نسبت به روز گذشته همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایرنا» بندرعباس-ایرنا- استاندار هرمزگان در دیدار با جانبازان با درجه 70درصد از کارافتادگی این استان گفت: هرچند جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران بسیار سخت و طاقت فرسا گذشت اما دستاوردهای بزرگی نیز به همراه داشت.
 
اجتماعی
معاون سازمان حج و زیارت در گفت و گو با فارس خبر داد
«خبرگزاری فارس» معاون سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون مدینه منوره از حضور زائران ایرانی خالی شده است و تمامی زائران تا شب گذشته به مکه مکرمه مشرف شدند و ان‌شاءالله روز چهارشنبه ساعت 3 بعدازظهر به سمت عرفات حرکت می‌کنیم.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ازدواج در دیدار صمیمانه­ای با فرزندان برخی از شهدای دفاع مقدس از آنان تجلیل کرد.
 
سیاسی
آقاجری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کمیسیون متبوعم از توضیحات وزارت نفت در رابطه استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزراتخانه قانع نشده‌، روز سه‌شنبه موضوع را مجددا رسیدگی می‌کند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری فارس» همایش علمی نگارگری ایران با محوریت حکمت هنر، زیباشناسی و مبانی فکری نگارگری ایران همزمان با نهمین دوسالانه نگارگری برگزار می‌شود.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمد علی ابطحی رییس دفتر سابق محمد خاتمی در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی محفلی این جریان نوشته به دیپلماسی مورد نظر دکتر روحانی واکنش نشان داده است
 
سیاسی
«خبرآنلاین» «چرا پس از فتح خرمشهر به دفاع مقدس ادامه دادیم؟» «آیا پذیرش قطعنامه 598 نتیجه رفتار سیاسیون بود؟» این دو پرسش از جمله سوال هایی است که حالا دو دهه است در هفته دفاع مقدس در فضای عمومی کشور به طور مکرر بدان پاسخ داده می شود.
 
استانی
«خبرگزاری ایرنا» مشهد - ایرنا - رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هزینه اقامت در مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان برای گردشگران خارجی تنها 20 درصد(بیشتر) گرانتر از گردشگران داخلی است.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» معاون میراث فرهنگی کشور گفت: آموزش نیروهای نظامی جهت نحوه برخورد با میراث فرهنگی دوباره احیا می شود.
 
فرهنگی‌هنری
در آخرین نشست نقد و بررسی هفته فیلم دفاع مقدس عنوان شد
«خبرگزاری فارس» بازیگر فیلم سینمایی «ضد گلوله» گفت: تفاوت بازیگر با نابازیگر در این است که بازیگر به تماشاگر لذت بازیگری را منتقل می‌کند اما یک نابازیگر فقط رفتاری واقعی دارد.
 
ورزشی
گزارش جام جم ورزشی از مسابقات کشتی آزاد بازی های آسیایی
«جام جم اسپورت» جام جم ورزشی: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 4 مدال طلا و یک مدال نقره از آوردگاه بازی های آسیایی اینچئون عملکردی رضایت بخش را از خود برجای گذاشت.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون بعد از قطعی شدن مدال برنزش گفت: باید انتقام شکست در المپیک را از بوکسور قزاق بگیرم و فینالیست شوم.
 
ورزشی
بازی های آسیایی 2014،
«خبرگزاری ایرنا» تهران-ایرنا- علیرضا دبیر قهرمان اسبق جهان و المپیک امروز ( دوشنبه ) مدال های طلا ، نقره و برنز وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های آسیایی را اهدا کرد .
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» جوانان اعزامی به نشست رهبران جوانان کشورهای حاشیه خزر وارد آستاراخان شدند و مورد استقبال مسئولین سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولین ارشد آژانس فدرال جوانان روسیه قرار گرفتند.
 
اقتصادی
«خبرگزاری فارس» همایش ملیِ کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار 27 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» بازرسان سعودی در بازرسی از 15 رستوران متخلف در مکه مکرمه ، دو هزار کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد جمع آوری کردند.
 
ورزشی
«افکارنیوز» سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هیچ پیشنهادی از کشور آذربایجان و تیم‌های این کشور ندارم.»
 
اقتصادی
«خبرگزاری فارس» معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه پروازهای عبوری با ثبت عدد ۹۳۴ پرواز در ۲۹ شهریورماه رکورد زد، از رشد 92.4 درصدی این پروازها در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.‌
 
ورزشی
بازیهای آسیایی 2014
«خبرگزاری ایرنا» اینچئون - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران خسته ترین تیم حاضر در بازیهای آسیایی 2014 است، اما با تمام شرایط آنان برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا به کره جنوبی آمده اند.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» با اشتباه در تعویض چوب تیم 4 در 400 مترمردان حذف شد.
 
فرهنگی‌هنری
رییس فرهنگستان هنر:
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - رییس فرهنگستان هنر با بیان آنکه شاعر و نویسنده، پیام خویش را با کلمات ارسال می کنند، نقاش با طرح و رنگ پیغام خود را می گذارد می گوید: استاد فرشچیان، نگارگر بهشت خدای متعال در زمینِ سوخته است.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» فریدون الهیاری به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در طی حکمی از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.
 
ورزشی
«خبرگزاری فارس» بهرام افشارزاده ظهر امروز به دیدار امیررضا خادم رفت.
 
اجتماعی
«افکارنیوز» همراهان بیماران شهرستانی کیلومترها راه طی می‌کنند تا از خدمات درمانی کلانشهر تهران بهره مند شوند. آنها مانند یک پرستار در بیمارستان کار می کنند اما شبها روی صندلی یا کنار جوی در خیابان می خوابند. در سرویس های بهداشتی حمام و لباس هایشان را ر...
 
استانی
«خبرگزاری ایسنا» سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان املش گفت: 1634 شهروند املشی خسارت دیده ناشی از بارش سنگین برف زمستان گذشته برای دریافت تسهیلات، به بانک های عامل معرفی شده‌اند.
 
ورزشی
«افکارنیوز» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلایل نامعلومی بعد از ظهر امروز به فدراسیون فوتبال رفت.
 
ورزشی
«ورزش3» عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی تا پایان روز دهم نشان از عملکرد شایسته تیم های کشتی آزاد، قایقرانی، ووشو، تیراندازی و دوچرخه‌سواری دارد.
 
استانی
«خبرگزاری ایسنا» مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: 27 شهر و 814 روستای استان کردستان از نعمت گاز برخوردارند.
 
سیاسی
«افکارنیوز» رئیس جمهور در اجلاس خزر
 
بین‌الملل
احمدزی:
«خبرگزاری مهر» رئیس جمهوری افغانستان هدف استراتژیک حکومت وحدت ملی را تامین صلح پایدار معرفی کرد و بر حل اختلافات سیاسی به شیوه ای دیپلماتیک تاکید کرد.
 
استانی
«خبرگزاری ایسنا» رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز سمنان گفت: 19 شهر استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که 100 درصد جمعیت شهری این استان را تشکیل می‌دهند.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایرنا» شهرکرد - ایرنا-فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از دفاع مقدس ملت ایران در برابر متجاوزان به عنوان گنجینه تمام نشدنی برای همه دوران و نسل های آینده یاد کرد.
 
ورزشی
پرسپولیس میزبان کارگر بنه گز و استقلال میهمان فولاد نوین
«خبرگزاری فارس» تیم‌های میزبان و میهمان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری مهر» وزیر خارجه فرانسه در راستای همکاری های استراتژیک با امارات متحده عربی یک نماینده ویژه برای خود در اموراین کشور منصوب کرد.
 
ورزشی
«ورزش3» "خاویر پاستوره"، هافبک خلاق پاریس سنت ژرمن، در آستانه بازی این تیم مقابل بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت.
 
بین‌الملل
داعش بر روی موج شایعات
«خبرگزاری ایرنا» تهران- ایرنا- گروه تروریستی داعش تهدید کرد، ظرف پنج سال آینده با اشغال اسپانیا آن را به اندلس جدید تبدیل خواهد کرد.
 

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور اعلام کرد
«خبرگزاری ایسنا» پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در یادداشتی بر روی صفحه شخصی خود در فیس‌بوک، جزییات توافقات مهم صورت گرفته بین کشورهای حاشیه دریای خزر در جریان چهارمین اجلاس کشورهای حاشیه این دریا را منتشر کرد.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» روحانی با بیان اینکه همه کشورهای ساحلی متحدند و خودشان قادر هستند امنیت این دریا و سواحل آن را تامین کنند، گفت: برای تامین امنیت دریای خزر و سواحل آن نیاز به کشورهای خارجی نیست.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در مجلس ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی حضور یافت.
 
سیاسی
در جمع خبرنگاران صورت گرفت
«خبرگزاری فارس» احمدی‌نژاد درباره نطق رئیس‌جمهور در سازمان ملل سکوت کرد و لبخند زد.
 
سیاسی
«خبرآنلاین» «چرا پس از فتح خرمشهر به دفاع مقدس ادامه دادیم؟» «آیا پذیرش قطعنامه 598 نتیجه رفتار سیاسیون بود؟» این دو پرسش از جمله سوال هایی است که حالا دو دهه است در هفته دفاع مقدس در فضای عمومی کشور به طور مکرر بدان پاسخ داده می شود.
 
سیاسی
عارفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بخشنامه دولتی کاهش حقوق بازنشستگی با توجه به شرایط کشور تصمیمی براساس درک نادرست است، گفت: با این تورم بالا و هزینه فوق‌العاده زندگی، کاهش درآمد نیروی انسانی کار غیرعقلانی است.
 
سیاسی
«خبرگزاری ایسنا» در پی درگذشت حاجیه خانم طاهره سعیدی همسر حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه روابط عمومی کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.
 
سیاسی
شمخانی:
«خبرگزاری مهر» دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه های جاسوسی با اشراف نسبت به تاثیر گذاری توان نرم جمهوری اسلامی در تغییر موازنه قدرت در سطح بین المللی، تلاش می کنند تا درحوزه های تخصصی ذیربط کشور نفوذ نمایند.
 

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد،
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - معاون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه مخالف دریافت کارمزد تراکنش از طریق دستگاه های کارتخوان است چرا که این اقدام برخلاف توسعه تجارت الکترونیک به شمار می آید و باعث روی آوردن دوباره ...
 
اقتصادی
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:
«خبرگزاری ایسنا» مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به کمبود 200 میلیون متر مکعب گاز در سال گذشته به متفاوت بودن قیمت گاز در مناطق مختلف کشور در فصل زمستان اشاره و خاطرنشان کرد: در صورتی که اجازه بدهند قیمت‌ها را به گونه‌ای اصلاح می کنیم تا به نفع رو...
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - نخستین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی با حضور مقامات مسئولان، اندیشمندان، کارشناسان، اساتید و صاحبان بنگاه های اقتصادی و محققان داخلی و خارجی از 30 کشور، برگزار می شود.
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - بیمه مرکزی اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت بازار و جلوگیری از رقابت های ناسالم در ریسک های بزرگ بیمه ای، 6 شرکت بیمه ای جریمه شدند.
 
اقتصادی
«خبرگزاری ایرنا» تهران - ایرنا - گمرک در تازه ترین اقدام برای تسهیل و شفاف سازی تجارت، لیست جدید ارزش های گمرکی پایه را اعلام کرد.
 
اقتصادی
اعتراضات دارندگان کارت‌خوان کارساز شد؛
«خبرگزاری مهر» 07/07/1393 09:29
 
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام شناسایی 116 هزار مشترک پُرمصرف آب کشور، گفت: گزینه های افزایش تعرفه آب به دولت ارائه شده است اما در حال حاضر تنها 350 تومان قیمت تمام شده تولید آب از مشترکان دریافت می شود.
 
اقتصادی
تازه‌های دنیای فناوری
«خبرگزاری فارس» سرانجام یکی از جذابترین تخیلات انسان به حقیقت پیوست و نامرئی کردن تقریبا همه چیز با استفاده از یک ابزار ساده که در دانشگاه روچستر نیویورک ابداع شده، ممکن شد.
 

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان سه وزن اول کشتی فرنگی کشورمان حریفان خود را در بازی‌های آسیایی شناختند.
 
ورزشی
«همشهری آنلاین» تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله پلی‌آف موفق به شکست کره جنوبی شد.
 
ورزشی
هفدهمین دوره بازی های اسیایی2014؛
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار مرحله دوم بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را شکست داد.
 
ورزشی
گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛
«خبرگزاری مهر» تیم ملی والیبال در دیدار برای سرگروهی دور دوم بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف کره‌جنوبی رفت و با وجود اینکه یک ست را به میزبان رقابتها واگذار کرد این تیم را از پیش روی برداشت تا با سرگروهی راهی مرحله نیمه نهایی شود.
 
ورزشی
«خبرگزاری ایسنا» تیم ملی والیبال ایران با برتری برابر کره جنوبی به جمع هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی راه یافت.
 
ورزشی
هفدهمین دوره بازی های اسیایی2014؛
«باشگاه خبرنگاران» نماینده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با پیروزی در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر قزاق به مدال طلا رسید.
 
ورزشی
هفدهمین دوره مسابقات اسیایی2014؛
«باشگاه خبرنگاران» تیم 4 در 400 متر ایران در بازی‌های آسیایی با انجام خطا حذف شد.
 
ورزشی
گزارش خبرنگار اعزامی از اینچئون؛
«خبرگزاری مهر» بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل قطر از چند ملیتی بودن بازیکنان این تیم انتقاد کرد.
 

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کودک باید در 1 سالگی قدم اول خود را بر روی زمین بگذارند بنابراین از روروک که منجر به تنبلی و اختلال در راه رفتن می‌شود استفاده نکنید.
 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان می گویند شدت مالاریا توسط پنج ژن انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
علمی فناوری
رییس پژوهشگاه علوم انسانی تربیت مدرس خبر داد
«باشگاه خبرنگاران» آئینه‌وند گفت: تربیت مدرس دانشگاهی است که رهبر معظم انقلاب آن را درة‌التاج نامیده است. محققان بسیار برجسته و کارآمد در این دانشگاه در حال تدریس و تحصیل هستند.
 
علمی فناوری
«خبرگزاری ایسنا» محققان آمریکایی موتورسیکلتی طراحی کرده‌اند که از روغن گوشت بعنوان سوخت زیستی استفاده می‌کند.
 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به خودتان مسائل منفی را تلقین نکنید چرا که انتقال دهنده ‌های عصبی تحریک شده و باعث احساس اضطراب و نگرانی در فرد می شود.
 
علمی فناوری
«تابناک» فیس‌بوک اطلاعات بیشتری را در مورد پروژه هواپیمای بدون سرنشین که از آسمان به ارائه اینترنت رایگان در مناطق محروم خواهد پرداخت، منتشر کرده است. قرار است این هواپیما به دو سوم از مساحت زمین که از پوشش اینترنت بی‌بهره‌اند اینترنت رایگان ارائه ب...
 
علمی فناوری
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خبر داد
«باشگاه خبرنگاران» کریمی گفت: "دانشگاه پیام نور" در تلاش است با هماهنگی سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد خود در خصوص ظرفیت‌های خالی این دانشگاه برای تحصیل در مهر ماه 93 ثبت نام نماید.
 
علمی فناوری
پایان منظره ناخوشایند توده‌ سیم‌های به هم‌پیچیده
«خبرگزاری ایسنا» آیا تاکنون به منظره ناخوشایند توده‌ای از سیم‌های به هم پیچیده در خانه و پشت وسایل الکتریکی توجه کرده‌اید؟ «دینا کتابی» و همکارانش در دانشگاه ام.آی.تی موفق به ساخت دستگاهی به نام MagMIMO شده‌اند که قادر به شارژ تلفن همراه از راه دور با استفا...
 

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«جام جم آنلاین» شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران امروز - دوشنبه - با صدور حکمی ضارب طلبه شهید امربه معروف و نهی از منکر شهید خلیلی را به قصاص نفس محکوم کرد.
 
اجتماعی
قاضی اصغرزاده در گفت‌وگو با فارس:
«خبرگزاری فارس» با حکم قاضی اصغرزاده، ضارب شهید علی خلیلی به قصاص نفس محکوم شد.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» بازرسان سعودی در بازرسی از 15 رستوران متخلف در مکه مکرمه ، دو هزار کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد جمع آوری کردند.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» جوانان اعزامی به نشست رهبران جوانان کشورهای حاشیه خزر وارد آستاراخان شدند و مورد استقبال مسئولین سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسئولین ارشد آژانس فدرال جوانان روسیه قرار گرفتند.
 
اجتماعی
«خبرگزاری مهر» معاون میراث فرهنگی کشور گفت: آموزش نیروهای نظامی جهت نحوه برخورد با میراث فرهنگی دوباره احیا می شود.
 
اجتماعی
«جهان نیوز» سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مرحوم حسن حبیب السلمان نیکوکار کویتی انسانی مخلص بود که گاهی من در مقابل اخلاص او احساس کوچکی می کنم.
 
اجتماعی
«خبرگزاری ایرنا» شیراز- ایرنا- جایی مقابل شهرک بزرگ صنعتی شیراز در جاده کمربندی، مزرعه سرسبزی چشم نوازی می کند که این روزها بوته های ذرت در دل این سرسبزی سربرآورده اند.
 
اجتماعی
«خبرگزاری فارس» یک طراح صنعتی در انگلستان، خودرویی با طراحی آوانگارد برای افرای مبتدی که آموزش رانندگی ندیده‌اند، ارائه داده است.
 

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری ایرنا» مسکو- ایرنا- 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری روسیه ظهر روز دوشنبه برای شرکت در چهارمین اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر، وارد شهر بندری آستراخان شد.
 
بین‌الملل
مایکل فالون خبر داد:
«خبرگزاری مهر» وزیر دفاع انگلیس از بازداشت 60 نفر از اتباع این کشور که عضو گروه تروریستی داعش هستند خبر داد.
 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نشست یک روزه سران کشورهای ساحلی دریای خزر امروز در آستاراخان روسیه برگزار می‌شود.
 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حضور زنان از مناطق مختلف دنیا در گروه تروریستی داعش و نقش آن‌ها در این گروه طی سالهای اخیر به یکی از موضوع‌های جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده است.
 
بین‌الملل
«خبرگزاری مهر» وزیر دفاع انگلیس از بازدداشت و محاکمه اتباع انگلیسی که با داعش همکاری داشته اند خبر داد.
 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» "آندرس فوگ راسموسن"، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) اعلام کرد؛ ناتو حضور خود را در شرق اروپا تقویت می‌کند.
 
بین‌الملل
ادامه تلفات تکفیریها؛
«خبرگزاری مهر» منابع امنیتی عراق از هلاکت یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به نام ابوبکر چچنی و اسارت چهار نفر دیگر خبر دادند.
 
بین‌الملل
وزیر حقوق بشر عراق:
«خبرگزاری مهر» وزیر حقوق بشر عراق در دیدار با معاون نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق جنایات گروهک تروریستی داعش را کمتر از رژیم سابق ندانست.
 

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» مهتاب نصیرپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بار دیگر کلاس آموزشی بازیگری برگزار می‌کند.
 
فرهنگی‌هنری
چند خبر از سینما
«خبرگزاری مهر» بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده و نقد و بررسی فیلم سینمایی «دربند» در سومین جلسه باشگاه «فیلم شهر» از جمله اخبار سینمایی روز دوشنبه 7 مهرماه هستند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری مهر» بابک نجفی کارگردان سوئدی که قسمت دوم فیلم «پول آسان» را کارگردانی کرده بود به عنوان جایگزین فردریک باند برای کارگردانی فیلم «لندن سقوط کرده است» محصول کمپانی میلنیوم انتخاب شده است.
 
فرهنگی‌هنری
چند خبر از تئاتر
«خبرگزاری مهر» تخفیف 30 درصدی نمایش «ریچارد سوم» به دانشجویان، اجرای نمایش «ماه» در تماشاخانه سه‌نقطه، تعطیلی تماشاخانه ایرانشهر مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) و برگزاری کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوا...
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» «ریحانا» خواننده معروف آمریکایی قرار است در بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» نقش کوتاهی را ایفا کند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» فهرست حمایتی شش‌ماهه دوم سال 1392 پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌های غیردولتی منتشر شده است. از میان این رسانه‌ها، خبرگزاری‌های کار ایران (ایلنا)، موج، آریا و خبرآنلاین بیشترین یارانه را دریافت کرده‌اند.
 
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری ایسنا» سرپرست طرح طاها از اتمام روند بازسازی ایوان باب‌المراد حرم مطهر امامین جوادین (ع) در کاظمین خبر داد.
 
فرهنگی‌هنری
به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشان؛
«باشگاه خبرنگاران» "ایمان صفا" گفت: بر همه آتش‌نشان ها هفتم مهر را تبریک گفته و به آنها می‌گویم که خیلی مرد هستند.
 

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمد علی ابطحی رییس دفتر سابق محمد خاتمی در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی محفلی این جریان نوشته به دیپلماسی مورد نظر دکتر روحانی واکنش نشان داده است
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سرانجام یکی از جذابترین تخیلات انسان به حقیقت پیوست و نامرئی کردن تقریبا همه چیز با استفاده از یک ابزار ساده که در دانشگاه روچستر نیویورک ابداع شده، ممکن شد.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دیروز روی سایت مرکز آمار ایران ابزار جمعیت شمار این مرکز در ساعت ۲۱:۴۲ عدد ۷۷,۷۷۷,۷۷۷ را نشان داد؛ هشت تا هفت که نشان می‌دهد این تعداد نفوس مستعده در کشور ایران زندگی می‌کنند.
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گونه خاص و کمیابی از عروس های دریایی هستند که به مرگبار بودن شهرت پیدا کرده اند. این عروس های دریایی چهره بسیار عجیبی هم دارند چرا که 24 چشم و 5 هزار سلول خاص روی سر او قرار دارد. سم این عروس دریایی بسیار قوی است و می تواند در اولین تماس تم...
 
وبگردی
«خبرآنلاین» شاید اطاله دادرسی ها با چنین گستردگی هایی زیبنده ی حکومتی که نظام اسلامی را شالوده ی تمامی ارکان خود می داند ، و ملتی که داعیه رهروی پیشوایان راستین مسلمین را دارند ، و این بزرگواران نیز بارها در حوزه ی قضا و قضاوت تاکیدات فراوانی داشته اند...
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر در صفحه خود، به سبک مانتوهای زننده در اماکن عمومی خصوصا مترو تهران واکنش نشان داد. در تصویر زیر، عکس "مریلین مونرو" -که یک بازیگر، خواننده و مانکن ...
 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» "ژیانگ یو" دستگاهی طراحی کرده است که می تواند این مشکل را به راحتی حل کرده و حتی لباس شما را بهتر از روز اول به شما تحویل دهد. این دستگاه به نام "خشک کن یوگا" شناخته می شود و دارای امکانات گسترده ای خواهد بود.
 
«باشگاه خبرنگاران» «خدا نمرده است» داستانی خیالی است که سازنده فیلم در آن به شکلی گل‌درشت و عجیب به دفاع از مسیحیت و تخریب اسلام می‌پردازد. اساس داستان فیلم برمبنای روزگار یک جوان مسیحی است که تلاش می‌کند ایمان مردم به خدا را حفظ کند و از سوی دیگر خرده‌روایتی... 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به شما کاربر عزیز : گروه ورزشی نوین جوان که در عرصه کالای ورزشی فعالیت می کند و از سال 1389 فعالیت حرفه ای خود را اغاز نمود و بدنبال عرضه کالای ورزشی ارجینال با کیفیت بالا به سراسر کشور عزیزمان می باشد . کلیه محصولات درج شده در سایت استاندارد بوده و حداالمکان با بهترین متدد روز دنیا بوده که موجبات خشنودی شما عزیزان باشد . ما تلاش و سعیمان در این است که رضایتمندی شما را در کمترین زمان با بهترین محصولات خودمان بدست اوریم . جهت هر گونه سئوالات فنی در انتخاب یک محصول ورزشی مناسب با همکاران ما در گروه ورزشی نوین جوان تماس حاصل فرمائید . همکاران ما بصورت شبانه روز در خدمات شما عزیزان می باشند . ساعت کاری فروشگاه : 9 صبح الی 9 شب تلفن تماس : 09116690293 - جهت تماس یا ارسال پیامک خرید خوشحالیم که باشمائیم : پس ما را تنها نذارید ! منتظر محصولات جدید نوین جوان باشید ما در انتخاب کنارتان هستیم مدیریت گروه ورزشی نوین جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • متخصص ارتوپد در تهران
  • فروشگاه ژیار آنلاین
  • سئو
  • دانلود پروژه،مقاله،پایان نامه
  • بی کی کالا
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • نقشه هوایی استان گلستان
  • شهرداری گنبد قابوس
  • گنبد سیتی
  • فرمانداری گنبد قابوس
  • تولیدی استین حلقه ای
  • هیئت والیبال البرز
  • پایگاه تحلیلی خبری کاپ
  • اسباب بازی بازی دان
  • راکد تنیس هد - تنیس شاپ
  • لوگوی والیبال
  • خط تولید میکاسا
  • باشگاه فوتبال روستورف روسیه
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکمنستان
  • ازبکستان
  • بخارای شریف - ترکمنستان
  • فدراسیون سوارکاری ترکیه
  • نقشه خاورمیانه
  • ترکمن باشی
  • دوتار
  • تاریخ ترکمن
  • استابلم دا ترکمن
  • پینترست ترکمنستان
  • چناره ترکمنستان
  • اثار باستانی ترکمنستان
  • ساعت گویا
  • ترکیه - ترکمنستان
  • ترکمنستان آتی
  • ارابو - فریسیان هورس
  • کارادنیز آتچلیقی
  • چین
  • آلنیا استود
  • وسائل اسب
  • آت
  • خبرلر ترکمنستان
  • حیوانلی سایتی
  • مجله اسب ترکمن
  • اسب ترک
  • اسب ترکمن آخال تکه
  • زمان - دنیا - ترکمن
  • سایت آخال تکه ترکمن
  • پایگاه تحلیلی خبری والیبال ایران
  • torkmen
  • گلستان اسب - گلستان آت
  • گلستان اسب - پایگاه اطلاعات اسب ایرانیان
  • مازنداسپورت
  • پایگاه خبری و آموزشی
  • ایران اسپورت
  • سنت
  • آل اشپورت - ورزشی
  • هیات فوتبال گلستان
  • توپ 90
  • پدیده مینودشت
  • ساعت و تقویم ایران
  • آق قلا اسپورت
  • باشگاه البرز گلستان
  • جماران نیوز
  • طراحی سایت
  • اسب سیلمی تروبرد 2
  • اسب سیلمی تروبرد
  • تبادل لینک رایگان
  • بانی اسپورت
  • سایت شهرداری زاهدان
  • اسب و سوارکاری
  • تیم والیبال متین دامغان
  • باشگاه سوارکاری عقیق
  • مرکز پرورش اسب رادان
  • تایپ استروبتس
  • برنامه 90
  • اداره کل تعاون - کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
  • شرکت اسب ایران توسعه
  • اخبار گنبد قابوس
  • گوگل ارت جدید به روز شده
  • فیلا
  • پوما اسپورت
  • 09112760293
  • فدراسیون والیبال آلمان
  • فوتبال - اسبوبت
  • ایران خبر - ورزشی
  • ایلیاد گنبد
  • خرید آنلاین
  • فروشگاه اینترنتی همه چیز
  • والیبال تی وی
  • فدراسیون والیبال ترکیه
  • فدراسیون والیبال ایتالیا
  • عبدالرحمان خوجه - وکالت
  • فدراسیون والیبال روسیه
  • باشگاه والیبال کوزوباس روسیه
  • فروشگاه ورزشی سرخابی
  • شفقان اسپورت
  • اخبار استخدامی
  • طرفدار والیبال
  • اسیکس 2
  • کفش اسیکس
  • اسیکس اسپورت
  • ترجمه فارسی به انگلیسی گوگل
  • میکاسا اسپورت
  • شرکت اسیکس
  • اخبار مخفی
  • مجید اسپورت
  • اراد اسپرت
  • تولیدی پوشاک بارژوا
  • پوشاک ورزشی جام جم
  • باشگاه دینامو کیف روسیه
  • باشگاه زنیت کازان روسیه
  • هیئت والیبال استان یزد
  • هیئت والیبال یزد
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد
  • قابوس نامه
  • چراغی - هدف اسپورت
  • پارس آنلاین
  • تیتر نیوز
  • ندای یک بسیجی عاشق
  • هیئت والیبال بابلسر
  • نقشه هوایی روستایی
  • فدراسیون والیبال اسیا
  • وسائل کوهنوردی
  • دهکده ورزش - والیبال
  • طایفه گرگیج سیستان
  • هیئت والیبال اذربایجان شرقی
  • باشگاه ذوب اهن
  • پیشگام نیوز والیبال
  • کانون والیبال چالوس
  • خبرگزاری والیبال اریا
  • خبرگزاری والیبال ایرانیان
  • میکاسا
  • والیبال وود
  • والی وود
  • والیوود
  • دوست داران فرهاد قائمی
  • حوزه علمیه عرفانی قره قولاق
  • ایلیاد
  • حوزه علمیه عرفان اباد
  • وبلاگ خبری دهستان جرگرلان
  • اخبار قره بلاغ
  • ترکمن لرینگ وب دنیاسی
  • گیف بای - ورزش 5 گلستان
  • سایت ترکمن
  • مربی 3
  • جوانان ترکمن صحرا
  • یل یانی
  • آق قلا اسپورت
  • ترکمن اسپورت
  • دانلود رایگان
  • فروشگاه بزرگ ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد
  • خبرگذاری مهر - ورزشی
  • جوان انلاین ورزشی
  • توپ و تور شبکه سه
  • فدراسیون کاراته
  • دفتر خدمات ارتباطی سارلی سفلی
  • عاشقان اسب
  • سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
  • بانک صنایع و کارخانه استان گلستان
  • بانک اطلاعات شهری گنبد قابوس
  • پرتال شرکت مخابرات استان گلستان
  • گنبد خبر
  • هایپر هاوش
  • شرکت تعاونی اعتباری فرهنگیان گنبد
  • مديريت اموزش و پرورش گنبد قابوس
  • ورؤش يك
  • شمال ورزشی
  • جام جم نیوز
  • باشگاه ذوب اهن اصفهان
  • باشگاه فرهنگی صنعت نفت تهران
  • دی اسپورت
  • پایگه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران
  • باشگاه سایپا
  • وب سایت باشگاه فولاد سپاهان اصفهان
  • وب سایت باشگاه تراکتور سازی تبریز
  • شهر ورزش
  • طراحی سایت ورزشی
  • سایت خبری فوتبال
  • فروشگاه اینترنتی ورزش و مردم
  • ورزش 11
  • جام نیوز ورزشی
  • بانل ورزش
  • ورزش پو
  • ایسنا ورزشی
  • ارسال لینک
  • گزارش لحظه به لحظه اسبدوانی
  • شبکه ورزش
  • ایفنام ورزشی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچ ستان
  • کانون هواداران همت گنبد
  • اخبار فوتبال شهدای سیجوال
  • فوتبال بندرترکمن
  • البرز آنلاین
  • گنبدسیتی
  • شبنم نیوز
  • لینکستان : گلستان ما
  • آخرین اخبار پایگاه خبری گلستان
  • گرگان خبر
  • علی آباد نیوز
  • آریا ورزش
  • صحرای ما
  • گنبدیها
  • اترک
  • ارومیه پایتخت والیبال آسیا
  • خبرگزاری جهان والیبال
  • والیبال نیوز ----- نوین جوان گلستان
  • فدراسیون سوارکاری جهانی 2
  • ترکمن
  • فدراسیون سوارکاری جهانی
  • ترکمن آت
  • ارتشی دات کام
  • برنامه نود
  • صاحب ورزشی
  • ورزشی نیوز
  • ملکانه ورزشی
  • توپ تور سعید معروف
  • خبرنگاری برنا
  • لینک باکس پربازدید
  • ایثار ترکمن
  • گلستان ما
  • فرودگاه امام خمینی پرواز خارجی
  • فرودگاه مهراباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه گرگان
  • فرودگاه گرگان
  • عماد نیوز
  • خبر انلاین
  • خبرانلاین
  • تربیت بدنی ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیت رهبری
  • جام جم انلاین
  • جام جم ورزشی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد 2
  • ترکمن اسپورت
  • نقشه انلاین گوگل 2
  • نقشه انلاین گوگل
  • حاشیه ورزش
  • موزاندو
  • ورزش 3
  • گوگل ارت انلاین
  • میزانو
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • ترکمن نیوز
  • سامانه عضویت فدراسیون والیبال
  • فدراسیون والیبال جهانی
  • هیئت والیبال آق قلا
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • انجمن فوتوالی ایران
  • فدراسیون سوارکاری ایران
  • اداره تربیت بدنی بندرترکمن
  • وزارت ورزش وجوانان ایران
  • خبرگذاری فارس
  • بیت رهبری
  • باشگاه 12 دی گنبد قابوس
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهرسیرجان
  • والیبال مازندران
  • هیئت والیبال تهران
  • فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
  • پارسی نیوز ورزشی
  • توپ وتور
  • خبرگزاری بین المللی تنسیم
  • دانلود|نرم افزار|بازی|فیلم|آهنگ|آموزش
  • الکامیز
  • هادی اسپورتس
  • ترکمن
  • ارسال لینک"> فروهر
  • فروشگاه اینترنتی اهورا
  • گنبد والیبال
  • والیبال میدان آق قلا - احمد ایری
  • اخبار والیبال آخرین اخبار والیبال ایران - نوین جوان
  • خبرگزاری والیبال نیوز
  • ارسال لینک
  • جام جهانی فوتبال برزیل
  • فدراسیون فوتبال جهانی
  • جام جهانی 2014
  • aria hack team
  • اداره کل ورزش و جوانان گلستان
  • گوگل
  • بیتوته
  • اسپی دژآق قلا
  • نگین خودرو آفتاب
  • سلام گنبد قابوس
  • فیزیک
  • خانه ورزش - قطره
  • نقشه انلاین ماهواره ای
  • والیبال مدرن
  • باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی الومنیوم المهدی
  • افزايش بازديد سايت (http://www.rank.bajeagahi.ir)
  • کله ونگ | دانلود موسیقی اصیل مازندرانی
  • باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان
  • پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا استان گلستان
  • انجمن والیبال ایران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی فولادعظیمی گنبد
  • گلستان اسب
  • خبرگزاری بسیج
  • گنبداسپورت
  • ایران والیبال 78
  • مرجع خبری والیبال
  • باشگاه فرهنگی ورزشی باریچ اسانس کاشان
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کاله امل
  • باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد
  • اسپرت برند
  • باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین
  • خبرگزاری ورزش والیبال
  • فدراسیون جهانی والیبال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام یک از محصولات گروه ورزشی نوین جوان را دوست دارید !
    سال 1397 را برای ورزش ایران چگونه می بینید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15025
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 1,535
  • باردید دیروز : 844
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 5,082
  • بازدید ماه : 5,082
  • بازدید سال : 225,741
  • بازدید کلی : 4,096,097
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگهای جدید